node/36877

Porsche: Ετοιμάζει ηλεκτρική Macan Turbo S με 710 PS

Η νέα γενιά της Macan θα κυκλοφορήσει το 2021, αρχικά σε εκδόσεις Turbo και Turbo S.

Η νέα γενιά της Porsche Macan που θα κυκλοφορήσει το 2021 θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική Premium Platform Electric (PPE) που εξελίχθηκε από τις Audi και Porsche όπως αποκάλυψαν υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας το Autocar.

Η σπονδυλωτή αρχιτεκτονική που θα χρησιμοποιηθεί μόνο από μοντέλα των δύο εταιρειών είναι διαφορετική από την J1 των Porsche Taycan και Audi e-tron GT αλλά και από την MEB των VW ID.3 και Q4 e-tron. Σύμφωνα με τον Lutz Meschke, αντιπρόεδρο της Porsche, η χρήση αυτής της πλατφόρμας μειώνει το κόστος εξέλιξης της νέας Macan κατά 30%.

Στην περίπτωση της κορυφαίας έκδοσης Macan Turbo S, η πλατφόρμα PPE θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες (ένα σε κάθε άξονα) με συνδυαστική απόδοση κοντά στους 710 PS και τετρακίνηση. Επίσης είναι πολύ πιθανό να υποστηρίζει τεχνολογίες τετραδιεύθυνσης και torque vectoring. Αργότερα θα παρουσιαστούν και εκδόσεις με χαμηλότερη ισχύ καλύπτοντας μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς.

porsche macan

Να θυμίσουμε πως η σημερινή Porsche Macan η οποία παρουσιάστηκε το 2013 και δέχθηκε ένα facelift το 2018, βασίζεται στην πλατφόρμα MLB του VW Group την οποία χρησιμοποιεί και το Audi Q5.

Ο Julian Baumann - υπεύθυνος των SUV της Porsche - επιβεβαίωσε πως η σημερινή Macan θα παραμείνει στην παραγωγή παράλληλα με το διάδοχό της για περίπου δύο χρόνια, προσφέροντας μια εναλλακτική επιλογή με θερμικό μοτέρ για όσους δεν είναι ακόμα έτοιμοι για την ηλεκτροκίνηση. Τα δύο μοντέλα θα είναι εντελώς διαφορετικά - κάτι αντίστοιχο δηλαδή με τις Panamera και Taycan.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Ανανεωμένη Porsche Macan Turbo [video]

Porsche Macan

Όπως παραδέχθηκε ο Baumann, η πρόκληση που αντιμετωπίζουν είναι το αμάξωμα καθώς η σημερινή Macan δεν είναι αρκετά αεροδυναμική. Αυτό μπορεί να διορθωθεί στον διάδοχό της με ένα χαμηλότερο ρύγχος, μιας και δεν θα υπάρχει θερμικό μοτέρ. Το σίγουρο είναι πως η νέα Macan δε θα έχει κανένα κοινό σημείο στο αμάξωμα με τον προκάτοχό της, ενώ θα διατηρεί το ίδιο DNA έχοντας στόχο να γίνει το πιο σπορ μοντέλο της κατηγορίας. Επιπλέον, το νέο μοντέλο δεν θα έχει σχεδιασμό τύπου coupe SUV καθώς η Porsche θέλει να διατηρήσει την πρακτικότητα του παραδοσιακού αμαξώματος.

Ο Lutz Meschke πιστεύει πως μέσα σε πέντε χρόνια, το 30%-40% των πωλήσεων της Porsche θα αφορά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Ο αντιπρόεδρος της Porsche προβλέπει πως η εταιρεία θα βελτιώσει την αποδοτικότητα των σημερινών μπαταριών ιόντων-λιθίου κατά 20%-25%, όμως το μεγάλο βήμα θα είναι η τεχνολογία μπαταριών ξηρού τύπου (solidstate) που θα προσφέρουν την ίδια απόδοση στο μισό βάρος και αναμένεται να μπουν στην παραγωγή σε 5-7 χρόνια

Πηγή: Autocar

node/39112
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Εάν αναρωτιόσασταν για την άφιξη του V8 στην ανανεωμένη E-Class, να ξέρετε ότι δεν θα υπάρχει πλέον στις κουπέ και κάμπριο. Επομένως θα επιβιώσει μόνο η μπερλίνα AMG E 63, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο σε Audi RS7 και BMW M8.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Η Mercedes-Benz επανεξετάζει διαρκώς τα πολλά μοντέλα της: Κάποια διατηρούνται, κάποια νέα εμφανίζονται και άλλα εξαφανίζονται. Έτσι μπορεί ο κινητήρας V8 4.0 biturbo της AMG να δίνει σήμερα το παρών σχεδόν σε όλα τα SUV, αρχής γενομένης από την GLC, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για την E-Class. Ανανεωμένη εφέτος, μία από τις γηραιότερες Mercedes-Benz μαζί με την C-Class, η Ε διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: μπερλίνα, στέισον, κουπέ και καμπριολέ.

Οι δύο τελευταίες, που επικεντρώνονται περισσότερο στο φαν, δεν θα έχουν πρόσβαση ωστόσο στον διτούρμπινο V8. Σύμφωνα με το αμερικανικό website Motor1, ο Γερμανός κατασκευαστής αποφάσισε να μην εντάσσει πλέον τις 63άρες εκδόσεις AMG στον κατάλογο των E-Class Coupé και Cabriolet, επειδή απλώς «δεν υπάρχει πλέον αυτή η ανάγκη».

Μια περίεργη επιλογή, δεδομένης της λιγότερο οικογενειακής τοποθέτησής τους στην γκάμα της E-Class σε σχέση με την μπερλίνα και τη στέισον. Οι 6κύλινδρες E 53 των 435 ίππων είναι κατά τα φαινόμενα επαρκείς και κατάλληλες για τη Mercedes-Benz σε αυτή την κατηγορία. Και επίσης κατά τα φαινόμενα, δεν θεωρεί πρόβλημα να αφήσει τις Audi και BMW να παίζουν μόνες τους μπάλα με μοντέλα όπως τα RS7 και M8.

node/39108

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Για εκείνους που δεν θέλουν να αγοράσουν SUV αλλά διατηρούν ένα δραστήριο τρόπο ζωής.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Το Jazz Crosstar, δηλαδή η περιπετειώδης έκδοση του νέου Jazz, θα ανοίξει το δρόμο και για άλλα μοντέλα της Honda με εμφάνιση που θα παραπέμπει σε SUV, καθώς η ιαπωνική φίρμα αναγνωρίζει την αυξημένη ζήτηση τους από το κοινό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Όπως δήλωσε ο Takeki Tanaka, υπεύθυνος εξέλιξης του Honda Jazz: «Η ζήτηση για συμπαγή πολυχρηστικά οχήματα είναι μια νέα μόδα, και στο μέλλον θα έχουμε μερικές εκδόσεις σε αυτή την κατεύθυνση. Οι αγοραστές του Jazz ανήκουν σε πολλά διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ, και μας ενδιέφερε συγκεκριμένα να ικανοποιήσουμε πελάτες που ενδιαφέρονται για προηγμένη τεχνολογία και ένα δραστήριο τρόπο ζωής. Αυτό ήταν το κίνητρό μας για την εξέλιξη του Crosstar.»

«Μερίδα του αγοραστικού κοινού δεν συμμερίζεται την ανάγκη για SUV, λόγω του μεγάλου όγκου και του μειονεκτήματος στην οικονομία καυσίμου. Αυτοί είναι οι πελάτες που δεν θα ήθελαν ένα hatchback ή ένα saloon, αλλά προτιμούν να ξεχωρίζουν με ένα όχημα που να επικοινωνεί προς τα έξω τον δραστήριο τρόπο ζωής τους, και σε αυτούς πιστεύουμε πως το Crosstar ταιριάζει ιδανικά.»

Εκτός από τη Honda, αρκετοί άλλοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν την τάση της αγοράς για μοντέλα crossover, όπως η Subaru με το XV, η Ford με τα Fiesta Active και Focus Active, η KIA με το xCeed, η Toyota με το Corolla Trek και η Audi με το A1 Citycarver.

[Πηγη: Autocar]