node/30524

Καινούργιο DS 4 Crossback για το 2020

Η γαλλική φίρμα βρίσκεται ήδη σε τροχιά ανανέωσης και σύστασης μιας νέας γκάμας που να ανταποκρίνεται με ανταγωνιστικότητα στον premium χαρακτήρα της.

Καθώς η γαλλική φίρμα πολυτελείας αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή των DS 4 και DS 4 Crossback, μελετά ήδη την αντικατάστασή τους.

Η καινούργια γενιά των DS 4 και DS 4 Crossback θα λανσαριστεί το 2020 και θα είναι καλύτερα διαφοροποιημένη μεταξύ τους, μια πραγματική μπερλίνα από τη μία και ένα κανονικό SUV από την άλλη.

Με την άφιξη του DS 7 Crossback, η πολυτελής φίρμα DS Automobiles επέδειξε όλη την έκταση του ταλέντου της. Αυτό το μεγάλο SUV δείχνει την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει ο Γάλλος κατασκευαστής που έχει σκοπό να δημιουργήσει καινούργια μοντέλα, διατηρώντας παράλληλα το υψηλό επίπεδο παρουσίασης και φινιρίσματος που είδαμε στο DS 7 Crossback. Και το λάκτισμα της νέας εποχή; είναι πολύ κοντά, καθώς μέσα στο 2018 θα λανσάρει το DS 3 Crossback, ένα αστικό SUV/crossover που θα ενισχύσει τις πωλήσεις της DS.

Το 2019, με τη βοήθεια μιας μεγάλης μπερλίνας, η γκάμα της DS θα διευρυνθεί. Αυτή που θα μπορούσε να ονομάζεται DS 7, DS 8 ή DS 9 θα γίνει η αιχμή του δόρατος της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ειδικότερα και γενικότερα. Αλλά θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι το 2020 για να λανσαριστούν τα νέα DS 4 και DS 4 Crossback. Δύο μοντέλα που θα είναι για τα καλά διαφοροποιημένα αυτή τη φορά. Από τη μία πλευρά θα βρείτε 5πορτη μπερλίνα αλά Sportback και από την άλλη ένα επιβλητικό SUV που θα τα βάλει στην αγορά με το επερχόμενο και μεγαλύτερο Audi Q3 και την BMW X1.

Το DS 4 Crossback θα πατά, όπως εξάλλου και η μπερλίνα DS4, σε μια εξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας EMP2, με μήκος που αναμένεται να είναι γύρω από τα 4,35 m. Για το κόμπακτ SUV της, η DS Automobiles δεν θα αγνοήσει τα μέσα και θα πρέπει να το εφοδιάσει με την γκάμα των κινητήρων του DS 7 Crossback, καθώς και το μεγαλύτερο μέρος του σε εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας. Συστατικά απαραίτητα για να αντιμετωπίσει ένα γερμανικό ανταγωνισμό, πολύ καλά εδραιωμένο στην κατηγορία. Χρειάζεται ισχύ, επιδόσεις πρώτης γραμμής και ένα στιλ που, χωρίς να είναι κραυγαλέα πρωτότυπο, πρέπει να είναι αναγνωρίσιμο με την πρώτη ματιά.



Εκτός από τους βενζινοκινητήρες και τους τουρμποντίζελ, με εύρος 130 έως 225 PS για τους πρώτους και 120-180 PS για τους δεύτερους, το μελλοντικό DS4 Crossback θα έχει το δικαίωμα, όπως και ο μεγάλος αδερφός του, σε έναν επαναφορτιζόμενο, υβριδικό σύστημα κίνησης. Αυτό θα αποτελείται από ένα μπλοκ βενζίνης και δύο ηλεκτρoμοτέρ τοποθετημένα, ένα στον εμπρός και ένα στον πίσω άξονα που σε συνδυασμό θα αποδίδουν γύρω από τα 300 άλογα. Χάρη σε αυτό το σύστημα κίνησης, το DS 4 Crossback θα είναι σε θέση να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά από 50 έως 60 km και συν τοις άλλοις θα επωφελείται, όταν αυτό καθίσταται αναγκαίο, από τετρακίνητη μετάδοση.

Στην καμπίνα, το DS 4 Crossback θα πρέπει να είναι τόσο πρωτότυπο όσο είναι και το DS 7 Crossback. Ίσως παραλείψει κάποια στοιχεία από το στιλ του τελευταίου για να είναι λίγο πιο «νηφάλιο». Ωστόσο, θα περιλάβει προφανώς όλον τον εξοπλισμό άνεσης θα έχει επίσης σθεναρή υποστήριξη στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης.

Το νέο DS 4 Crossback αναμένεται να λανσαριστεί κατά τη διάρκεια του 2020, με εκτιμώμενη τιμή εκκίνησης τις 26.000 ευρώ και προφανώς για εθνικούς λόγους θα είναι ένα από τα αστέρια του Mondial de l’Automobile 2020, στο Παρίσι. Και οπωσδήποτε, στο πλευρό του στο σταντ της DS Automobiles θα βρίσκεται η μπερλίνα DS 4.

Στις φωτό απεικονίζεται πρωτότυπο Wild Rubis του 2013

TAGS
node/39962

Το υπεραυτοκίνητο της Toyota έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση [video]

Οι δοκιμές εξέλιξης του Toyota GR Super Sport συνεχίζονται.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το υπεραυτοκίνητο της Toyota έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση [video]

Η Toyota, ο μεγάλος νικητής στις 24 Ώρες του Le Mans 2020, είχε ακόμη μια έκπληξη για τους θαυμαστές της καθώς το υπεραυτοκίνητο GR Super Sport που αναμένεται να βγει στην παραγωγή, έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στα πλαίσια του δημοφιλούς αγώνα αντοχής.

Το Toyota GR Super Sport που είδαμε για πρώτη φορά το 2018 σε μορφή πρωτοτύπου και βασίζεται στην τεχνολογία του άκρως επιτυχημένου Toyota TS050 Hybrid, αναμένεται να βγει σε αγωνιστική έκδοση που θα συμμετέχει στη νέα κατηγορία Le Mans Hypercar (LMH) από το 2021, αλλά και σε έκδοση περιορισμένης παραγωγής 20 μονάδων για το δρόμο!

Το πρωτότυπο δοκιμών του υπεραυτοκινήτου που έκανε το γύρο του Le Mans οδήγησε ο Alex Wurz (πρώην πιλότος της Formula 1) με "αποστολή" να επιστρέψει το τρόπαιο στους διοργανωτές του αγώνα. Όπως δήλωσε ο ίδιος, από τη σύντομη εμπειρία οδήγησης του πρωτοτύπου μπόρεσε να καταλάβει πως το GR Super Sport έχει προοπτικές για απίστευτες επιδόσεις.

Toyota

Παρόλο του ότι το αμάξωμα ήταν καλυμμένο με το γνώριμο καμουφλάζ της Gazoo Racing, μπορούμε να διακρίνουμε τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, το αιχμηρό ρύγχος με δυο μεγάλες εισαγωγές αέρα, το ευμεγεθες σπλιτερ, τα αεροδυναμικά πτερύγια, τα φουσκωμένα φτερά, την ανοιχτή διέσια καμπίνα, την εισαγωγή αέρα οροφής, τις μεγάλες εσοχές στο προφίλ, το κάθετο πτερύγιο που ενώνεται με τη σταθερή αεροτομή και το διαχύτη.

Το υπεραυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα κίνησης με τετρακίνηση. Η Toyota είχε ανακοινώσει πάνω από 1.000 PS συνδυαστικής ισχύος από βενζινοκινητήρα V6 και ηλεκτρικά μοτέρ, όμως οι κανονισμοί για τα αγωνιστικά LMH περιορίζουν τη μέγιστη ισχύ στους 680 PS και το ελάχιστο βάρος στα 1.100 kg.

Εκτός από την Toyota, στη νέα κατηγορία LMH μέχρι στιγμής έχουν επιβεβαιώσει πως θα συμμετέχουν η Peugeot και η Scuderia Cameron Glickenhaus που ετοιμάζουν τις δικες τους προτάσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

node/39958

Aero 3: Το νέο δημιούργημα της Carrozzeria Touring Superleggera

Το Aero 3 είναι μια σύγχρονη μετενσάρκωση των αγωνιστικών του '30 και θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 15 μονάδων.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Aero 3: Το νέο δημιούργημα της Carrozzeria Touring Superleggera

H Carrozzeria Touring Superleggera παρουσίασε το τελευταίο της δημιούργημα - Aero 3 - ένα εξωτικό grand tourer περιορισμένης παραγωγής 15 μονάδων που βασίζεται στα μηχανικά μέρη της Ferrari F12 Berlinetta. Η μιλανέζικη φίρμα που εξασκεί την τέχνη του coachbuilding, εκτός από την πλούσια ιστορία της είναι γνωστή και για τα εξωτικά μοντέλα της νέας της εποχής όπως η Disco Volante (2012) βασισμένη στην Alfa Romeo 8C Competizione, η Berlinetta Lusso (2015) βασισμένη στην Ferrari F12 Berlinetta και η Sciàdipersia (2018) βασισμένη στη Maserati Granturismo.

Το εντυπωσιακό αμάξωμα του Aero 3 είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ανθρακονήματα και έχει σχεδιασμό εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά του '30. 

Aero 3

Η μάσκα χαρακτηρίζεται από τη σχεδόν τριγωνική γρίλια που πλαισιώνεται από σύνθετους αεραγωγούς με πορτοκαλί και μαύρες λεπτομέρειες που ενσωματώνουν και τα φώτα ημέρας LED. Οι αναλογίες του μοντέλου παραπέμπουν άμεσα σε grand tourer με μακρύ καπό και μετατοπισμένη προς τα πίσω καμπίνα. Οι περίτεχνες εσοχές στις πόρτες, τα φουσκωμένα φτερά, το κάθετο πτερύγιο που ξεπροβάλει από την ουρά,  η απουσία πίσω παρμπρίζ, τα λεπτά φώτα LED σε οριζόντια διάταξη και ο διαχύτης που φιλοξενεί δύο τεράστιες απολήξεις της εξάτμισης, κάνουν το Aero 3 να ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί σήμερα στους δρόμους.

Το αυτοκίνητο της παρουσίασης είναι βαμμένο σε απόχρωση Stratosphere Red (ίδια με την Disco Volante του 2013) και φέρει τον αριθμό 19 στο προφίλ ως αναφορά στην Alfa Romeo 8C 2900 B LM Coupé Berlinetta Aerodinamica - ένα αγωνιστικό μοντέλο σχεδιασμένο από την Touring που συμμετείχε και στις 24 Ώρες του Le Mans το 1938. Στην καμπίνα βρίσκουμε ένα συνδυασμό από αλουμίνιο, ανθρακονήματα, Alcantara και δερμάτινες επενδύσεις Foglizzo.

Aero 3

To Aero 3 βασίζεται στο αλουμινένιο σασί της Ferrari F12 Berlinetta και χρησιμοποιεί τον ατμοσφαιρικό κινητήρα V12 6,3 λίτρων από το Maranello απόδοσης 740 PS. Παρόλα αυτά, το βάρος του μοντέλου είναι 150 kg χαμηλότερο από της F12 χάρη στο αμάξωμα από ανθρακονήματα. Η επιάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,1" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 340 km/h.

Η Carrozzeria Touring Superleggera θα κατασκευάσει συνολικά 15 μονάδες του Aero 3, με τη διαδικασία μετατροπής να απαιτεί πάνω από 5.000 εργατοώρες για κάθε μοντέλο. Αυτό σημαίνει πως όποιος ενδιαφέρεται να γίνει κάτοχος ενός τόσο ιδιαίτερου μοντέλου θα πρέπει να θυσιάσει μια Ferrari F12 Berlinetta και να περιμένει 6 μήνες για να ολοκληρωθεί η μεταμόρφωσή της σε Aero 3. H μιλανέζικη φίρμα δεν αποκάλυψε πόσο κοστίζει κάθε ένα από τα Aero 3 καθώς αυτό εξαρτάται από τις προτιμήσεις του πελάτη.

Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του Aero 3 θα γίνει στο Salon Privé του Blenheim Palace μέσα στην εβδομάδα.