node/36193

Προσεχές VW Tiguan: Αυτόνομο και επαναφορτιζόμενο υβριδικό

Μόλις προ της ανανέωσης του μέσου ζωής, το Tiguan είναι προγραμματισμένο να εξελιχτεί ισχυρά στη νέα γενιά του το 2022. Οι φήμες μιλούν για αυτονομία Επιπέδου 4 και επαναφορτιζόμενη υβριδική εκδοχή.

Επί του παρόντος, το επίπεδο αυτόνομης οδήγησης που μπορείς να βρεις στα αυτοκίνητα είναι το τρίτο: Επιτρέπει στον οδηγό να αφήσει το αυτοκίνητο να πηγαίνει αυτόνομα, αλλά μόνο σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις: Κυκλοφοριακή συμφόρηση ή αυτοκινητόδρομος, μεταξύ των κυριοτέρων. Το επόμενο επίπεδο εξαλείφει την ανάγκη να παρακολουθείς μόνιμα το δρόμο και αυτό είναι το επίπεδο που εικάζεται ότι επιφυλάσσει η Volkswagen για το μελλοντικό Tiguan.

Οι συνάδελφοί μας στο Autoexpress μιλούν για μια σημαντική ανανέωση του γερμανικού SUV, το οποίο θα έχει όλη την απαραίτητη τεχνολογία για να μπορεί να αποκτήσει το Επίπεδο 4 στην αυτονομία. Αυτό, φυσικά, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το αυτοκίνητο θα προσφέρει ένα τέτοιο το χαρακτηριστικό με του που βγει από το εργοστάσιο

Ωστόσο, αν το Tiguan θα είναι πραγματικά ικανό γι’ αυτή τη δυνατότητα το 2022, το λογικό είναι ότι τα πιο διακεκριμένα μοντέλα του VW Group, όρα Audi, Porsche κ.λπ., θα τη διαθέτουν ακόμα νωρίτερα. Αυτό θα ισοδυναμούσε με την άποψη ότι η αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4 βρίσκεται μόνο μερικούς μήνες, βία χρόνο, μακριά για τον όμιλο Volkswagen.

Δύο επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα βρίσκονται σύμφωνα με τις πληροφορίες στο πρόγραμμα του Tiguan: Ένα με 170 και ένα με 250 άλογα. Ακόμη κι αν δεν έχει επιβεβαιωθεί από τη Volkswagen η παραπάνω πληροφορία, ακούγεται λογικό το 2022 ένα μοντέλο όπως το Tiguan να είναι τουλάχιστον μερικώς εξηλεκτρισμένο. Και αυτό μάλιστα θα μπορούσε επίσης να αφορά την πιο σπορ έκδοσή του.

node/39649

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

Η ταχύτερη έκδοση του Ford Puma βρίσκεται προ των πυλών.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

H Ford ανακοίνωσε πως η πρεμιέρα του νέου Puma ST θα γίνει στις 24 Σεπτεμβρίου 2020 με ένα έξυπνο teaser που δημοσιεύθηκε στο Twitter.

Το βίντεο δείχνει τα στελέχη της Ford να δημιουργούν το soundtrack καθώς βλέπουμε πλάνα από το Puma ST να κινείται με γρήγορους ρυθμούς. Από ότι καταλαβαίνουμε η Ford Performance δε βλέπει την ώρα να παρουσιάσει το τρίτο της μοντέλο που θα σταθεί δίπλα στα Fiesta ST και Focus ST.

 

 

Η κορυφαία έκδοση επιδόσεων του B-SUV της Ford αναμένεται να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα EcoBoost 1,5 λίτρων που στο συγγενικό Fiesta ST αποδίδει 200 PS και 290 Nm. Αντίστοιχες επεμβάσεις αναμένεται να έχουμε στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με πιο σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ και ισχυρότερα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Fiesta ST [video]

Αισθητικά, το Puma ST θα μοιάζει με την έκδοση ST Line, όμως θα έχει ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με σκουρόχρωμες εσοχές, νέα λαχανί απόχρωση, τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, διαφορετική αεροτομή και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό θα δούμε σπορ καθίσματα της Recaro με το έμβλημα ST το οποίο κάνει την εμφάνισή του και στη βάση του τιμονιού.

Περισσότερα για το νέο Puma ST θα γνωρίζουμε πιο κοντά στην επίσημη πρεμιέρα του καθώς είναι πιθανό να ενταθεί η εκστρατεία teaser.

node/39645

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti Divo είναι έτοιμη για να βγει στους δρόμους μετά από 2 χρόνια δοκιμών εξέλιξης.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti ανακοίνωσε τις πρώτες παραδόσεις των Divo στους πελάτες της από το Atelier της στο Molsheim. 

Η Divo αποτελεί μια πιο σκληροπυρηνική και εστιασμένη έκδοση της Chiron με εντελώς ανασχεδιασμένο αμάξωμα, χαμηλότερο βάρος, καλύτερο κράτημα και αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης. Το όνομά της αποτελεί φόρο τιμής στον Albert Divo, ένα γάλλο πιλότο και οδηγό αγώνων που εργάστηκε στην Bugatti για πολλά χρόνια.

Το υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής 40 μονάδων με τιμή €5 εκατομμυρίων (προ φόρων), πρωτοπαρουσιάστηκε τον Αύγουστο του 2018 και έκτοτε έχει περάσει εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες. 

Ο πρόεδρος της Buggati, Stephan Winkelmann δήλωσε: «Με την Divo ξεκινά μια νέα εποχή για την Bugatti - την εποχή του σύγχρονου coachbuilding.»

Bugatti Divo

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti: Αυτή η συλλογή 6 αυτοκίνητων κοστίζει €35 εκατομμύρια

Το ανθρακονημάτινο αμάξωμα της Divo είναι έχει αρκετά πιο δραματική εμφάνιση σε σύγκριση με τη συγγενική Chiron - οι εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερες, τα φώτα LED πιο λεπτά, το προφίλ έχει ενσωματωμένα αεροδυναμικά πτερύγια, στην οροφή υπάρχει εισαγωγή αέρα τύπου Naca, η αεροτομή πλάτους 1,83 m είναι σταθερή, τα πίσω φώτα είναι κρυμμένα μέσα στη γρίλια και ο διαχύτης φτάνει ψηλότερα. Για την παραγωγή του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε και η τεχνολογία του 3D Printing, προκειμένου να κατασκευαστεί το σύνθετο πίσω μέρος και η περίτεχνη τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Όσο για τον κινητήρα, ο κεντρικά τοποθετημένος W16 8,0 λίτρων αποδίδει 1.500 PS (όπως και στην Chiron) στέλνοντας τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 2,4" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 380 km/h. 

Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τους διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων που επέλεξαν οι πρώτοι από τους 40 ιδιοκτήτες της Buggati Divo, καθώς κάθε μοντέλο πέρασε από ειδικό πρόγραμμα εξατομίκευσης.