Renault Austral
node/43560

Renault Austral, επίσημες φωτογραφίες με καμουφλάζ

Προγραμματισμένο να αποκαλυφθεί την άνοιξη, το Renault Austral κάνει επίσημο φωτογραφικό «ντεμπούτο» με καμουφλάζ, μια πρακτική των Γάλλων που έχουμε δει ήδη με το Mégane E-Tech.

Έχει γίνει πλέον συνήθεια. Το ξεκίνησαν οι premium Γερμανοί κατασκευαστές και στη συνέχεια ακολούθησαν και οι μαζικοί από όλες τις χώρες. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην προσπάθειά τους να καταλάβουν μεγαλύτερο χώρο στα μέσα ενημέρωσης, αποκαλύπτουν εν μέρει, μέσω προσεκτικού καμουφλάζ, τα νέα μοντέλα τους. Και τη σκυτάλη πήρε το Renault Austral.

Η επικοινωνιακή κλιμάκωση για την Billancourt ξεκίνησε από την πρώτη κιόλας φωτογραφία του Renault Austral, αποκαλύπτοντας το όνομά του. Για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει από την αρχή το «σίριαλ», πρόκειται για το κόμπακτ SUV των Γάλλων που από τον Ιούνιο θα έρθει να αντικαταστήσει το Kadjar. Όπως έκανε η εταιρεία και στο 100% ηλεκτρικό Renault Mégane E-Tech, το νέο Renault Austral παρουσιάζεται στις φωτογραφίες καλυμμένο εξ ολοκλήρου με αυτοκόλλητα ψυχεδελικά σχέδια που επιδεικνύουν επιδέξια τον νέο λογότυπο της φίρμας. Το όλο θέμα τονίζεται με ένα δεύτερο στρώμα που αποτελείται από ένα μεγάλο φωσφορίζοντα κίτρινο λογότυπο. Και τέλος, μαύροι λογότυποι οριστικοποιούν το σύνολο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Renault Mégane E-tech Electric [video]

Τα άφθονα αυτοκόλλητα καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος της γρίλιας και εξακολουθούν να κρύβουν ελαφριά τη φωτεινή υπογραφή του Renault Austral που μπορούμε να μαντέψουμε πω έχει τη μορφή γάντζων. Για τη Renault όμως, η δημοσιοποίηση των φωτογραφιών του νέου κόμπακτ SUV της είναι επίσης η ευκαιρία για να ανακοινώσει την αρχιτεκτονική CMF-CD3, καθώς και μια σειρά πλήρως εξηλεκτρισμένων συστημάτων κίνησης.

Renault Austral

Συγκεκριμένα, πριν από την επίσημη αποκάλυψη την άνοιξη και ύστερα από το εμπορικό λανσάρισμά του, το Renault Austral μπαίνει στη φάση των δοκιμών που είναι γνωστή ως «Confirmation Runs». Στην πράξη, ένας στόλος περίπου 100 αυτοκινήτων θα διανύσει δύο εκατομμύρια χιλιόμετρα. Θα διασχίσει τη Γαλλία, την Ισπανία, τη Γερμανία και τη Ρουμανία για να επαληθεύσει, σύμφωνα με τη Renault, την εγκυρότητα προηγούμενων επικυρώσεων. Έτσι, η Renault επισημαίνει ότι 900 οδηγοί θα διανύσουν 600.000 km σε πραγματικές συνθήκες στον ανοιχτό δρόμο, ενώ άλλα 1.400.000 km θα διανυθούν στην πίστα.

Μόνο από εξηλεκτρισμένους βενζινοκινητήρες θα αποτελείται η γκάμα του νέου Renault Austral.

Μεταξύ αυτών των επικυρώσεων θα είναι προφανώς η επιλογή των ρυθμίσεων για τη νέα πλατφόρμα CMF-CD3, τα οδηγικά βοηθήματα, η ηχομόνωση, η άνεση της ανάρτησης… Όλα εκείνα, «προκειμένου να προσφέρουμε το καλύτερο στους μελλοντικούς πελάτες μας», λέει η Renault. Το πρότζεκτ έχει στόχο το δίχως άλλο να ικανοποιήσει όλους όσοι απογοητεύτηκαν από το Kadjar και να καταστεί το Renault Austral ισχυρή εμπορική εναλλακτική στο Peugeot 3008.

Renault Austral

Ανάμεσα στα δυνατά σημεία του, το Renault Austral θα μπορεί να υπολογίζει σε μια γκάμα που αποτελείται αποκλειστικά από εξηλεκτρισμένους βενζινοκινητήρες, τους περισσότερους από τους οποίους δεν έχουμε ξαναδεί. Η γκάμα θα δομηθεί γύρω από έναν κινητήρα νέας γενιάς 1.2 E-Tech Hybrid, έναν 1.3 TCe με ήπιο υβριδικό 12βολτο σύστημα και τον νέο 3κύλινδρο 1.2 TCe με ήπιο υβριδικό 48βολτο σύστημα, ο οποίος θα κάνει το ντεμπούτο του με το Renault Austral στην γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Ο κατασκευαστής ανακοινώνει μειωμένες εκπομπές ρύπων, στα 105 g CO2/km (για τον κινητήρα E-TECH στον κύκλο WLTP, εκκρεμεί έγκριση) και μέγιστη ισχύ 200 ίππων. Το Renault Austral θα λανσαριστεί στις βενζινοκίνητες εκδόσεις του από τον Ιούνιο στην Ισπανία, στη συνέχεια στη Γαλλία τον Σεπτέμβριο και θα ακολουθήσουν οι άλλες αγορές, μεταξύ αυτών και η ελληνική. Ο κατάλογος θα εμπλουτιστεί με τις υπόλοιπες εκδόσεις το ίδιο φθινόπωρο.