Παρουσιάστηκε επίσημα το νέο Nismo GT-R [15 φωτογραφίες]

Παρουσιάστηκε επίσημα το νέο Nismo GT-R [15 φωτογραφίες]

Η κορυφαία έκδοση του Nissan GT-R φέρει τα διακριτικά της Nismo, αποδίδει 600 PS και ολοκληρώνει έναν γύρο στο Ring σε 7’08’’68.

Από χτες βομβαρδιζόμαστε με νέα για το κορυφαίο Nissan GT-R Nismo των 600 ίππων. Σήμερα, μετά τη διαρροή των πρώτων φωτογραφιών και τη δημοσίευση του video από τον γύρο του στο Nurburgring, η Nissan έδωσε στη δημοσιότητα πολύ φωτογραφικό υλικό και όλες τις τεχνικές του λεπτομέρειες.

Στο Nismo GT-R ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος 3.8 V6, που χρησιμοποιεί τα μεγαλύτερα turbo της αγωνιστικής έκδοσης GT3, αποδίδει 600 PS και 66,5 kgm, έναντι 545 PS και 64,1 kgm του συμβατικού GT-R. Μάλιστα η μέγιστη ισχύς αποδίδεται λίγο ψηλότερα, στις 6.800 rpm, αντί για τις 6.400. Οι επιδόσεις που πετυχαίνει πάντως δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα από τη Nissan.

Η ανάρτηση του Nismo GT-R προέρχεται από τη Bilstein και είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη με τρία προγράμματα λειτουργίας: Comfort, Normal και R. Η πίσω αντιστρεπτική είναι κούφια για εξοικονόμηση βάρους, ενώ έχουν τοποθετηθεί ακόμα και βίδες υψηλότερης αντοχής στα άκρα, για καλύτερη ακαμψία. Οι τροχοί έχουν λάστιχα ίδιων διαστάσεων με των συμβατικών GT-R, 255/40 R20 εμπρός και 285/35 R20 πίσω, τα Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST CTT που χρησιμοποιούνται όμως είναι ειδικά εξελιγμένα για το Nismo.



Στο εσωτερικό του Nismo GT-R η σημαντικότερη αλλαγή είναι η τοποθέτηση καθισμάτων της Recaro με ανθρακονημάτινη πλάτη. Η στεφάνη του τιμονιού είναι καλυμμένη με alcantara, ενώ η καμπίνα είναι διακοσμημένη με κόκκινα δερμάτινα τμήματα και κόκκινες ραφές. Κατακόκκινο είναι άλλωστε και το στροφόμετρο.

Για το έξτρα πακέτο πίστας που βελτιώνει την αεροδυναμική του Nismo GT-R, το ελαφραίνει κατά 64,8 kg και τοποθετεί αγωνιστικά αμορτισέρ της Ohlins στη θέση των νορμάλ Bilstein δεν έγινε λόγος από τη Nissan. Παρότι το αυτοκίνητο που πέτυχε το 7’08’’68 στο Ring με τον παλιό πρωταθλητή FIA GT1 Michael Krumm στο τιμόνι, ήταν εξοπλισμένο με αυτό. Με τα αεροδυναμικά βοηθήματα που περιλαμβάνει η αρνητική άντωση στα 300 km/h αυξάνεται κατά 100 kg σε σχέση με το συμβατικό GT-R, ενώ ο αεροδυναμικός συντελεστής παραμένει στο εντυπωσιακά χαμηλό Cd 0,27.

Η τιμή του Nismo GT-R αναμένεται να παραμείνει κάτω από τα €150.000 στην Ευρώπη, όπου αναμένεται μετά τα μέσα του 2014. Στην Ιαπωνία θα έχει κυκλοφορήσει από τον Φεβρουάριο.

[Πηγή: Nissan]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube