node/36607

Η Kia «υποχρεώνεται» σε ένα e-Picanto;

Η κατηγορία των μίνι βρίσκεται σε κίνδυνο εν εξελίξει των όλο αυστηρότερων αντιρρυπαντικών διατάξεων που πλήττουν το κύριο πλεονέκτημά τους: Τη χαμηλή τιμή.

Το κύριο πλεονέκτημα ενός μίνι, πέρα του ότι είναι μανιτζέβελο στην πόλη, είναι η τιμή του. Αλλά με την έλευση των νέων αντιρρυπαντικών περιορισμών, ιδιαίτερα αυστηρών στις εκπομπές CO2 και οξειδίων του αζώτου, αν τα μίνι θέλουν να ακολουθήσουν τις εξελίξεις χρειάζεται να γυρίσουν σελίδα.

Ποιο είναι το πρόβλημα; Ότι τίθεται εν αμφιβόλω το κύριο επιχείρημα αγοράς, ως εκ τούτου και η ανταγωνιστικότητά τους. Η εξέλιξη μικρών, αποδοτικών και «καθαρών» κινητήρων θα εκτοξεύσει το κόστος, ως εκ τούτου και την τιμή αγοράς που θα πλησιάσει αυτή της επόμενης κατηγορίας

Για να αποφευχθεί ο εξανδραποδισμός τους από την αυτοκινητική σκηνή λοιπόν, οι κατασκευαστές δεν θα έχουν άλλη επιλογή: Θα πρέπει να περάσουν από τον εξηλεκτρισμό. Ο COF της Kia Europe αναγνωρίζει ότι «αργά ή γρήγορα θα πρέπει να το κάνουμε» -πηγή: Automotive News. Αναγνωρίζοντας ότι για να μετατρέψει το Picanto, το κορεατικό μίνι, σε EV, αντιπροσωπεύει μια «τεράστια πρόκληση» για ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο.

Κατά τα φαινόμενα λοιπόν, η Kia θα ακολουθήσει το Volkswagen Group, το οποίο επικεντρώνεται πλέον αποκλειστικά σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης με τα Volkswagen e-up!, SEAT Mii και Škoda CITIGOe iV. Η Kia, από την πλευρά της πιστεύει ωστόσο, ότι οι οικολογικές κρατικές επιχορηγήσεις δεν θα διαρκέσουν πολύ και ότι θα καταργηθούν μόλις οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αποκτήσουν σημαντική υπόσταση, κάτι που εκτιμάται ότι θα γίνει μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Και τότε, οι κατασκευαστές δεν θα μπορούν πια να υπολογίζουν σε σημαντικές κρατικές επιχορηγήσεις για να πουλήσουν τα αυτοκίνητά τους. Οπότε θα κληθούν να αντιμετωπίσουν την αγορά με την πραγματική τιμή των μοντέλων τους που θα υπόκειται σε ένα ρεαλιστικό συσχετισμό κόστους και κέρδους.

node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS
node/39672

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Η επόμενη διετία αναμένεται ιδιαίτερα παραγωγική για την γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Σάββατο, 08 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Με την γκάμα της αυτήν τη στιγμή να περιλαμβάνει δύο μοντέλα, τα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback και η επερχόμενη ναυαρχίδα DS 9 να προστεθεί σε αυτά στις αρχές του 2021.

Ωστόσο μιλώντας στο βρετανικό Auto Express, ο επικεφαλής της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε πως το πλάνο περιλαμβάνει έξι μοντέλα συνολικά. Χωρίς να το επιβεβαιώσει συγκεκριμένα, ο Alain Descat δήλωσε πως σαφώς θα ήθελε ένα τέτοιο συμπλήρωμα στην γκάμα.

Μάλιστα θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο πως μιλάμε για ουσιαστικά για δύο εκδόσεις του μοντέλου, μια συμβατική χάτσμπακ και μια με crossover χαρακτήρα. Το πιθανότερο είναι επίσης πως το μοντέλο θα βασιστεί στην νέα γενιά της πλατφόρμας EMP2, η οποία θα έχει χώρο για μεγαλύτερη μπαταρία άρα και συμβατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αντί μόνο για την plug-in δυνατότητα που έχει η σημερινή.

Όσο για το έκτο μοντέλο, αυτό όλα δείχνουν πως θα είναι ένα μεγάλο SUV. Αν και ο Descat δεν επιβεβαίωσε καθαρά ούτε αυτή την είδηση λέγοντας πως η γκάμα δεν είναι ακόμα αυστηρά αποφασισμένη, συμφώνησε πως «Ένα τέτοιο μοντέλο έχει ιδιαίτερο νόημα όταν μιλάς για μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε παγκόσμια βάση».