Audi A3
node/44942

Μόνο ηλεκτρικά τα επόμενα Audi A3 και RS3

Η νέα γενιά του Audi A3 θα λανσαριστεί το 2027 και θα είναι αμιγώς ηλεκτρική με αυτονομία μεγαλύτερη από 640 km, ενώ στη κορυφή της γκάμας της θα βρίσκεται το πρώτο ηλεκτρικό RS3.

Όλα δείχνουν ότι πλησιάζει η στιγμή και για το Audi A3 να αποχαιρετήσει μια για πάντα τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένου και του μοναδικού 5κύλινδρου τούρμπο του RS3.

Η νέα γενιά του γερμανικού χάτσμπακ όπως και ο διάδοχος της Mercedes-Benz A-Class θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Το μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2027 και θα βασίζεται στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα SSP του γκρουπ VW που θα του προσφέρει αυτονομία μεγαλύτερη από 640 km. 

Σε αντίθεση με πολλά ηλεκτρικά μοντέλα του γκρουπ όπως το VW ID.3, το Audi Q4 και το Škoda Enyaq, το νέο A3 δε θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του γερμανικού ομίλου. Σύμφωνα με ρεπορτάζ, η Audi αρνήθηκε να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα MEB και προτίμησε την νέα πλατφόρμα SSP που θα προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερη αυτονομία και αρχιτεκτονική 800 V.

Audi A3

Η νέα γενιά του A3 θα είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις από τον προκάτοχο της και θα είναι διαθέσιμη σε 5θυρο χάτσμπακ και σεντάν αμάξωμα. Οι αγοραστές του θα μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις με ένα μοτέρ σε κάθε άξονα.

Αν και το μοντέλο θα γίνει αποκλειστικά ηλεκτρικό, στη κορυφή της γκάμας του θα εξακολουθήσουν να βρίσκονται οι ισχυρές εκδόσεις S3 και RS3. Φήμες θέλουν το πρώτο ηλεκτρικό RS3 να είναι τετρακίνητο και να είναι σημαντικά πιο γρήγορο από τον 5κύλινδρο προκάτοχο του με το σπριντ για τα 100 km/h από στάση να ολοκληρώνεται σε περίπου 3". 

Τέλος, θυμίζουμε ότι ο Γερμανός κατασκευαστής έχει υποσχεθεί ότι θα διαθέτει μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα από το 2026. 

[Πηγή: Autocar]