node/31673

Μικρό «ινδικό» SUV από τη Škoda

Η Škoda θα κατασκευάσει μικρό SUV στην Ινδία ως μέρος του σχεδίου της VW, ύψους ενός δισεκατομμυρίου ευρώ, για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά του κόσμου.

Η Škoda σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα μικρό SUV στην Ινδία από το 2020, δήλωσε χθες Δευτέρα η τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία. Η κίνηση αποτελεί μέρος μιας επένδυσης ενός δισ. ευρώ από το μητρικό όμιλο Volkswagen για την ανάκαμψη των πωλήσεων σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές αυτοκινήτων στον κόσμο.

Το VW Group σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει την μονάδα παραγωγής της στο Aurangabad της δυτικής Ινδίας και να δημιουργήσει ένα νέο μηχανολογικό κέντρο για να αυξήσει το τοπικό μερίδιο αγοράς του ομίλου στο 5% μέχρι το 2025.

Η επέκταση της Škoda προκύπτει, καθώς το VW Group ξεκίνησε μια προσπάθεια αποκέντρωσης, με στόχο να παραδώσει την ευθύνη για τη διαχείριση των διαφόρων περιοχών σε όλων τον κόσμο ανάμεσα στις εταιρείες του. Η Škoda ανέλαβε την ευθύνη για την Ινδία και τη Ρωσία στα τέλη του περασμένου μήνα.

Οι πωλήσεις μοντέλων της Škoda στην Ινδία αυξήθηκαν κατά 30% το 2017, ωθούμενες από τη ζήτηση για την οικογένεια του Rapid και του Kodiaq.

«Τα στοιχεία του έτους για τις πωλήσεις δείχνουν ότι οι πελάτες είναι ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι με τα μοντέλα μας ... Είναι επίσης αλήθεια ότι ο Όμιλος Volkswagen έχει αγωνιστεί τα τελευταία χρόνια για να επιτύχει τους αναπτυξιακούς στόχους του στην Ινδία», δήλωσε ο CEO της Škoda, Bernhard Maier, στους δημοσιογράφους.

Τα νέα μοντέλα της Škoda θα χρησιμοποιήσουν μια πολύ εξειδικευμένη έκδοση της πλατφόρμας MQB A0 του VW Group, η οποία θα συμμορφώνεται με τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών και ασφάλειας της χώρας που θα τεθούν σε ισχύ το 2020.

Περίπου το 90% του κάθε νέου μοντέλου Škoda θα κατασκευάζεται τοπικά, δήλωσε ο Maier, προσθέτοντας ότι η τσεχική φίρμα θα διερευνήσει επίσης τη δυνατότητα εξαγωγής των ινδικών αυτοκινήτων.

«Πιστεύουμε ότι το VW Group μπορεί να επικεντρωθεί στην τεχνολογία και στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, και να προσπαθήσει να διατηρήσει το μερίδιο της στις ανεπτυγμένες αγορές, ενώ η Škoda μπορεί να γίνει ο πρωτοπόρος του ομίλου για τα μαζικά προϊόντα στις αναδυόμενες αγορές», δήλωσε ο Puneet Gupta, της εταιρεία ερευνών IHS Markit.

Αν και η Škoda και η ινδική Tata Motors δεν συμφώνησαν σε μια προταθείσα συνεργασία τον περασμένο Αύγουστο, προκειμένου να αναπτύξουν μοντέλα για αναδυόμενες αγορές, η εταιρεία παραμένει ανοιχτή σε νέες συνεργασίες, είπε ο Maier.

node/40193

Στην Ελλάδα με τιμή-έκπληξη το ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV

Το βιβλίο παραγγελιών της ελληνικής αντιπροσωπείας για το Skoda Enyaq iV έχει ήδη ανοίξει, και η τιμή του ξεκινά χαμηλότερα απ’ ότι περιμέναμε.

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Αλέξης Γαλανόπουλος Επικοινωνία

Στην Ελλάδα με τιμή-έκπληξη το ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV

Το Skoda Enyaq iV, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της τσέχικης φίρμας, το οποίο βασίζεται στη νέα πλατφόρμα ΜΕΒ, παρουσιάστηκε επίσημα στις αρχές Σεπτεμβρίου. Και σήμερα η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε τον τιμοκατάλογο όλων των εκδόσεών του, βάσει του οποίου ήδη δέχεται παραγγελίες, με το κόστος του να ξεκινά, απρόσμενα, κάτω από τις €30.000 –συνυπολογίζοντας και την κρατική επιδότηση μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά».

Το Skoda Enyaq iV διατίθεται σε πέντε εκδόσεις με διαφορετική απόδοση και χωρητικότητα μπαταρίας για την καθεμιά. Έτσι, στη βάση της γκάμας βρίσκεται η έκδοση «50», με απόδοση 148 PS (109 kW), κίνηση πίσω και μπαταρία 55 kWh, που του χαρίζουν αυτονομία 340 km (WLTP) και τελική ταχύτητα 160 km/h. Το Virtual Cockpit και το infotainment με οθόνη 10" είναι στάνταρ, όπως επίσης και οι επτά αερόσακοι, τα φώτα LED εμπρός-πίσω, ο διζωνικός κλιματισμός, οι ζάντες 18" κ.ά. Η αρχική ενδεικτική τιμή* των €35.200, με την κρατική επιδότηση πέφτει στις €29.523 για ιδιώτες αγοραστές και στις €30.942 για εταιρίες.

Οι εκδόσεις «60» και «80» του Enyaq iV είναι επίσης πισωκίνητες, με 180 και 204 PS, και μπαταρίες 62 και 82 kWh που αυξάνουν την αυτονομία τους στα 390 και 510 km, αντίστοιχα. Εκτός από καλύτερες επιδόσεις και αυτονομία προσφέρουν και πλουσιότερο εξοπλισμό, διαθέτοντας επιπλέον infotainment 13" με σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας, ασύρματη φόρτιση, προγράμματα οδήγησης, ράγες οροφής, ατμοσφαιρικό φωτισμό κ.ά. Το κόστος της έκδοσης «60» πέφτει από τις €39.200 της ενδεικτικής τιμής* στις €34.458 με την επιδότηση, ενώ εκείνο της «80» από τις €45.800 στις €40.260. 

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκονται οι τετρακίνητες εκδόσεις του Skoda Enyaq iV. Η «80x» προσθέτει ένα μοτέρ 45 kW μεταξύ των εμπρός τροχών, πετυχαίνοντας συνδυαστική απόδοση 265 PS. Ενώ στην έκδοση vRS το μπροστινό μοτέρ είναι 75 kW, οπότε αυξάνει τη συνολική ισχύ στους 306 PS και επιτρέπει στο SUV των 4,65 m –μήκος παραπλήσιο με του Kodiaq– να φτάσει τα 100 km/h από στάση σε 6,2". Και στις δύο τετρακίνητες εκδόσεις η μπαταρία έχει χωρητικότητα 82 kWh και η αυτονομία φτάνει τα 460 km (WLTP).

Δείτε πώς διαμορφώνεται η τιμή κάθε έκδοσης του Skoda Enyaq iV και διαβάστε περισσότερα για τον αναλυτικό εξοπλισμό και τα χαρακτηριστικά κάθε έκδοσης στο αρχείο doc που επισυνάπτεται παρακάτω:

Έκδοση

Προτεινόμενη Τιμή Λιανικής

Τιμή με επιδότηση (ιδιώτες)

Τιμή με επιδότηση (εταιρείες)

50

€35.200

29.523

30.942

60

€39.200

34.458

34.458

80

€45.800

40.260

40.300

80x

€48.200

42.369

42.700

vRS

€55.900

49.900

€50.400

*Οι τιμές είναι ενδεικτικές προς το παρόν, και πρόκειται να οριστικοποιηθούν τις επόμενες μέρες.

node/40188

Ανανεωμένη Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με 700 PS!

Η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα της ανανεωμένης Panamera με δύο ακόμη εκδόσεις plug-in hybrid και την βελτιωμένη 4S.

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ανανεωμένη Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με 700 PS!

Η ανανεωμένη έκδοση της Panamera δεύτερης γενιάς παρουσιάστηκε τον Αύγουστο, και σήμερα η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα της με την ισχυρότερη και ταχύτερη έκδοση Panamera Turbo S E-Hybrid, την υβριδική Panamera 4 E-Hybrid καθώς και την Panamera 4S.

Αυτό σημαίνει πως η γκάμα της Panamera περιλαμβάνει πλέον τρεις διαφορετικές εκδόσεις plug-in hybrid (4 E-Hybrid, 4S E-Hybrid, Turbo S E-Hybrid). Οι νέες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες με αμάξωμα Sport Turismo, Saloon και Executive (μακρύ μεταξόνιο). 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανέωση για την Porsche Panamera [video]

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Ξεκινάμε με την ανανεωμένη Panamera Turbo S E-Hybrid η οποία χρησιμοποιεί plug-in hybrid σύστημα κίνησης που συνδυάζει twin-turbo V8 4,0 λίτρων απόδοσης 571 PS (από 550 PS) με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 PS που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK 8 σχέσεων, καθώς και μια μεγαλύτερη μπαταρία 17,8 kWh (από 14,1 kWh). Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 700 PS και τα 870 Nm, καθιστώντας τη συγκεκριμένη έκδοση ως την ισχυρότερη Panamera όλων των εποχών.

Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,2" (-0,2" σε σύγκριση με τον προκάτοχό της), η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 315 km/h (+5 km/h) ενώ η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 50 km (WLTP) ανάμεσα σε κάθε φόρτιση. Το πακέτο Sport Chrono ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό όπως και το σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control Sport που συνδυάζει το Porsche Torque Vectoring Plus, την τετραδιεύθυνση με Power Steering Plus και τα φρένα Porsche Ceramic Composite Brake.

Αισθητικά, η Panamera Turbo S E-Hybrid ξεχωρίζει από τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και τα φώτα LED σχήματος C. Επίσης απέκτησε ενιαία γραμμή LED που ενώνει τα πίσω φώτα, τρια νέα σχέδια τροχών 20" και 21", δύο νέες εξωτερικές αποχρώσεις (Cherry Metallic και Truffle Brown Metallic) καθώς και την επιλογή σκουρόχρωμων φωτιστικών σωμάτων. Στο εσωτερικό βρίσκουμε την οθόνη αφής μεγαλύτερης ανάλυσης που φιλοξενεί το infotainment PCM.

Porsche Panamera 4 E-Hybrid

Η έταιρη υβριδική Panamera 4 E-Hybrid επωφελείται από παρόμοιες αναβαθμίσεις. Φορά twin-turbo V6 κινητήρα που σε συνεργασία με ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 461 PS. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4", η τελική ταχύτητα φτάνει τα 280 km/h και η ηλεκτρική αυτονομία διαμορφώνεται στα 56 km (WLTP).

Τέλος, η μη-υβριδική τετρακίνητη Panamera 4S φορά twin-turbo V6 2,9 λίρων με 440 PS που της επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,1" (-0,1") και τελική 295 km/h (+6 km/h) με το πακέτο Sport Chrono. Αισθητικά, φορά το πακέτο Sport Design που στο προηγούμενο μοντέλο ήταν προαιρετικό.

H Porsche δεν ανακοίνωσε τις τιμές των νέων εκδόσεων που αναμένονται να κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με τα μοντέλα που αντικαθιστούν.

[Πηγή: Porsche]