node/33496

Mercedes-Benz: H νέα G-Class αποκτά ντίζελ

Η γκάμα της πρόσφατης G-Class εμπλουτίζεται με την έκδοση 350 d που φορά μοτέρ ντίζελ με έξι κυλίνδρους σε σειρά και 286 άλογα.

Η νέα γενιά της G-Class σύντομα θα σβήσει το πρώτο κερί της, καθώς έκανε ντεμπούτο τον Ιανουάριο του 2018, με κινητήρα V8 με 422 άλογα (G 500). Στη συνέχεια, η Mercedes-Benz παρουσίασε την AMG G 63, με V8 585 ίππων. Παρόλα αυτά, θα χρειαζόταν να περιμένουμε σχεδόν ένα χρόνο για να δούμε κάτω από το καπό της G-Class ένα μοτέρ ντίζελ.

Η έκδοση 350 d φορά 6κύλινδρο κινητήρα σε σειρά με χωρητικότητα 2,9 λίτρα και μέγιστη ισχύ  286 PS. Πάνω απ’ όλα και εκείνο που ενδιαφέρει κάθε αγοραστή ντίζελ 4x4 είναι η μέγιστη ροπή των 61,2 kgm που είναι διαθέσιμα μάλιστα από τις 1.200 rpm. To μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο σασμάν εννέα ταχυτήτων. Προφανώς, λόγω μεγέθους και βάρους, αυτή η G-Class δεν είναι ο βασιλιάς των επιδόσεων, με το σπριντ των 0-100 km/h να χρειάζεται 7,4 δευτερόλεπτα, ενώ το αυτοκίνητο στην ευθεία πιάνει μάξιμουμ τα 199 km/h.

Φυσικά, ομοίως η 350d δεν αποτελεί το παράδειγμα της οικολογίας με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν  τουλάχιστον τα 252 g/km. Από την άλλη είναι σαφώς η πιο οικονομική G-Class, με τη Mercedes-Benz να ανακοινώνει κατανάλωση με μικτό κύκλο 9,6 l/100 km.

Η Mercedes-Benz G 350 d θα είναι προφανώς η πιο φθηνή της γκάμας, αλλά ακόμη δεν έχουμε ενημέρωση για την τιμή της από την ελληνική αντιπροσωπείας. Απλώς να θυμίσουμε ότι σήμερα, το φθηνότερο μοντέλο η G 500 ξεκινά από τις €178.943.

node/39112
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Εάν αναρωτιόσασταν για την άφιξη του V8 στην ανανεωμένη E-Class, να ξέρετε ότι δεν θα υπάρχει πλέον στις κουπέ και κάμπριο. Επομένως θα επιβιώσει μόνο η μπερλίνα AMG E 63, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο σε Audi RS7 και BMW M8.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Η Mercedes-Benz επανεξετάζει διαρκώς τα πολλά μοντέλα της: Κάποια διατηρούνται, κάποια νέα εμφανίζονται και άλλα εξαφανίζονται. Έτσι μπορεί ο κινητήρας V8 4.0 biturbo της AMG να δίνει σήμερα το παρών σχεδόν σε όλα τα SUV, αρχής γενομένης από την GLC, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για την E-Class. Ανανεωμένη εφέτος, μία από τις γηραιότερες Mercedes-Benz μαζί με την C-Class, η Ε διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: μπερλίνα, στέισον, κουπέ και καμπριολέ.

Οι δύο τελευταίες, που επικεντρώνονται περισσότερο στο φαν, δεν θα έχουν πρόσβαση ωστόσο στον διτούρμπινο V8. Σύμφωνα με το αμερικανικό website Motor1, ο Γερμανός κατασκευαστής αποφάσισε να μην εντάσσει πλέον τις 63άρες εκδόσεις AMG στον κατάλογο των E-Class Coupé και Cabriolet, επειδή απλώς «δεν υπάρχει πλέον αυτή η ανάγκη».

Μια περίεργη επιλογή, δεδομένης της λιγότερο οικογενειακής τοποθέτησής τους στην γκάμα της E-Class σε σχέση με την μπερλίνα και τη στέισον. Οι 6κύλινδρες E 53 των 435 ίππων είναι κατά τα φαινόμενα επαρκείς και κατάλληλες για τη Mercedes-Benz σε αυτή την κατηγορία. Και επίσης κατά τα φαινόμενα, δεν θεωρεί πρόβλημα να αφήσει τις Audi και BMW να παίζουν μόνες τους μπάλα με μοντέλα όπως τα RS7 και M8.

node/39108

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Για εκείνους που δεν θέλουν να αγοράσουν SUV αλλά διατηρούν ένα δραστήριο τρόπο ζωής.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Το Jazz Crosstar, δηλαδή η περιπετειώδης έκδοση του νέου Jazz, θα ανοίξει το δρόμο και για άλλα μοντέλα της Honda με εμφάνιση που θα παραπέμπει σε SUV, καθώς η ιαπωνική φίρμα αναγνωρίζει την αυξημένη ζήτηση τους από το κοινό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Όπως δήλωσε ο Takeki Tanaka, υπεύθυνος εξέλιξης του Honda Jazz: «Η ζήτηση για συμπαγή πολυχρηστικά οχήματα είναι μια νέα μόδα, και στο μέλλον θα έχουμε μερικές εκδόσεις σε αυτή την κατεύθυνση. Οι αγοραστές του Jazz ανήκουν σε πολλά διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ, και μας ενδιέφερε συγκεκριμένα να ικανοποιήσουμε πελάτες που ενδιαφέρονται για προηγμένη τεχνολογία και ένα δραστήριο τρόπο ζωής. Αυτό ήταν το κίνητρό μας για την εξέλιξη του Crosstar.»

«Μερίδα του αγοραστικού κοινού δεν συμμερίζεται την ανάγκη για SUV, λόγω του μεγάλου όγκου και του μειονεκτήματος στην οικονομία καυσίμου. Αυτοί είναι οι πελάτες που δεν θα ήθελαν ένα hatchback ή ένα saloon, αλλά προτιμούν να ξεχωρίζουν με ένα όχημα που να επικοινωνεί προς τα έξω τον δραστήριο τρόπο ζωής τους, και σε αυτούς πιστεύουμε πως το Crosstar ταιριάζει ιδανικά.»

Εκτός από τη Honda, αρκετοί άλλοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν την τάση της αγοράς για μοντέλα crossover, όπως η Subaru με το XV, η Ford με τα Fiesta Active και Focus Active, η KIA με το xCeed, η Toyota με το Corolla Trek και η Audi με το A1 Citycarver.

[Πηγη: Autocar]