node/30827

Νέο DS 7: Τιμολόγηση ανάλογη του Q3

To πρώτο crossover της πολυτελούς φίρμας του Groupe PSA ήδη πέτυχε το στόχο της για την τιμολόγηση του DS 7 στην Ευρώπη.

«Η νετ τιμή για την αγορά του DS 7 Crossback στην Ευρώπη είναι στο ίδιο επίπεδο με το μοντέλο που είχαμε ως σημείο αναφοράς, το Audi Q3», δήλωσε o Yves Bonnefont, διευθύνων σύμβουλος της DS στην Automotive News Europe, στο περιθώριο του Auto China 2108, στο Πεκίνο, νωρίτερα αυτή την εβδομάδα.

Το DS 7 - το πρώτο μοντέλο που σχεδιάστηκε εξ αρχής για να είναι ένα DS και όχι μια αναδιαμόρφωση ενός πρότζεκτ που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη για τη Citroen, εγκαινιάζοντας τη δεύτερη φάση της παραγωγής της νέας φίρμας.

«Θα έχουμε μια γκάμα από έξι νέα μοντέλα, τρία crossover και τρία μεταξύ χάτσμπακ και μπερλίνας, προγραμματίζοντας περίπου ένα λανσάρισμα το χρόνο», δήλωσε ο Bonnefont. Η DS θα ολοκληρώνει την κυκλοφορία του κάθε νέου μοντέλου παγκοσμίως εντός έξι μηνών από το λανσάρισμά του στην πρώτη αγορά –που συνήθως θα είναι αυτή της Γαλλίας.

Για να καταστήσει ξεκάθαρη την τοποθέτησή της ως της κορυφαίας φίρμας μέσα στο Groupe PSA, η DS θα είναι το πρώτο εμπορικό σήμα του ομίλου που θα λανσάρει ένα βενζινοκίνητο επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο –πάνω στο DS 7, πιθανότατα από το επόμενο έτος. Αλλά θα είναι και η πρώτη φίρμα του ομίλου που θα λανσάρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ DS: Τέλος παραγωγής για τα DS 4 και DS 5

Το 100% ηλεκτρικό DS θα υποστηρίζεται από τη νέα αρχιτεκτονική Common Modular Platform (CMP) , την οποία ο όμιλος εξέλιξε από κοινού με τον Κινέζο συνεργάτη του, την Dongfeng Motors. Ο Bonnefont αρνήθηκε να σχολιάσει αναφορές του Τύπου που έλεγαν ότι η DS θα λανσάρει ένα μικρό crossover βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα, στο Mondial de l’Automobile, στο Παρίσι, τον Οκτώβριο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: DS 3 Cabrio 1.2 PureTech 130

Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού, όλοι οι έμποροι DS θα έχουν αυτόνομη δραστηριότητα, παρόλο που πάνω από το 80% από αυτούς εμπορεύονται και άλλα φίρμες της PSA. «Με την πάροδο του χρόνου θα έχουμε περισσότερους αντιπροσώπους DS που θα είναι νέοι για την PSA, καθώς δεχόμαστε ολοένα και περισσότερες αιτήσεις από αντιπροσώπους άλλων εμπορικών σημάτων για να ανοίξουν επίσης μια εμπορία DS», δήλωσε ο Bonnefont.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Καινούργιο DS 4 Crossback για το 2020

Παρά τις ισχυρές ρίζες στη Γαλλία, η εμπορία DS που μέχρι στιγμής πουλήσει τα περισσότερα DS 7 βρίσκεται στην Τεχεράνη, στο Ιράν. «Η αντιπροσωπεία μας στη Τεχεράνη έχει ήδη πουλήσει πάνω από 140 αυτοκίνητα, ενώ οι κορυφαίοι ντίλερ DS στην Ευρώπη βρίσκονται περίπου στις 100 μονάδες σε δύο μήνες», δήλωσε ο Bonnefont.

DS Iranian dealeship
Η φίρμα DS πηγαίνει πολύ καλά στο Ιράν, όπου οι καταναλωτές προτιμούν τις γαλλικές μάρκες υψηλού επιπέδου. Εδώ, το κατάστημα DS στην Τεχεράνη.

Υψηλό περιθώριο κέρδους   
Το DS 7 αποδίδει το ίδιο περιθώριο κέρδους στον αντιπρόσωπο με το DS 3. Αλλά δεδομένης της υψηλότερης τιμής συναλλαγής για το DS 7, αποδίδει σε έναν αντιπρόσωπο περίπου το τριπλάσια ποσό από το DS 3. «Στην Ευρώπη, η τιμή αγοράς για ένα DS 7 είναι περίπου 48.000 ευρώ, ενώ το DS 3 -μακράν το πιο καλοπουλημένο μοντέλο μας- κοστίζει περίπου 15.000 ευρώ», δήλωσε ο Bonnefont.

Ο Bonnefont είπε ότι ο Tavares του έδωσε 20 χρόνια περιθώριο για να καθιερώσει την DS ως μια αναγνωρισμένη premium φίρμα. «Δεν σκοπεύω να εργάζομαι για άλλα 20 χρόνια», είπεο Bonnefont. «Αλλά όποιος θα με διαδεχτεί θα συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο: Νετ τιμολόγηση και ικανοποίηση του πελάτη έναντι του όγκου».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Η DS αποκαλύπτει το X E-Tense [video]

Οι πωλήσεις της DS μειώθηκαν κατά 6,7% το πρώτο 3μηνο, όπως ανακοίνωσε η PSA στις 18 Απριλίου. Το DS 7 ήταν το δεύτερο best selling μοντέλο της φίρμας με 3.169 αυτοκίνητα, ενώ το DS 3 έφτασε στα 5.742 αυτοκίνητα, μειωμένο κατά 17% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα το 2017. Το DS 7 δεν πωλείτο το ίδιο τρίμηνο του 2017, επομένως δεν υπάρχει συγκριτικό ποσοστό.
 

node/39931

Έρχεται το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross

Αισθητικό φρεσκάρισμα για το Eclipse Cross που πρωταγωνιστεί στη γκάμα SUV της Mitsubishi.

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross

Η Mitsubishi δημοσίευσε το πρώτο teaser για το ανανεωμένο Eclipse Cross που φρεσκάρεται αισθητικά για να συνεχίσει την εμπορική του πορεία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 AWD

Το Eclipse Cross πρωτοπαρουσιάστηκε το 2017 ως ένα SUV με σχεδιαστικές λεπτομέρειες (και όνομα) που παραπέμπουν σε κουπέ. Για την ανανεωμένη του εκδοχή, οι σχεδιαστές πήραν έμπνευση από το Mitsubishi e-Evolution Concept (2017). Η σιλουέτα παραμένει ίδια, όμως η ανασχεδιασμένη μάσκα αποκτά πιο λεπτά φώτα LED και ελαφρώς διαφορετικό προφυλακτήρα που διατηρεί τα χρωμιωμένα διακοσμητικά.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στο πίσω μέρος το οποίο είχε δεχτεί και την πιο έντονη κριτική στο υφιστάμενο μοντέλο. Όπως βλέπουμε από την αντανάκλαση στο teaser, στην ουρά δεν υπάρχει πλέον διπλό παρμπρίζ, ενώ τα φώτα δεν ενώνονται μεταξύ τους, έχουν πιο συμβατικό σχήμα και διαφορετική υπογραφή LED.

Mitsubishi Eclipse Cross

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross θα κυκλοφορήσει στην αγορά των ΗΠΑ μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021. Όσο για την αγορά της Ευρώπης, δε γνωρίζουμε πότε και αν θα έρθει, καθώς υπάρχουν φήμες για κατάργηση των SUV από τη γκάμα της στη Γηραιά Ήπειρο. Εκτός από το Eclipse Cross, η Mitsubishi ετοιμάζει και τη νέα γενιά του Outlander που θα παρουσιαστεί το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

[Πηγή: Mitsubishi]

node/39930

Επίσημο: Ανανεωμένη Ferrari Portofino M [video]

H Portofino γίνεται ακόμα πιο ποθητή χάρη στην αυξημένη ισχύ και τις διακριτικές αισθητικές επεμβάσεις.

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένη Ferrari Portofino M [video]

Η Ferrari παρουσίασε σήμερα διαδικτυακά την Portofino M (Modificata) - την ανανεωμένη έκδοση του βασικού της GT Spider με μεταλλική αναδιπλόυμενη οροφή που αποκτά ελαφρώς φρεσκαρισμένη εμφάνιση, περισσότερη ισχύ από τον υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα και νέο αυτόματο κιβώτιο από τη συγγενική Ferrari Roma. Αυτό είναι το πρώτο νέο μοντέλο της Ferrari που παρουσιάζεται μετά από την κρίση του Covid-19 και αποτελεί σημείο επανεκκίνησης για τη φίρμα από το Maranello.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ferrari Roma

Αισθητικά, η Portofino M αποτελεί ένα διακριτικό facelift του προκατόχου της με ανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω τμήμα. Στη μάσκα, ο νέος προφυλακτήρας έχει μεγαλύτερες πλευρικές εισαγωγές αέρα και μια νέα λειτουργική εσοχή μπροστά από τους τροχούς η οποία αποτελεί οπτική συνέχεια της πλευρικής εσοχής. Ελαφρώς διαφορετική είναι και η γρίλια που φιλοξενεί το έμβλημα της Ferrari με αλουμινένια στοιχεία.

Στο προφίλ η μυώδης σιλουέτα ενισχύεται από τους νέους τροχούς με πέντε ακτίνες και διχρωμία. Πίσω, ο νέος προφυλακτήρας είναι ελαφρώς πιο κοντός ενώ έχει περισσότερες καμπύλες, ανασχεδιασμένο διαχύτη (προαιρετικά από ανθρακονήματα) και τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Ferrari Portofino M

Και αφού καλύψαμε τις αισθητικές επεμβάσεις ας δούμε τι κρύβεται κάτω από το καπό της Portofino M. Όπως περιμέναμε, ο αναβαθμισμένος υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας χωρητικότητας 3.855 cc πλέον αποδίδει 620 PS στις 7.500 rpm (δηλαδή 20 PS περισσότερους από την απερχόμενη Portofino και ίδια ισχύ με την πιο πρόσφατη Roma) και 760 Nm.

Όσον αφορά τις επεμβάσεις στον κινητήρα, ένα νέος αισθητήρας επέτρεψε την αύξηση της μέγιστης ταχύτητας περιστροφής της τουρμπίνας κατά 5.000 rpm, ενώ η προσθήκη φίλτρου GPF στην εξάτμιση έχει ως αποτέλεσμα να είναι σύμφωνος με τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro-6D. Παρόλα αυτά, η Ferrari κάνει λόγο για εξαιρετική ηχητική εμπειρία χάρη στη νέα εξάτμιση με αφαίρεση των σιλανσιέ και νέες βαλβίδες οβάλ σχήματος.

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του νέου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων που αντικαθιστά το προηγούμενο σασμάν 7 σχέσεων βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου. Όπως αναφέρει η Ferrari, το κιβώτιο έχει μακρύτερη κλιμάκωση σε σύγκριση με αυτό της SF90 Stradale αλλά και μια μηχανική όπισθεν (στην SF90 η οπισθεν γίνεται με ηλεκτρική ενέργεια).

Σύμφωνα με τη Ferrari, οι βελτιώσεις έχουν θετικό αντίκτυπο και στις επιδόσεις, με την επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 3,45" (αντί για 3,5") και τα 0-200 km/h να έρχονται σε 9,8" (αντί για 10,8").

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari Portofino

Ferrari Portofino M

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη με τις δύο οθόνες να πλαισιώνουν το αναλογικό στροφόμετρο στον πίνακα οργάνων, το τριάκτινο τιμόνι να ενσωματώνει πλήκτρα για τις περισσότερες λειτουργίε του οχήματος, την κεντρική οθόνη αφής 10,25" να φιλοξενεί το infotainment και μια δεύτερη - προαιρετική - οθόνη αφής 7" να βρίσκεται μπροστά από το συνοδηγό. 

Όπως και πριν, μια αλουμινένια λωρίδα χωρίζει το ταμπλό σε δύο μέρη, το πάνω φιλοξενεί τον πίνακα οργάνων και τους στρογγυλούς αεραγωγούς ενώ το κάτω φιλοξενεί όλα τα χειριστήρια. Τα καθίσματα (προαιρετικά κλιματιζόμενα με θέρμανση για το λαιμό) έχουν δομή από μαγνήσιο και οι μικρές τους διαστάσεις έχουν απελευθερώσει λίγο περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες που μάλλον θα είναι παιδιά καθώς το μοντέλο δεν χαρακτηρίζεται κανονικό τετραθέσιο.

Ο οδηγός έχει πρόσβαση στις διάφορες λειτουργίες οδήγησης μέσω του γνωστού Manettino που προσφέρει πλέον πέντε επιλογές (Wet, Comfort, Sport, Race και ESC-Off). Από πλευράς συστημάτων έχουμε το Side Slip Control (SSC) έκτης γενιάς που ενσωματώνει τα υποστήματα E-Diff, F1-TCS, SCM-E Frs και Ferrari Dynamic Enhancer (FDE). Το τελευταίο είναι ενεργό μόνο στην λειτουργία οδήγησης Race και ελεγχει την υδραυλική πίεση των φρένων κάνοντας τη συμπεριφορά του στο όριο πιο προβλέψιμη. Διαφορετικό είναι και το πεντάλ των φρένων με προοδευτική αίσθηση και μικρότερη διαδρομή κατά 10% για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια.

Τέλος, τα συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας που ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό της Portofino M είναι τα εξής: Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop&Go, Predictive Emergency Brake System, Blind Spot Monitoring, Lane Departure Warning, Automatic High Beam, Traffic Sign Recognition και Rear Cross Traffic Alert.

[Πηγή: Ferrari]