To νέο VW Golf θα είναι made in Wolfsburg

To νέο VW Golf θα είναι made in Wolfsburg

Κι ενώ η ανανεωμένη έκδοση του VW Golf ετοιμάζεται για πρεμιέρα, η VW προχωρά σε αποκαλύψεις αναφορικά με την επερχόμενη γενιά του γερμανικού μοντέλου.

VW Golf

Ήταν κάτι που εδώ και καιρό περιμέναμε. Η ένατη γενιά του VW Golf θα μπαίνει αποκλειστικά στην πρίζα και θα κατασκευάζεται στην εργοστάσιο του Wolfsburg, το 2028.

Οι πληροφορίες αυτές επιβεβαιώθηκαν από το διοικητικό συμβούλιο της VW, το οποίο προχώρησε σε επίσημες ανακοινώσεις στο πλαίσιο της ενημέρωσης του εποπτικού συμβουλίου για τα πλάνα παραγωγής του Ομίλου στα εντός Γερμανίας εργοστάσια.

H παραγωγή του επερχόμενου, αμιγώς ηλεκτρικού VW Golf θα ξεκινήσει το 2028, στη μονάδα του Wolfsburg

VW Golf

Ουσιαστικά, η VW πρόκειται να ομαδοποιήσει την παραγωγή των μοντέλων της, στα κατά τόπους εργοστάσιά της, ανάλογα με την πλατφόρμα στην οποία θα βασίζεται κάθε αυτοκίνητο. Έτσι λοιπόν, στο Wolfsburg (εκεί βρίσκεται και η έδρα της εταιρείας), θα κατασκευάζονται τα αυτοκίνητα που θα χτίζονται στην πλατφόρμα SSP (Scaldable System Platform). Με αυτό το τρόπο, η VW ευελπιστεί πως θα καταφέρει να μειώσει το κόστος παραγωγής για την κατασκευή των μοντέλων της.

Στο εργοστάσιο του Wolfsburg, εκτός από τη νέα γενιά του VW Golf θα κατασκευάζεται επίσης ένα μικρό, ηλεκτρικό SUV, στις αρχές του 2026. Μπορούμε να πούμε πως το μικρό SUV (φημολογείται ότι μπορεί να είναι μία έκδοση του ID.1) «πήρε τη θέση» του σεντάν με την ονομασία Project Trinity, που τελικά θα παράγεται στο εργοστάσιο του Zwickau, πλάι στα ID.3, ID.5 και CUPRA Born.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: CUPRA Born e-Boost 231 PS

Στα του VW Golf, αν όλα πάνε βάσει σχεδίου και προγραμματισμού, το ντεμπούτο του έχει δρομολογηθεί για το 2028. Θα χρησιμοποιεί μάλιστα το ίδιο δάπεδο με το VW ID.2all concept, όπως ενημέρωσε ο επικεφαλής της μάρκας Thomas Schäfer.

VW Golf R

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αποκαλυπτήρια για το νέο VW Tiguan [video]

Χάρη στην πλατφόρμα του, το VW Golf ένατης γενιάς θα μπορεί να υποστηρίζει προηγμένα και σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, επιπέδου 4. Παράλληλα, λόγω της αρχιτεκτονικής 800V, η φόρτισή του από το 10% στο 80% θα ολοκληρώνεται σε περίπου 15 λεπτά, καθώς θα υποστηρίζει φόρτιση με ισχύ 175 kW.

H ανακοίνωση αναφορικά με τον τόπο κατασκευής του VW Golf, αλλά και της ευρύτερης στρατηγικής του VW Group για την παραγωγή των γερμανικών της εργοστασίων, έρχεται λίγες μέρες μετά από το δημοσίευμα του Reuters, σχετικά τα VW ID.3 και CUPRA Born. Συγκεκριμένα, το εν λόγω δημοσίευμα κάνει λόγο για προσωρινή διακοπή της παραγωγής του (τις δύο πρώτες εβδομάδες του Οκτώβρη), εξαιτίας χαμηλής ζήτησης.

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube