node/35394

CITIGOe iV: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Škoda

Το CITIGOe iV είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Škoda στα 124 χρόνια ιστορίας της. Ένα μηδενικών ρύπων αυτοκίνητο πόλης που εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 83 ίππων.

Η Škoda εισέρχεται επισήμως στη νέα εποχή της αυτοκίνησης με την παρουσίαση του CITIGOe IV, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της  που βασίζεται στο ομώνυμο αυτοκίνητο πόλης της γκάμας της. 

Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο των Τσέχων θα μπει στην παραγωγή προς τα τέλη του έτους και θα είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας το πρώτο τρίμηνο του 2020. Εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 61 kW και 210 Nm ροπής, καθώς και με μπαταρίες ιόντων λιθίου 36,8kWh που εξασφαλίζουν αυτονομία 265 km σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.

Όπως ανακοινώνει η τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία το ηλεκτρικό Citigo θα επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 km/h σε 12,5’’. Ενδεικτική των δυνατοτήτων του είναι η επιτάχυνση από τα 60 στα 100 km/h που ανακοινώνεται και η οποία διαρκεί 7,6’’, ενώ η τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 130 km/h.

citigo

Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του αυτοκινήτου και έχει διαστάσεις 1,1x1,7 m, ύψος μόλις 30 cm και δεν κλέβει καθόλου χώρο από το πορτμπαγκάζ που παραμένει στα 250 lt.  Σύμφωνα με τη Škoda, όταν η μπαταρία αδειάσει θα μπορεί να φορτίσει στο 80% σε μόλις μία ώρα με τη χρήση καλωδίου φόρτισης CCS (Combined Charging System) σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) 40 kW. Με wall-box ισχύος 7,2 kW εναλλασσόμενου ρεύματος, η μπαταρία θα φορτίζει στο 80% σε 4 ώρες και 8 λεπτά, ενώ με τη χρήση οικιακού ρεύματος 2,3 kW η διαδικασία φόρτισης θα διαρκεί περίπου 12 ώρες και 37 λεπτά.

Tο καλώδιο φόρτισης CCS και το καλώδιο φόρτισης AC θα περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Style και θα είναι προαιρετικά στην έκδοση Ambition. Όταν αυτές οι επιλογές φόρτισης δεν θα είναι διαθέσιμες, η μπαταρία του Škoda CITIGOe iV θα μπορεί να φορτίσει με τη χρήση κοινής οικιακής πρίζας.

[Πηγή Škoda]

node/39477
Porsche 911/992 Turbo

Επίσημο: Νέα Porsche 911 Turbo [video]

Μήπως η Turbo S παραείναι ισχυρή για τα χέρια σου; Η Porsche δίνει την απάντηση με την 992 Turbo ξεφουσκωμένη στα 580 άλογα. Πάντως, κανένας λόγος ανησυχίας. Πιάνει τα 100 από στάση σε λιγότερο από 3”!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Νέα Porsche 911 Turbo [video]

Η εξέλιξη της γκάμας για την 911/992 συνεχίζεται. Τέσσερις μήνες ύστερα από το λανσάρισμα της Turbo S, η Porsche φέρνει στο προσκήνιο την Turbo. Το μοτέρ flat-six των 3.745 cc για την περίσταση αποδίδει 70 άλογα λιγότερα από την Turbo S ή, αν θέλετε, 40 παραπάνω από την παλιά Turbo. Όσον αφορά στη ροπή σε σχέση με την τελευταία, η βελτίωση είναι 40 Nm, φτάνοντας έτσι τα 750 Nm. 

Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι σασμάν PDK που στέλνει τη ροπή και στους τέσσερις τροχούς. Η 992 Turbo φορά δίσκους με διάμετρο 408 mm εμπρός (+28 mm από την παλιά) και 380 mm πίσω (+2 mm), με τις δαγκάνες τους βαμμένες κόκκινες.

Porsche 911/992 Turbo

Τα κεραμικά φρένα αποτελούν στοιχείο του καταλόγου των έξτρα, όπως επίσης οι ενεργές αντιστρεπτικές και η σπορ εξάτμιση. Στάνταρ όμως είναι το σασί PASM που προσαρμόζει συνεχώς την απόσβεση σε κάθε τροχό, ανάλογα με την κατάσταση του δρόμου και το στιλ οδήγησης.

Με όλα τα παραπάνω, σε φόρμα κουπέ ή κάμπριο, αυτή η 911 χρειάζεται μόλις 2,8” για το σπριντ των 0-100 km/h (0,2” ταχύτερα από την παλιά) και πιάνει στην ευθεία τα 320 km/h.

Όσον αφορά την εμφάνιση, ευτυχώς έχουμε να κάνουμε με το ίδιο κιτ αμαξώματος της Turbo S: Μεγάλη πτέρυγα πίσω και βράγχια πίσω από τις πόρτες. Στάνταρ είναι επίσης οι αλουμινένιες ζάντες των 20” και 21”, εμπρός πίσω αντίστοιχα.

Porsche 911/992 Turbo

Στην καμπίνα, η 992 Turbo δεν περνά φυσικά στο ντούκου την άνεση και τον εκσυγχρονισμό: Μεγάλη οθόνη αφής 10,9 ιντσών, καθίσματα με πολλές ηλεκτρικές ρυθμίσεις, ηχοσύστημα Bose... Ωστόσο, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει ένα πακέτο «Lightweight Design» που εξοικονομεί 30 kg, βάρος που κυρίως εξοικονομείται αφαιρώντας το πίσω κάθισμα.

Η τιμή της 911/992 Turbo δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί σε καμία αγορά.

node/39475

Επίσημο: Νέο Ariel Nomad R

Η ταχύτερη έκδοση του Ariel Nomad με ακόμη ισχυρότερο κινητήρα της Honda.

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Ariel Nomad R

Το Ariel Nomad, αυτό το πανάλαφρο διθέσιο κεντρομήχανο όχημα παντός εδάφους, το γνωρίζουμε εδώ και περίπου μια πενταετία, όμως τώρα η βρετανική Ariel Motor Company παρουσίασε την αναβαθμισμένη του έκδοση με το όνομα Nomad R.

Η μεγάλη είδηση είναι ο νέος κινητήρας 2,0 λίτρων που προέρχεται από το προηγούμενο Honda Civic Type R και χάρη στην προσθήκη μηχανικού υπερσυμπιεστή αποδίδει 340 PS και 330 Nm. Η δύναμη μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων της Sadev (όπως και στο Ariel Atom 3.5R), με τη βοήθεια ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Η ανάρτηση αποτελείται από ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Ohlins τα οποία συνδυάζονται με τροχούς 18" που φορούν ελαστικά επιδόσεων της Yokohama. Τα φρένα είναι της Alcon με τετραπίστονες δαγκάνες και ρυθμιζόμενη κατανομή.

Χάρη στο ιδιαίτερα χαμηλό βάρος των 670 kg, η επιτάχυνση 0-97 km/h ολοκληρώνεται σε 2,9" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 195 km/h.

Ariel Nomad R

Εξωτερικά, το Nomad διατηρεί την χαρακτηριστική του εμφάνιση με το εμφανές χωροδικτύωμα σε λευκή απόχρωση να υποστηρίζει το παρμπρίζ και να προστατεύει την ακάλυπτη καμπίνα. Τα μέρη του αμαξώματος είναι ελάχιστα, και περιορίζονται στα φτερά και το ρύγχος πάνω στο οποίο κουμπώνει η ακάλυπτη ανάρτηση, τα τριπλά στρογγυλά φώτα και η προστατευτική ποδιά από μέταλλο. Πίσω η εικόνα είναι παρόμοια με σχεδόν ακάλυπτο κινητήρα, ψηλά τοποθετημένες διπλές απολήξεις της εξάτμισης και τα απαραίτητα φώτα των φρένων και της όπισθεν.

Η Ariel Motor Company θα κατασκευάσει μόλις πέντε μονάδες του Nomad R, με τιμή £64.000 (€71.191). Πάντως όποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει ένα θα πρέπει να βιαστεί, καθώς τρία από τα πέντε έχουν πουληθεί ήδη!