node/39371

Η Jeep ετοιμάζει μικρό SUV

Οι φήμες το θέλουν νέο A-SUV της Jeep να λανσάρεται στην αγορά το 2022. 

Η κατηγορία των SUV είναι η πλέον δημοφιλής στην αγορά. Για το λόγο αυτό, σχεδόν όλες οι εταιρείες έχουν μοντέλα σε αυτήν την κατηγορία ενώ παράλληλα καλύπτουν με μοντέλα και όλες τις κατηγορίες μεγεθών. 

Η Jeep κατέχει διαχρονικά μια ιδιαίτερη θέση στην κατηγορία, καθώς κατασκεύαζε αυτοκίνητα του είδους πολύ πριν εισαχθεί ο όρος SUV στην αγορά. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Nέο, μικρότερο Jeep από το Renegade

Με το Renegade να είναι αυτή τη στιγμή το μικρότερο μοντέλο της εταιρείας, η Jeep θέλει να επεκταθεί ακόμη περισσότερο, με ένα ακόμη μικρότερο SUV, καθώς η συνεργασία της FCA με την PSA της δίνει τη δυνατότητα να πατήσει πάνω σε νέες πλατφόρμες και να «χτίσει» το δικό της μικρό Α-SUV. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Στην πάντα! Έρχονται τα A-SUV!

Οι φήμες θέλουν την Jeep να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα πάνω στην οποία πάτησε το νέο Opel Mokka, δίχως να αποκλείεται και αυτή που θα χρησιμοποιήσει το νέο FIAT Panda

Βέβαια, εδώ ανακύπτει ένα σημαντικό θέμα: Θέλει η Jeep να βάλει την υπογραφή της σε ένα αυτοκίνητο (έστω και αν αυτό είναι A-SUV) που να μην έχει δυνατότητες τετρακίνησης; Μπορεί η πλατφόρμα του Mokka να φιλοξενήσει ηλεκτρομοτέρ πίσω, έτσι ώστε να δώσει έστω και με αυτόν τον τρόπο χαρακτήρα τετρακίνητου στο αυτοκίνητο; 

Όλα αυτά κάνουν την πλάστιγγα να γέρνει προς την πλατφόρμα του Panda περισσότερο και λιγότερο προς αυτήν του Mokka. Ωστόσο ουδείς μπορεί να γνωρίζει τις εσωτερικές συζητήσεις και ισορροπίες που έχουν διαμορφωθεί μετά την συγχώνευση των Group PSA και FCA.

Σχεδιαστικά πάντως η Jeep δεν πρόκειται να απεμπολήσει το DNA της, οπώς αυτό κυρίως εκφράζεται από τη χαρακτηριστική μάσκα της εταιρείας. 

Κάποια σχέδια που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο βασίζονται πάνω στο Jeep Yuntu που αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι της Shanghai το 2017. Οι πληροφορίες μιλούν για λανσάρισμα του μοντέλου το 2022, ενώ στη γκάμα του θα περιλαμβάνει και μια plug-in Hybrid έκδοση, καθώς το Yuntu παρουσιάστηκε ως τέτοιο.

node/40237

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά μια νέα έκδοση που εκτός των άλλων θα εφοδιάζεται και με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά ένα νέο μέλος με έμφαση στην περιπέτεια και το δυναμικό χαρακτήρα. Το Tipo Cross αποτελεί ένα σύγχρονο crossover, το οποίο χωρίς καμία παραχώρηση στην ευρυχωρία και την πρακτικότητα, στοιχεία που χαρακτηρίζουν και τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, έρχεται να προσφέρει μια ξεχωριστή εναλλακτική σε μια ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία οχημάτων. Η έκδοση Cross έρχεται να ολοκληρώσει τη γκάμα του Tipo, που αποτελείται από τις εκδόσεις Hatchback, Sedan και Station Wagon, αποτελώντας ένα ξεχωριστό crossover, που διατηρεί το κορυφαίο value-for-money που χαρακτηρίζει το σύνολο της οικογένειας του μοντέλου.

Ο νέος σχεδιασμός με τα crossover στοιχεία, σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 4 cm συνθέτουν μια πιο δυναμική εικόνα. Η νέα αρχιτεκτονική προσφέρει επίσης ψηλότερη θέση οδήγησης για ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα τον επιβατών, καλύτερη ορατότητα και μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας.

Πέρα από τη νέα εμφάνιση, το Tipo Cross φέρνει και μια σειρά αλλαγών σε τεχνικό επίπεδο, όσον αφορά στους κινητήρες και τα συστήματα συνδεσιμότητας και πολυμέσων.

Εκτός από την πλήρη εφαρμογή προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), το Tipo Cross είναι το πρώτο μοντέλο της FCA -μετά το νέο ηλεκτρικό 500- το οποίο θα εφοδιάζεται με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5 με την οθόνη αφής των 10,25 ιντσών. Το σύστημα προσφέρει ασύρματη λειτουργία mirroring και σύνδεση μέσω Bluetooth με δύο συσκευές ταυτόχρονα.

Σε επίπεδο κινητήρων διαθέσιμες θα είναι επιλογές, τόσο βενζίνης, όσο και diesel. Ο νέος κινητήρας turbo βενζίνης του ενός λίτρου απόδοσης 100 ίππων προσφέρει υψηλά επίπεδα ροπής (190Nm) μόλις στις 1.500 rpm., ενώ ιδιαίτερα χαμηλές είναι και οι εκπομπές ρύπων με 121 gr CO2/km. Ο νέος κινητήρας βενζίνης είναι προδιαγραφών Euro 6D Final, όπως και οι ανανεωμένοι κινητήρες diesel απόδοσης 95 και 130 ίππων.

Το Tipo Cross έρχεται να ενταχθεί στην εξαιρετικά πετυχημένη σειρά του μοντέλου, το οποίο έχει ήδη πουλήσει περισσότερες από 670.000 μονάδες στην Ευρώπη.

[Πηγή:Δελτίο Τύπου FIAT]

node/40232

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η κοινή εταιρεία Stellantis που θα δημιουργηθεί θα είναι η 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η Fiat Chrysler και η PSA αναμένεται να πάρουν την οριστική έγκριση της ΕΕ για τη συγχώνευσή τους ύψους €38 δις, μια κίνηση που θα δημιουργήσει την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. 

Το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επισημοποιήσει τη δημιουργία της Stellantis, ενός ομίλου που προβλέπεται να αποκομήσει τεράστια κέρδη από κοινά δίκτυα πωλήσεων σε ΗΠΑ και Ευρώπη, ενώ τα σχέδια προβλέπουν και ευρεία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Κϊνα και στη Γηραία Ήπειρο. 

Η συγχώνευση ανακοινώθηκε στα τέλη του περασμένου έτους και θα ενώσει μάρκες όπως οι FΙΑΤ, Jeep, Dodge, Ram και Maserati με τις Peugeot, Opel και DS - ενώ στοχεύει σε ετήσιες περικοπές κόστους € 5 δις χωρίς να κλείσει εργοστάσια.

Για να μετριάσει τις αντιμονοπωλιακές ανησυχίες της ΕΕ, η PSA προσφέρθηκε να ενισχύσει την ιαπωνική αντίπαλη Toyota Motor Corp, με την οποία έχει μια κοινή επιχείρηση van, αυξάνοντας την παραγωγή και πωλώντας τα φορτηγά σε τιμή κόστους.

Η FCA και η PSA θα επιτρέψουν επίσης στους αντιπροσώπους τους σε ορισμένες πόλεις να επισκευάσουν ανταγωνιστικές μάρκες.

FCA και PSA δήλωσαν ότι ελπίζουν να ολοκληρώσουν τη συγχώνευση το πρώτο τρίμηνο του 2021. Μόλις τον περασμένο μήνα, η FCA και η PSA αναδιάρθρωσαν τους όρους της συμφωνίας τους για να εξοικονομήσουν χρήματα και αύξησαν τη στοχευμένη εξοικονόμηση κόστους λόγω της οικονομικής κρίσης λόγω του κορωνοϊού.

Οι εταιρείες δήλωσαν ότι περίπου το 40% της εξοικονόμησης θα προέλθει από έξοδα που σχετίζονται με προϊόντα, 40% από αγορές και 20% από άλλους τομείς, όπως μάρκετινγκ, πληροφορική και logistics.