node/37045

Το νέο Golf, το ID.3 και η ανάγκη της VW για ζεστό χρήμα

Η Deutsche Welle αναλύει γιατί το νέο Golf είναι «υποχρεωμένο» να πετύχει εμπορικά. 

Για την παρουσίαση του Golf VII πριν από επτά περίπου χρόνια η VW είχε νοικιάσει τη Neue Nationalgalerie του Βερολίνου. Το φημισμένο μουσείο σύγχρονης τέχνης φιλοξένησε τότε τα πομπώδη αποκαλυπτήρια του best seller του ομίλου. 

Έκτοτε άλλαξαν πολλά. Μερικά από τα κορυφαία στελέχη της εταιρείας είδαν την πόρτα της εξόδου, ενώ το σκάνδαλο με τις παραποιημένες τιμές ρύπων (Dieselgate) είχε συνέπειες όχι μόνον για τη Volkswagen, αλλά για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία στο σύνολό της.

Ειδικά πάντως η VW είδε τις συνέπειες του Dieselgate όχι μόνο να τραυματίζουν το κύρος της, αλλά να αδειάζουν και τα ταμεία της, αφού αναγκάστηκε να πληρώσει εκατοντάδες εκατομμύρια σε πρόστιμα και αποζημιώσεις. 

Υπό αυτήν την έννοια δεν προκαλεί εντύπωση ότι αυτή τη φορά η παρουσίαση του νέου Golf ήταν πολύ πιο σεμνή. Τα αποκαλυπτήρια της νέας, όγδοης γενιάς έγιναν στο Βερολίνο, αλλά στην έδρα της VW στο Wolfsburg της Κάτω Σαξονίας. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Volkswagen Golf VIII [video]

Το μοντέλο έχει κομβική σημασία για το σύνολο του ομίλου. Με το Golf VII η VW είχε λανσάρει την κοινή πλατφόρμα MQB (Modularer Querbaukasten). Χρησιμοποιώντας μια πλατφόρμα για πολλά και διαφορετικά αυτοκίνητα ο όμιλος πέτυχε σημαντική εξοικονόμηση κόστους ενώ κατάφερε να δημιουργήσει ενιαίες τεχνικές προδιαγραφές. Πάνω στην ίδια στρατηγική αναμένεται να πατήσει και το Golf VIII.

Το «στοίχημα» του ID.3 
Στο μεταξύ, στο ανακαινισμένο εργοστάσιο του Zwickau ξεκινά το Νοέμβριο η παραγωγή του ηλεκτροκίνητου ID.3 που παρουσίασε φέτος η VW στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. 

Και εδώ είναι το μυστικό: Ο όμιλος επενδύει πολλά δισεκατομμύρια στην ηλεκτροκίνηση χωρίς να έχει διασφαλίσει μακροπρόθεσμα μεγάλες παραγγελίες. Το νέο Golf έρχεται να προκαταλάβει και να εξισορροπήσει τυχόν απώλειες. Δεδομένου όμως ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν μπορεί να γίνει εν μια νυκτί, η VW χρειάζεται όσο τίποτε άλλα το νέο της Golf.

Είναι το αυτοκίνητο που θα της εξασφαλίζει τη ρευστότητα για να μπορεί να αντέξει το βάρος των υπέρογκων (αλλά και αβέβαιων ως προς την απόσβεσή τους) επενδύσεων στην ηλεκτροκίνηση.

Μια ματιά στις πωλήσεις μπορεί να εξηγήσει εύκολα τη σημασία του Golf για τον όμιλο και κυρίως διότι αποτελεί εγγύηση για τα οικονομικά του ομίλου: Από την πρώτη του έκδοση, το 1974 η VW έχει πουλήσει συνολικά πάνω από 36 εκατομμύρια Golf.

Ο όμιλος ελπίζει ότι η νέα γενιά θα συνεχίσει αυτό το success story. Aν δεν, τότε τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα.

[Πηγή Deutsche Welle]

node/39159

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Πληροφορίες που διέρρευσαν από αντιπροσώπους της εταιρείας στις ΗΠΑ, κάνουν λόγο για μια κορυφαία σπορ έκδοση του Mazda3.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Η Mazda φαίνεται πως ετοιμάζει μια υπερτροφοδοτούμενη, τετρακίνητη έκδοση του Mazda3 όπως αποκαλύπτουν πληροφορίες που διέρρευσαν από το αμερικανικό δίκτυο αντιπροσώπων και έφερε στη δημοσιότητα το Jalopnik.

Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 και θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με πεντάθυρο και τετράθυρο αμάξωμα. Όσο για τον κινητήρα, είναι πολύ πιθανό να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων με 231 PS και 420 Nm που γνωρίζουμε ήδη από τα Mazda6, CX-5 και CX-9. Το μοτέρ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Αν κρίνουμε από τη στρατηγική της Mazda και τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της, η έκδοση επιδόσεων του Mazda3 θα έχει αρκετά διαφορετικό προσανατολισμό από τις εκρηκτικές εκδόσεις MPS των προηγούμενων γενιών. Με άλλα λόγια, οι θαυμαστές της ιαπωνικής φίρμας δεν πρέπει να περιμένουν έναν ανταγωνιστή των Hyundai i30N, Ford Focus ST και Renault Megane RS, αλλά ένα μοντέλο με πιο ήπιο χαρακτήρα και προσέγγιση κοντά σε αυτήν ενός Grand Tourer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aγωνιστικό Mazda3 TCR με 350 PS

Δε γνωρίζουμε αν η Mazda σκοπεύει να φέρει την εν λόγω έκδοση και στην Ευρώπη, καθώς οι αυστηρότεροι περιορισμοί για τις εκπομπές ρύπων στη Γηραιά Ήπειρο και το μειωμένο εμπορικό ενδιαφέρον για τέτοιου είδους μοντέλα ίσως την αποτρέψουν από μια τέτοια κίνηση.

*Στις εικόνες βλέπετε την αγωνιστική έκδοση του Mazda3 προδιαγραφών TCR που παρουσιάστηκε το 2019.

node/39158

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Βελτιωμένοι κινητήρες και μεγαλύτερη άνεση για το Toyota Hilux, που φρεσκάρεται για μια ακόμη φορά.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Μετά από τη διαρροή και το teaser video, η Toyota παρουσίασε και επίσημα το ανανεωμένο Hilux με φρεσκαρισμένη εμφάνιση, βελτιωμένους κινητήρες και νέα ρύθμιση της ανάρτησης. Να θυμίσουμε πως η σημερινή, 8η γενιά του Toyota Hilux παρουσιάστηκε το 2015 και δέχθηκε ένα facelift το 2017, κάτι που σημαίνει πως αυτή θα είναι η δεύτερη ανανέωση για το ιαπωνικό pick-up.

Αισθητικά, το Hilux απέκτησε ανασχεδιασμένη μάσκα που παραπέμπει στο αμερικανικό Tacoma. Ο νέος προφυλακτήρας φιλοξενεί μεγαλύτερη εξάγωνη γρίλια και λεπτότερες πλευρικές εισαγωγές αέρα ενώ νέα είναι και τα φώτα με τεχνολογία bi-LED εμπρός (αλογόνου στις βασικές εκδόσεις) και πιο σύγχρονα γραφικά LED πίσω. Την εικόνα συμπληρώνουν νέες εξωτερικές αποχρώσεις και νέα σχέδια τροχών 17" και 18".

Επιπλέον, στην κορυφαία έκδοση Rocco ή  Invincible X (ανάλογα με την αγορά), το Hilux έχει ακόμα πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση χάρη στην πιο επιβλητική γρίλια, τους προβολείς ομίχλης, την αλουμινένια προστατευτική ποδιά, τις πλαστικές προεκτάσεις στα φτερά, τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, την Sport Bar και το κάλυμμα στην καρότσα, τον μεγαλύτερο πίσω προφυλακτήρα και τις ζάντες αλουμινίου διαφορετικής σχεδίασης.

Toyota Hilux

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων που πλέον αποδίδει 204 PS (+15,3%) και 500 Nm (+11,1%) μεταξύ 1.600-2.800 rpm, ενώ παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Βελτιωμένος είναι και ο turbo diesel 2,4 λίτρων ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει 150 PS και 400 Nm.

Σημαντικές επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση Super Flex με μεγαλύτερη διαδρομή των αμορτισέρ και νέα ρύθμιση για τις σούστες. Όπως αναφέρουν οι μηχανικοί της Toyota, το ανανεωμένο Hilux προσφέρει άνεση που παραπέμπει σε SUV, χωρίς να θυσιάζονται οι μεταφορικές δυνατότητες και η εκτός δρόμου συμπεριφορά του σκληροτράχηλου pick-up. 

Η δυνατότητα ρυμούλκησης κυμαίνεται από 2.800 kg για τις πισωκίνητες εκδόσεις, έως και 3.500 kg για τις τετρακίνητες. Επιπλέον το υδραυλικό τιμόνι έχει τεχνολογία VFC (Variable Flow Control) η οποία μεταβάλλει το βάρος του ανάλογα με την ταχύτητα.

Toyota Hilux

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8" στην κεντρική κονσόλα με υποστήριξη συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και μια νέα έγχρωμη οθόνη 4,2" για τον υπολογιστή ταξιδιού στον πίνακα οργάνων. Το Hilux επωφελείται επίσης από την προσθήκη του πακέτου συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει τα Pre-Collision System, Dynamic Radar Cruise Control και Lane Departure Alert.

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Hilux θα ξεκινήσει σε ορισμένες αγορές από τον Ιούνιο του 2020, ενώ δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει στη χώρα μας.