node/35988

Η Ford θα αντικαταστήσει τα Mondeo, S-MAX και Galaxy με ένα crossover

Θα συνδυάζει τις αρετές των SUV με χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Autocar, η Ford σκοπεύει να αντικαταστήσει τα Mondeo, S-MAX και Galaxy με ένα νέο crossover station wagon μοντέλο που αναμένεται να παρουσιαστεί το 2021. Η εικόνα που βλέπετε είναι ένα ψηφιακά επεξεργασμένο σχέδιο το οποίο μας δείχνει πως θα μπορούσε να μοιάζει υποθετικά ένα μεσαίο crossover της Ford.

Εκτός από την αγορά της Ευρώπης, το νέο crossover που παρομοιάζεται με ανταγωνιστή του Subaru Outback θα διατεθεί και στη Βόρεια Αμερική και θα απευθύνεται σε οικογένειες που θέλουν ένα ευρύχωρο και άνετο μοντέλο με υψηλή θέση οδήγησης που θα προσφέρει μειωμένη κατανάλωση σε σύγκριση με τα SUV (λόγω καλύτερης αεροδυναμικής).

Το νέο μοντέλο θα βασίζεται στη μεταβλητή πλατφόρμα C2 της Ford η οποία χρησιμοποιείται ήδη από το Focus και αναμένεται να φιλοξενήσει ένα μεγάλο εύρος μοντέλων από το νέο Fiesta μέχρι το νέο Edge, με το εμπρός της μέρος να χρησιμοποιείται και στα μελλοντικά Transit και Tourneo. Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει τα νέα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου της Ford όπως και το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Όσο για την πιθανή τετρακίνηση, αυτή ίσως υποκατασταθεί από ένα σύστημα ελέγχου της ροπής στους εμπρός τροχούς που θα επιτρέπει στο crossover να κινείται και σε ήπιες εκτός δρόμου διαδρομές.

Ford Mondeo facelift

Πριν από ένα χρόνο, ο Jim Farley, πρόεδρος για τους τομείς της τεχνολογίας και της στρατηγικής στη Ford, είχε δηλώσει πως η εταιρεία θα μετακινηθεί από τα συμβατικά αυτοκίνητα σε αμαξώματα "utility" και μεσαία απόσταση από το έδαφος, τα οποία προσφέρουν την πρακτικότητα και τα υπόλοιπα οφέλη των SUV χωρίς το μειονέκτημα της υψηλότερης κατανάλωσης και αυξημένων ρύπων. Η Ford χρειάζεται τέτοιου είδους μοντέλα στη γκάμα της καθώς είναι πολύ δύσκολο να ικανοποιήσει τους αυστηρούς κανονισμούς ρύπων της Ευρώπης προσφέροντας μόνο SUV.

Η ανάγκη για αντικατάσταση της οικογένειας μεσαίων της Ford είναι επιτακτική μετά από τις περσινές πωλήσεις στην αγορά της Ευρώπης που διαμορφώθηκαν αρκετά χαμηλά, με 50.000 Mondeo, 24.000 S-Max και 12.000 Galaxy. Με την ακύρωση των S-MAX και Galaxy, θα μπει ένα οριστικό τέλος στα πολυμορφικά μοντέλα της Ford, μιας και η παραγωγή των B-MAX, C-MAX και Grand C-MAX θα σταματήσει στο τέλος του καλοκαιριού.

Πηγή: Autocar

node/39179
FIAT e-Ducato

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Νέα είσοδος στον κόσμο των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων με το FΙΑΤ e-Ducato, το οποίο έρχεται να συνδράμει το Ducato CNG στην γκάμα του Ιταλού κατασκευαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Σιγά σιγά, ο κόσμος των ηλεκτρικών επαγγελματικών βαν επεκτείνεται. Η Ford, το Grοupe PSA, το Volkswagen Group, το γκρουπ της Renault… Η γκάμα της επιλογής γίνεται όλο και πιο σημαντική και σήμερα έρχεται η Fiat Chrysler Automobiles να πάρει κι αυτή μέρος στο πάρτι. 

Ο ιταλο-αμερικανικός γίγαντας βρίσκεται μάλλον πίσω από τις εξελίξεις, καθυστερώντας τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του, οπότε η άφιξη του e-Ducato είναι ένα μοναδικό γεγονός και έρχεται σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτοτύπου πριν από ένα χρόνο.

FIAT e-Ducato 

Φιγουράροντας στην γκάμα δίπλα στο Ducat GNV, το e-Ducato ήταν μια ευκαιρία για τη FIAT να παρουσιάσει έναν ολοκαίνουργιο λογότυπο που συνδυάζει ιδιαίτερη γραμματοσειρά και μπλε χρώμα.

FIAT e-Ducato

Η FIAT ανακοινώνει ότι έχει αναλύσει περίπου 28.000 σχόλια πελατών επαγγελματικών οχημάτων για να μάθει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις χρήσεις και το όριο της ηλεκτρικής κινητικότητας σε αυτόν τον τομέα: «Οι αναλύσεις επικεντρώθηκαν στα χιλιόμετρα, στη δυνατότητα διαμόρφωσης του μοντέλου για κάθε τύπο αποστολής, στα έξοδα κατανάλωσης, στη χρήση του οχήματος και στη θερμοκρασία», διευκρίνισε η FIAT.

FIAT e-Ducato

Το αποτέλεσμα είναι ένα Ducato νέου τύπου που υιοθετεί ηλεκτροκινητήρα 90 kW (122 PS) και 280 Nm, με δυνατότητα φόρτωσης μεταξύ 10 m3 και 17 m3 ανάλογα με την έκδοση, και με ωφέλιμο φορτίο 1.950 kg. Η FIAT θα προσφέρει πολλές επιλογές συστοιχιών στο Ducato, οι οποίες θα έχουν αυτονομία που θα κυμαίνεται από 220 έως 360 km για τις πιο απαιτητικές παραλλαγές.

Φανταζόμαστε ότι η FIAT θα πρέπει να επανέλθει αργότερα με περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και την γκάμα που δεν είναι ακόμη πλήρως γνωστά.

FIAT e-Ducato

node/39178
MG ZS EV

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Μέλος και ιδιοκτησία του κινεζικού ομίλου SAIC, η MG ετοιμάζει μια έκδοση με αυτονομία 500 km για το ηλεκτρικό SUV της.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Γιορτάζοντας την αναγέννηση της βρετανικής φίρμας, το MG ZS EV κυκλοφόρησε πριν από λίγες εβδομάδες σε κάποιες από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. 

Το ευρωπαϊκό μοντέλο φορά μπαταρία 44 kWh που επιτρέπει στο ηλεκτρικό SUV να έχει αυτονομία έως 260 km στον κύκλο WLTP. Μια ικανοποιητική απόδοση για την καθημερινή χρήση, αλλά αναμφίβολα περιορισμένη για ταξίδια μέσης/μεγάλης απόστασης. 

Προκειμένου να μην στερηθεί το πελατολόγιο των χιλιομετροφάγων, η MG λέγεται ότι ετοιμάζει μια νέα μπαταρία για να αυξήσει την εμβέλεια του ηλεκτρικού της SUV της στα 500 km. Σε αυτό το στάδιο ούτε η χωρητικότητα της νέας συστοιχίας έχει καθοριστεί, ως εκ τούτου ούτε πάνω σε ποιο κύκλο έχει υπολογιστεί η παραπάνω αυτονομία.

Το ινδικό πρακτορείο ειδήσεων Livemint ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί το 2022 στην ινδική αγορά, όπου οι πωλήσεις του MG ZS έχουν ξεκινήσει καλά. Αλλά μιας και όλα τα αυτοκίνητα της MG κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις ενός και μόνου εργοστασίου, μπορούμε να υποθέσουμε με μια σχετική ασφάλεια ότι αυτή η έκδοση μεγάλης αυτονομία θα φτάσει στην Ευρώπη με τον ίδιο χρονικό ορίζοντα.