Με κινητήρες για όλα τα γούστα η νέα γενιά του FIAT 500

Με κινητήρες για όλα τα γούστα η νέα γενιά του FIAT 500

Θέλοντας να αποφύγει τα λάθη του παρελθόντος η ιταλική φίρμα ανακοίνωσε πως η νέα γενιά του FIAT 500 θα διατίθεται από την αρχή τόσο ως υβριδικό, ηλεκτρικό και θερμικό.

FIAT 500

Η νέα γενιά του FIAT 500 θα είναι έτοιμη το 2030. Και όπως μαθαίνουμε, οι Τορινέζοι θα λανσάρουν εξαρχής υβριδικές, θερμικές και ηλεκτρικές εκδόσεις, ώστε να καλύψουν ευρύτερες ανάγκες και απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού.

Η υπάρχουσα γενιά του ιταλικού μοντέλου ξεκίνησε την εμπορική της πορεία το 2020 καταγράφοντας υψηλές πωλήσεις. Η εικόνα άλλαξε και οι ταξινομήσεις μειώθηκαν αισθητά μετά το 2022, πέφτοντας κάτω από τις 30.000 μονάδες το 2024. Παράλληλα, η θερμική έκδοση του προηγούμενου 500, η οποία εξασφάλιζε περισσότερες από 100.000 ταξινομήσεις ετησίως, αποσύρθηκε λόγω των νέων ευρωπαϊκών κανονισμών ασφαλείας.

Στόχος της εταιρείας είναι το νέο FIAT 500 να ανταγωνιστεί με όσο το δυνατόν μεγαλύτερες αξιώσεις τα νέα Renault Twingo E-Tech και VW ID.1. προσφέροντας όμως περισσότερες επιλογές προς τον καταναλωτή

FIAT 500 Hybrid

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τι αυτοκίνητο οδηγεί ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς;

Για να αντιστρέψει την πτωτική του πορεία, η FIAT θα παρουσιάσει το Νοέμβριο του 2025 την ήπια υβριδική έκδοση, η οποία θα βασίζεται στην επανασχεδιασμένη πλατφόρμα STLA City. Παράλληλα, ο επικεφαλής της μάρκας, Olivier François, παραδέχτηκε ότι η στρατηγική πλήρους ηλεκτροκίνησης βασίστηκε σε λανθασμένες εκτιμήσεις της αγοράς: «Η στρατηγική μας βασίστηκε στην ελπίδα ότι όλα θα ευθυγραμμιστούν. Η τεχνολογία, οι υποδομές, η ζήτηση και η κρατική υποστήριξη. Όμως η πραγματικότητα αποδείχθηκε τελικά διαφορετική».

Η επόμενη γενιά του FIAT 500 θα βασιστεί πάνω στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα STLA Small του Ομίλου Stellantis, όπως και η νέα γενιά του Peugeot 208. Αν και αρχικά είχε ανακοινωθεί ως αποκλειστικά ηλεκτρική, η πλατφόρμα τελικά θα υποστηρίζει και θερμικά συστήματα κίνησης, προσφέροντας μεγαλύτερη προσαρμοστικότητα ανάλογα με τη ζήτηση κάθε αγοράς.

FIAT 500 Hybrid

Η μαζική παραγωγή του νέου μοντέλου προγραμματίζεται για το 2030, ενώ η συναρμολόγηση θα συνεχίσει να γίνεται στο ιστορικό εργοστάσιο της FIAT στο Mirafiori του Τορίνο. Στόχος της εταιρείας είναι το νέο FIAT 500 να ανταγωνιστεί με όσο το δυνατόν μεγαλύτερες αξιώσεις τα νέα Renault Twingo E-Tech και VW ID.1. προσφέροντας όμως περισσότερες επιλογές στον τελικό καταναλωτή.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube