
Νέο Xpeng P7, αποκάλυψη περιορισμένων τεχνικών στοιχείων
Η κινεζική φίρμα ανανεώνει την γκάμα των ηλεκτρικών της με το νέο Xpeng P7, μια σπορ μπερλίνα που θέλει να συνδυάσει επιδόσεις, σχεδίαση και αυτονομία έως και 800 km. Θα τη δούμε όμως στην Ευρώπη;


O Κινέζος κατασκευαστής συνεχίζει δυναμικά με τις αφίξεις νέων μοντέλων, αποκαλύπτοντας κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες της νέας έκδοσης του ηλεκτρικού Xpeng P7.
Να θυμίσουμε ότι πριν από λίγες ημέρες είχαμε αναφερθεί και πάλι στο Xpeng P7, όταν η φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες. To P7 είναι η δεύτερη μπερλίνα της μάρκας ύστερα από την πρόσφατη P7+ και επιβεβαιώνει ότι η Xpeng δεν θέλει πλέον να ξεχωρίζει μόνο για την τεχνολογία, αλλά και για τον σχεδιασμό της.
Προς το παρόν, δεν υπάρχει επιβεβαίωση για το αν κάποια από τα δύο Xpeng P7 θα φτάσει στην Ευρώπη -και μάλλον όχι και τα δύο
Πρόκειται δε, για την πρώτη ουσιαστική ανανέωση από την εποχή του G3, το 2018. Το «σκέτο» P7 έρχεται να σταθεί δίπλα στο P7+, χωρίς όμως να αποτελεί τεχνικά κατώτερο μοντέλο. Αντιθέτως, η «Plus» στοχεύει περισσότερο τις οικογένειες, ενώ η νέα P7 δίνει έμφαση στη σπορ και δυναμική οδήγηση.
Οι διαστάσεις της παραπέμπουν περισσότερο σε κουπέ, με πιο αιχμηρό σχεδιασμό και διαφορετικές αναλογίες. Είναι πιο κοντή, πιο φαρδιά και πιο χαμηλή από την P7+ (5,02 x 1,97 x 1,43 m), κάτι που θα μπορούσε να ευνοεί την αεροδυναμική -αν και δεν δίνονται επίσημα στοιχεία. Να υπενθυμίσουμε ότι η P7+ διαθέτει εξαιρετικό Cx με 0,206.
Στις αισθητικές λεπτομέρειες, περιλαμβάνονται αναδιπλούμενη πτέρυγα και προαιρετικά scissor doors, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο -εντυπωσιακές, αλλά όχι τόσο πρακτικές.
Αν και δεν ανακοινώθηκαν ακόμα επίσημα νούμερα για την μπαταρία ή την αυτονομία του P7, αναμένεται να διατίθεται είτε με μπαταρίες LFP από την Eve Energy είτε με NMC από την CALB. Οι προβλέψεις κάνουν λόγο για έως 800 km αυτονομία στον κινεζικό κύκλο CLTC ή πάνω από 600 km σε WLTP. Αναμένεται επίσης ταχεία φόρτιση, όπως στην P7+ (10%-80% σε 12-15 λεπτά).
Στο πεδίο των επιδόσεων, η νέα P7 θα προσφέρεται και σε τετρακίνητη έκδοση με δύο μοτέρ και συνολική ισχύ 595 PS, ενώ η πισωκίνητη έκδοση θα έχει 367 PS. Για σύγκριση, η P7+ προσφέρει 313 και 245 PS αντίστοιχα.
Η τιμή του Xpeng P7 αναμένεται γύρω από τις 300.000 RMB (περίπου 36.800 ευρώ), τοποθετώντας το σε πιο premium κατηγορία από την P7+, που ξεκινά από τις 200.000 RMB (25.000 ευρώ). Προς το παρόν, δεν υπάρχει επιβεβαίωση για το αν κάποια από τις δύο θα φτάσει στην Ευρώπη -και μάλλον όχι και οι δύο. Να θυμίσουμε επίσης ότι το απερχόμενο P7 έκανε ευρωπαϊκό ντεμπούτο το 2012 στη Νορβηγία.
Επόμενη κίνηση για την Xpeng; Το SUV G7 που έρχεται σύντομα να προστεθεί στην γκάμα.