node/30158

DS: Τέλος παραγωγής για τα DS 4 και DS 5

Η DS θα σταματήσει την παραγωγή των DS 4 και DS 5 τον προσεχή Μάιο στα εργοστάσια της Mulhouse και του Sochaux, χωρίς ευθεία ή άμεση αντικατάστασή τους.

Η premium φίρμα του Groupe PSA μόλις λανσάρισε εμπορικά το DS 7 Crossback, το πρώτο μοντέλο που εξελίχτηκε ύστερα από τη χειραφέτηση της DS Automobiles το 2014.

Και όπως είναι στρατηγικώς προγραμματισμένο, στη συνέχεια υπάρχει μία παρουσίαση νέου μοντέλου ανά έτος. Έτσι, σε λίγες εβδομάδες, η εταιρεία θα παρουσιάσει το μικρό SUV της, το DS 3 Crossback.

Κατά συνέπεια, η DS Automobiles βρίσκεται στη μέση μιας μεταβατικής περιόδου, ενώ το DS7 συνυπάρχει σήμερα στις αντιπροσωπείες με τα παλιά μοντέλα της εποχής της Citroën. Αλλά η μάρκα αναμένεται να ξεκαθαρίσει το τοπίο γρήγορα. Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν, σχεδίασε να σταματήσει την παραγωγή των DS 4 και DS 5 τον Μάιο.

Το κόμπακτ μοντέλο συναρμολογείται στο εργοστάσιο της Mulhouse, ενώ ο πρώην σημαιοφόρος της DS από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου του Sochaux. Γι’ αυτές τους δύο γαλλικές μονάδες, η διακοπή της παραγωγής δεν θα προκαλέσει μεγάλη ζημιά, καθώς οι πωλήσεις αυτών των μοντέλων έχουν προσλάβει ανεκδοτική διάσταση. Αυτό δεν θα φανεί καν στο Sochaux, ένα εργοστάσιο που τρέχει πάση δυνάμει για να αντιμετωπίσει τη ζήτηση του Peugeot 3008. Και αναμένεται να φτάσει σε παραγωγή-ρεκόρ το 2018.

Το DS 4 και το DS 5 δεν κατάφεραν ποτέ να βρουν ένα ευήκοο ακροατήριο. Το «πραγματικά» νέο μοντέλο, μιας και το DS 4 ήταν πολύ κοντά στο Citroën C4, το DS 5 ήταν πολύ δύσκολο να ταξινομηθεί σε κάποια κατηγορία. Παρόλα αυτά είχε το δικαίωμα να τολμήσει, επί τα ίχνη της διάσημης γαλλικής πολιτισμικής εξαίρεσης που εφαρμόζεται στο αυτοκίνητο εδώ και δεκαετίες. Για το DS 4, το παιχνίδι ήταν σχεδόν χαμένο από τα αποδυτήρια, με θυσιασμένη την πρακτική πτυχή του και με ίδιο ταμπλό με αυτό ενός μαζικού και κοινότοπου μοντέλου Citroën C4Το DS 5 δεν θα αποκτήσει απόγονο, ενώ το DS4 θα έχει απογόνο σε λίγα χρόνια, σε μια πιο συμβατική μορφή για να αντιμετωπίσει καλύτερα το Audi A3 και τη Mercedes-Benz A-Class.

Από τις παλιές μέρες, θα παραμείνει μερικά χρόνια το DS 3 (και η κάμπριο παραλλαγή του), αν και είναι το παλαιότερο DS. Ωστόσο, η γκάμα του θα απλουστευθεί.

TAGS
node/40259
Range Rover Evoque P300e

Η Jaguar Land Rover προετοιμάζεται για τα πρόστιμα CO₂

Η Jaguar Land Rover προέβλεψε εκατό εκατομμύρια στερλίνες εν αναμονή των προστίμων που προβλέπεται να επιβληθούν στον βρετανικό όμιλο, καθώς βρίσκεται πίσω από τους στόχους του στο CO₂.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Η Jaguar Land Rover προετοιμάζεται για τα πρόστιμα CO₂

Μεταξύ dieselgate και Brexit, πρέπει να παραδεχτούμε, ο καιρός δεν είναι καλός για την Jaguar Land Rover. Ο βρετανικός όμιλος πρέπει να λανσάρει γρήγορα μαζικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα προκειμένου να μειώσει τον μέσο CO2 της γκάμας της που σήμερα είναι ένας από τους υψηλότερους στην Ευρώπη

Ο βρετανικός όμιλος γνωρίζει επίσης ότι θα πρέπει βραχυπρόθεσμα να πληρώσει πρόστιμα στην Ευρώπη για την παρουσία του στην Γηραιά Ήπειρο και τις υπερβολικά υψηλές εκπομπές του σε CO2.

Έτσι, η JLR έχει προβλέψει £100 εκατ. γι’ αυτή την επιβάρυνση, καθώς το πλαίσιο κάθε άλλο παρά ευνοϊκό είναι με την προσωρινή αναστολή στις παραδόσεις των Range Rover Evoque P300e και Land Rover Discovery Sport P300e. Δύο μοντέλων με ισχυρές δυνατότητες πωλήσεων, τα οποία θα επέτρεπαν στην JLR να μειώσει γρήγορα τον μέσο όρο της σε CO2.

Χωρίς τα δύο κρίσιμα αυτά μοντέλα, τα οποία θα πρέπει να περάσουν από μια μικρή αναβάθμιση, η Jaguar και η Land Rover θα πρέπει να κάνουν υπομονή. Η I-Pace από μόνη της δεν μπορεί να κάνει θαύματα, παρά το μεγάλο μπόνους που χορηγείται σε αυτοκίνητα με λιγότερο από 50 g/km CO2 και το οποίο θα διατηρηθεί μέχρι το 2022.

node/40257

H Porsche διαφημίζεται στο ψηλότερο κτίριο του κόσμου [video]

Πάνω από 1.000.000 φώτα LED για να διαφημιστεί η Porsche Taycan. 

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

H Porsche διαφημίζεται στο ψηλότερο κτίριο του κόσμου [video]

To Burj Khalifa είναι το υψηλότερο κτίριο του κόσμου με ύψος 828 μέτρα και το πιο εμβληματικό ίσως σημείο του Ντουμπάι. 
Αυτό ακριβώς το κτίριο επέλεξε η Porsche για να διαφημίσει την ηλεκτρική Taycan και το αποτέλεσμα ήταν όντως άκρως εντυπωσιακό. 

porsc

Χρειάστηκαν περισσότερα από 1.000.000 φώτα LED για να μετατρέψουν την 33.000 τετραγωνικών μέτρων επιφάνεια του Burj Khalifa σε μια τεράστια οθόνη που σηματοδότησε την έναρξη διάθεσης τη Taycan στη Μέση Ανατολή. 
Στην «οθόνη» προβάλονταν τα πιο σημαντικά ορόσημα της μάρκας, από τη Lohner-Porsche που αποκαλύφθηκε το 1900 έως την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Porsche. 

Ηδη στη Μέση Ανατολή έχουν πουληθεί τρεις Taycan και τις επόμενες ημέρες το περιφερειακό γραφείο της εταιρείας στο Ντουμπάι θα προμοτάρει και με άλλους τρόπους το μοντέλο σε όλες του τις εκδόσεις. 

Δείτε το εντυπωσιακό video από την φωτογώγηση του Burj Khalifa: