Ντεμπούτο για το ανανεωμένο Peugeot 408

Ντεμπούτο για το ανανεωμένο Peugeot 408

Το κινεζικό φρεσκαρισμένο Peugeot 408 μόλις λανσαρίστηκε, με τη μορφή μιας πιο μοντέρνας μπερλίνας που αναπαράγει το μοντέρνο και φουτουριστικό σχεδιασμό του 308 που πωλείται στην Ευρώπη.

Το ανανεωμένο Peugeot 408 αποτελεί άξιο αντικατάσταση του προηγούμενου ομώνυμου μοντέλου, γεμάτο τεχνολογία και ειδικά σχεδιασμένο για πελάτες της σινικής αγοράς.

Η γαλλική εταιρεία έχει ανακοινώσει την παρουσίαση του νέου μοντέλου για το τέλος αυτού του Ιουνίου. Φυσικά πρόκειται για το παγκόσμιο αυτοκίνητο, στο οποίο έχει αποδοθεί η εμπορική ονομασία 408. Αναμενόμενα, θα πρόκειται για την τρίτη εκδοχή αμαξώματος στη νέα γκάμα του 308, η οποία θα διακρίνεται από μια πιο σπορ σχεδίαση. Και που δεν έχει καμία σχέση με τη νέα γενιά του 408 για την Κίνα που μόλις λανσαρίστηκε και βλέπετε εδώ.

H επίσημη παρουσίαση του παγκόσμιου Peugeot 408 αναμένεται στο τέλος αυτού του μήνα.

Το ανανεωμένο Peugeot 408 που βλέπετε λοιπόν, αποτελεί ένα μοντέλο ειδικά για την απαιτητική ασιατική αγορά, όπου οι κόμπακτ μπερλίνες είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς, αλλά με τον συνηθισμένο επιπλέον χώρο για τα πίσω καθίσματα. Οι σχεδιαστές του Sochaux επέλεξαν μια πολύ έξυπνη λύση για να μην ξοδέψουν πολλά σε αυτό το ιδιόρρυθμο μοντέλο… Ένα restyling. Κάτι που αποκαλύπτεται από τα νούμερα, καθώς το μεταξόνιο των 2,730 m είναι ίδιο με αυτό του προηγούμενου Peugeot 408 –«περιέργως», το ίδιο με αυτό του νέου Peugeot 308 SW.

Peugeot 408

Ακόμη και το μήκος είναι επίσης ίδιο με αυτό του απερχόμενου 408, με 4,75 m. Έτσι, αυτό που έχουν κάνει οι Γάλλοι είναι να ταιριάξουν τη μοντέρνα σχεδίαση του εμπρός μέρους στη νέα μπερλίνα, ανανεώνοντας πλήρως τη «μουσούδα» του αυτοκινήτου παρά το γεγονός ότι το πίσω μέρος παρουσιάζει ένα μείγμα αισθητικών αντιλήψεων. Τα πίσω φώτα του απερχόμενου μοντέλου παραμένουν αγκαλιάζοντας τις πλευρές, αλλά ενώνονται μεταξύ τους με μια πολυκαρβονική ρίγα σε γυαλιστερό μαύρο.

Ένα κάθε άλλο παρά βαθύ λίφτινγκ λοιπόν για το οποίο η Peugeot δεν κάνει και μεγάλο ντόρο, καθώς τα επιχειρήματα για κάτι τέτοιο είναι απόλυτα κατανοητά. Η σχεδίαση του τωρινού μοντέλου έχει αγαπηθεί τόσο από τους Κινέζους πελάτες, κάτι που έγινε σε μεγάλο βαθμό σεβαστό με την υιοθέτηση απλών κοσμητικών βελτιώσεων για να πάρει το Peugeot 408 έναν πιο φρέσκο και ελκυστικό αέρα. 

Peugeot 408

Oι αλλαγές στο εσωτερικό είναι πολύ πιο δραστικές. Επαναστατικές, θα λέγαμε. Χωρίς μεν να φτάσει στο προηγμένο επίπεδο του νέου ευρωπαϊκού 308, υιοθετεί τα ψηφιακά όργανα «iCockpit» και αλλάζει τη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας, με μια νέα μεγαλύτερη οθόνη αφής.

Το Peugeot 408 θα συνεχίσει να πωλείται ως Dongfeng, αποτέλεσμα της κοινοπραξίας που διατηρεί ο Κινέζος κατασκευαστής με το Sochaux.

Η γκάμα των κινητήρων είναι γνωστή και δεν θα παρουσιάζει νέα χαρακτηριστικά όσον αφορά την ισχύ, με δύο διαθέσιμες εκδόσεις βενζίνης, τον σύγχρονο 4κύλινδρο PureTech 1,2 λίτρων με μέγιστη ισχύ 130 ίππων και τον 1.6 THP των 165 PS. Kαι τα δύο μοτέρ μπορούν να συνδυαστούν είτε με χειροκίνητο είτε με αυτόματο σασμάν.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube