Το νέο VW Tiguan θα βάλει τα «καλά» του

Η επόμενη γενιά του Volkswagen Tiguan θα πραγματοποιήσει σχεδιαστική ρήξη με το παρελθόν και θα ακολουθήσει ένα πιο τολμηρό αισθητικό μονοπάτι.

Σύμφωνα με αναφορές στον Βρετανικό Τύπο, η τρίτη γενιά του Volkswagen Tiguan θα λανσαριστεί το 2022 και θα διαφοροποιηθεί αρκετά από τις προηγούμενες γενιές στον σχεδιαστικό τομέα, ακολουθώντας τη μόδα που θέλει SUV με οπισθοκλινή οροφή.

Έτσι λοιπόν, η νέα γενιά του δημοφιλούς γερμανικού SUV θα αφήσει στην άκρη στο «τετράγωνο» παρουσιαστικό, για να πιο ελκυστικό και εντυπωσιακό αισθητικό αμάξωμα με αρκετές παραπομπές στο BlueCross Coupé Concept του 2013.

Παρά το γεγονός ότι το Tiguan αποτελεί μια μεγάλη εμπορική επιτυχία για την Volkswagen με 850.000 αυτοκίνητα για το 2018, το πιο καλοπουλημένο Volkswagen παγκοσμίως την χρονιά που μας πέρασε, η έλευση των νέων ηλεκτρικών SUV  της οικογένειας μοντέλων I.D. θα δώσει στους σχεδιαστές του Tiguan επόμενης γενιάς περισσότερη ελευθερία.

Volkswagen Crossblue Coupe Con 1

Η νέα σχεδιαστική προσέγγιση θα χαρίσει διαφορετικό προφίλ και πίσω όψη στο νέο Tiguan, κάτι που απαιτεί η αγορά σήμερα, ενώ θα βοηθήσει και στις επικείμενες νόρμες καυσαερίων Euro 7. Σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά, η «κουπέ» σχεδίαση θα βοηθήσει την αεροδυναμική και άρα το οικολογικό του αποτύπωμα. Επιπλέον, η Volkswagen ελπίζει να προσθέσει και λίγο συναίσθημα στο μεσαίο της SUV.

Το νέο Volkswagen Tiguan θα βασίζεται σε μια εκσυγχρονισμένη εκδοχή της MQB A1 με ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο και σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία θα προσφέρει καλύτερους χώρους. Το ταμπλό θα φέρει το Innovision Cockpit που λάνσαρε το νέο Touareg και αποτελείται από έγχρωμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12” και σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 15”.

VW Crossblue coupe Con 2

Από πλευράς εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, η νέα γενιά θα είναι εμπλουτισμένη με αρκετά σύγχρονα χαρακτηριστικά, ενώ θα μπορεί να εφοδιαστεί με σύστημα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 4.

Η πλειοψηφία της γκάμας κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου θα υποβοηθάτε από ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης 48V, με τις ισχυρές εκδόσεις να διαθέτουν plug-in hybrid σύστημα κίνησης. Η κορυφαία 4κίνητη έκδοση R φημολογείται ότι θα διαθέτει 2λιτρο TSI plug-in hybrid σύστημα με απόδοση κοντά στους 350 ίππους.