
Πρώτες εικόνες του νέου Audi A2 e-tron
Το Audi A2 e-tron, το entry-level ηλεκτρικό του Ingolstadt αναμένεται να κάνει ντεμπούτο το 2026, αποτελώντας τον διάδοχο του θερμικού A2.


O φωτογραφικός φακός απαθανάτισε για πρώτη φορά το καμουφλαρισμένο Audi A2 e-tron (ακόμα δεν έχει επισημοποιηθεί η ονομασία του) κατά τη διάρκεια δοκιμών στις αυστριακές Άλπεις, αποκαλύπτοντας έτσι τη σιλουέτα του και ορισμένα σχεδιαστικά στοιχεία.
Βασισμένο στην αρθρωτή πλατφόρμα MEB, την ίδια που χρησιμοποιούν τα Volkswagen ID.3, CUPRA Born και Audi Q4 e-tron, το Audi A2 e-tron μοιάζει με κόμπακτ crossover. Ο σχεδιασμός του θυμίζει έντονα το concept AI:ME του 2019, ενώ η αισθητική του παραπέμπει στο πρωτοποριακό Audi A2 της περιόδου 2000-2005. Ένα μοντέλο που θεωρήθηκε «πολύ μπροστά» για την εποχή του.
To Audi A2 e-tron αναμένεται να παρουσιαστεί το 2026 με το λανσάρισμά του στην Ευρώπη να ακολουθεί, το 2027

Στις φωτογραφίες βλέπουμε ένα αυτοκίνητο που χαρακτηρίζεται από το δυναμικό προφίλ, το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και το απότομο κατέβασμα της οροφής που δίνει μια πιο σπορτίφ νότα. Το μήκος του αναμένεται να φτάνει τα 4,3 μέτρα και το μακρύ μεταξόνιο σε συνδυασμό με τους μικρούς προβόλους υπόσχονται -τουλάχιστον στη θεωρία- ευρύχωρο εσωτερικό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η βασική έκδοση του Audi A2 e-tron θα εξοπλίζεται με μπαταρία 82 kWh (79 kWh νετ) που θα εξασφαλίζει αυτονομία άνω των 500 km. Το μοντέλο θα παράγεται στο εργοστάσιο της Audi στο Ingolstadt, στη Γερμανία, και αναμένεται να προσφέρει ψηφιακό εσωτερικό με τεχνολογία αιχμής και χώρους που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες μιας σύγχρονης οικογένειας.

Το Audi A2 e-tron έρχεται να συνεχίσει την παράδοση του προηγούμενου A2, ον προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της εποχής, συνδυάζοντας την πρακτικότητα με την καινοτομία. Πρόκειται για μια σημαντική κίνηση της Audi, που θέλει να μπει στην κατηγορία των κόμπακτ ηλεκτρικών προσφέροντας στους καταναλωτές μια premium εμπειρία κινητικότητας, χωρίς συμβιβασμούς.
Με την έλευση του Audi A2 e-tron, η γερμανική φίρμα δείχνει πως η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν χρειάζεται να σημαίνει θυσία στην οδηγική εμπειρία ή τον χώρο, ενώ ταυτόχρονα αναβιώνει την κληρονομιά ενός από τα πιο πρωτοποριακά κόμπακτ μοντέλα της σύγχρονης εποχής.