node/38640

H Alfa Romeo Tonale δεν θα βγει σε έκδοση Quadrifoglio

Το ιταλικό C-SUV θα έχει διαφορετική στόχευση.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ιταλικού Αutoblog, η Alfa Romeo Tonale δεν θα αποκτήσει έκδοση Quadrifoglio, όπως η Giulia και η Selvio, καθώς οι προτεραιότητες για αυτό το μοντέλο είναι διαφορετικές. Οι φήμες έρχονται λίγο μετά από την ανακοίνωση πως η Alfa Romeo δεν σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το έμβλημα GTA σε κανένα άλλο μοντέλο της πέρα από την Giulia.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Διαρροή: Η έκδοση παραγωγής της Alfa Romeo Tonale

Η έκδοση παραγωγής της Tonale θα απευθύνεται σε εκείνους που ζητούν ένα premium SUV με ιταλικό design και σύστημα plug-in hybrid. Σε αυτό το κλίμα, η κορυφαία έκδοση του C-SUV θα έχει ισχύ 330 PS χάρη σε ένα υβριδικό τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 2,0 λίτρων που θα παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, στόχος των ομίλων PSA και FCA που ετοιμάζονται για τη συγχώνευσή τους, είναι να αυξηθεί όσο το δυνατόν περισσότερο η κερδοφορία, ακόμα και αν αυτό σημαίνει πως θα θυσιαστεί ένα μέρος του εκρηκτικού χαρακτήρα των Afla Romeo. Έτσι, η πλατφόρμα που θα φιλοξενεί την Tonale δεν θα είναι η Giorgio (Giulia και Stelvio) αλλά η FCA Small Wide (Jeep Renegade και Jeep Compass PHEV), ενώ το στήσιμο θα δίνει περισσότερη έμφαση στην άνεση παρά στην οδηγική απόλαυση.

Βέβαια, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως ο ο Fabio Migliavacca δήλωσε πρόσφατα πως η Tonale θα προσφέρει εξίσου δυναμική οδήγηση με την Giulietta (την οποία αντικαθιστά στη νέα γκάμα της Alfa Romeo), παρόλο που έχει αμάξωμα τύπου SUV. Επιπλέον, ο υπεύθυνος product marketing της Alfa Romeo τόνισε πως παρά τις ομοιότητες που θα έχει σε τεχνικό επίπεδο η Alfa Romeo Tonale με το Jeep Compass PHEV, τα δύο μοντέλα θα έχουν διαφορετικό χαρακτήρα: «Στο κομμάτι των επιδόσεων, θα είναι μια Alfa Romeo. Κάθε μάρκα που ανήκει στο FCA Group διατηρεί την ταυτότητά της ακόμα και με κοινά εξαρτήματα.»

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Alfa Romeo: Η Tonale θα αντικαταστήσει την Giulietta

Η Alfa Romeo έχει ήδη ξεκινήσει την προετοιμασία για την παραγωγή της Tonale στο εργοστάσιο Pomigliano plant D'Arco. Η τελική έκδοση παραγωγής του C-SUV αναμένεται να αποκαλυφθεί πλήρως στα τέλη του 2020, με την εμπορική πρεμιέρα να είναι προγραμματισμένη για τις αρχές του 2021.

[Πηγή: Autoblog.it]

node/39722

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche θα παρουσιάσει σύντομα την ανανεωμένη έκδοση της δεύτερης γενιάς Panamera - την ταχύτερη λιμουζίνα στην Πράσινη Κόλαση.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche ανακοίνωσε πως η επερχόμενη ανανεωμένη έκδοση της Panamera έσπασε το ρεκόρ της ταχύτερης λιμουζίνας (executive car) στην πίστα του Nürburgring με χρόνο 7:29.81.

Πίσω από το τιμόνι της ελαφρώς καμουφλαρισμένης Panamera αγνώστων λοιπών στοιχείων (αν και από τις εξατμίσεις εικάζουμε πως είναι η έκδοση Turbo) βρέθηκε ο οδηγός εξέλιξης Lars Kern που κάλυψε τα 20.832 m της πίστας στο ιδιαίτερα σεβαστό χρόνο των 7:29.81 - ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψην το βάρος και την κατηγορία του μοντέλου. Το ρεκόρ έγινε στις 24 Ιουλίου με εξωτερική θερμοκρασία 22ο Κελσίου και θερμοκρασία ασφάλτου 34ο Κελσίου. Το αυτοκίνητο είχε αγωνιστικό κάθισμα και ρολ κέιτζ για λόγους ασφαλείας όμως κατά τα άλλα βρισκόταν σε εργοστασιακή μορφή, με τα προαιρετικά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 που εξελίχθηκαν αποκλειστικά για τη νέα Panamera.

«Οι βελτιώσεις στο στήσιμο και τον κινητήρα της νέας Panamera ήταν διαρκώς αντιληπτές κατά τη διάρκεια αυτού του γύρου σε μια πίστα που θεωρείται μια από τις πιο δύσκολες στον κόσμο. Συγκεκριμένα στα τμήματα Hatzenbach ή Bergwerk και Kesselchen, η νέα ρύθμιση του ηλεκτρομηχανικού συστήματος ελέγχου των κλίσεων ήταν αξιόπιστα αποδοτικό, χαρίζοντας στην Panamera απίστευτη σταθερότητα παρά τις ανωμαλίες στην επιφάνεια της πίστας. Στην Schwedenkreuz, το αυτοκίνητο επωφελήθηκε από το βελτιωμένο κράτημα και την αυξημένη πρόσφυση των νέων ελαστικών Michelin sports. Κατάφερα να πιάσω ταχύτητες στις στροφές που δεν θα πίστευα ότι είναι δυνατές με την Panamera.», δήλωσε ο Kern.

H σημερινή, δεύτερη γενιά (971) της Porsche Panamera παρουσιάστηκε το 2016. Τότε, ο ίδιος οδηγός με την Panamera Turbo είχε σημειώσει χρόνο 7:38:46 στην πίστα μήκους 20,6 km (χρονομετρήθηκε σε απόσταση 200 m μακρύτερη από το σημερινό μήκος). Η ανανεωμένη Panamera κάλυψε την αντίστοιχη διαδρομή σε 7:25:04, κάτι που την καθιστά περίπου 13" ταχύτερη από τον προκάτοχό της.

[Πηγή: Porsche]

node/39720
BMW M3 Touring MY2022

Η BMW επιβεβαιώνει την M3 Touring

Χρειάστηκαν σχεδόν 30 χρόνια για την BMW να διαβεί το Ρουβίκωνα: Είναι πλέον επίσημο, η M3 Touring θα δει το φως της παραγωγής. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό εξέλιξη και θα φορέσει το μοτέρ S58 με 510 PS.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η BMW επιβεβαιώνει την M3 Touring

Κανένας πια δεν το θεωρούσε πιθανό, σε σημείο μάλιστα κάποιοι να σκέφτονται να φτιάξουν μια «δικιά» τους M3 Touring. Η BMW αρνιόταν εδώ και χρόνια, από καταβολής του μοντέλου, να φτιάξει μια στέισον M3, χωρίς να επικαλείται κάποια δικαιολογία που να ευσταθεί. Αλλά το 2020 είναι η χρονιά που οι φαν του Μονάχου, της M3 και του συγκεκριμένου τύπου αμαξώματος, μπορούν να βάλουν ένα «τικ» στο δελτίο με τα «αιτήματά» τους. Η BMW σήμερα επιβεβαίωσε τη φήμη στην οποία είχαμε αναφερθεί πριν από δύο ημέρες: Η M3 Touring βρίσκεται υπό εξέλιξη.

«Τι θα λέγατε για ένα πολύ μεγάλο, πολύ σπονδυλωτό χώρο αποσκευών σε ένα σπορ αυτοκίνητο υψηλής απόδοσης;» διερωτάται η BMW στο δελτίο Τύπου της. Οι πελάτες της κατηγορίας, που βρίσκονται κυρίως σε αγορές που ενδιαφέρονται για στέισον (Γερμανία, Ελβετία, Σκανδιναβία), θα αποκριθούν ότι είναι σαφώς ευχαριστημένοι, αλλά θα πρέπει και να είναι υπομονετικοί.

Προφανώς θα προσπεράσουμε το μοναδικό πρωτότυπο Touring της M3 E46 που κατασκευάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’00. Αυτή τη φορά, είμαστε εμπρός σε ένα μοντέλο παραγωγής που, ωστόσο, δεν λανσαριστεί εμπορικά πριν από το 2022. Μέχρι τότε, η BMW διασφαλίζει τον απαιτούμενο χρόνο για να λανσάρει τις νέες M3 και M4. Η M3 Touring θα μοιράζεται όμως τον κινητήρα με τα πιο κλασικά αδέρφια της, δηλαδή τη υφιστάμενη μονάδα S58 που υπάρχει ήδη κάτω από το καπό των X3 και X4 M, με 510 ίππους.