node/38571

Alfa Romeo: Δεν θα υπάρξει έκδοση GTA της Stelvio

Το όνομα GTA δεν ταιριάζει στο χαρακτήρα των υπόλοιπων μοντέλων της ιταλικής φίρμας, πέρα από τη Giulia.

Η Alfa Romeo δεν σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το όνομα GTA για έκδοση της Stelvio, ούτε για τα επόμενα SUV της, όπως αποκάλυψε στο Autocar o Fabio Migliavacca, υπεύθυνος product marketing της εταιρείας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Alfa Romeo Giulia GTA και GTAm [video]

Στόχος της Alfa Romeo είναι η επιστροφή του ονόματος GTA να αποτελέσει σύμβολο για τη φίρμα, υποκαθιστώντας το ρόλο των GTV και 8C που ακυρώθηκαν σύμφωνα με το αναθεωρημένο πλάνο της γκάμας της. Παρόλα αυτά δεν προβλέπεται επέκταση της γκάμας GTA πέρα από τις εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής Giulia GTA και Giulia GTAm, καθώς σύμφωνα με τον Fabio Migliavacca κάτι τέτοιο δεν ταιριάζει στο χαρακτήρα των υπόλοιπων μοντέλων της Alfa Romeo. Είναι γνωστό άλλωστε πως εκτός από την Giulia, η αναθεωρημένη γκάμα της ιταλικής φίρμας θα περιλαμβάνει 3 ακόμα SUV (Stelvio, Tonale και ένα νέο B-SUV).

«Το GTA είναι ένα σημαντικό όνομα για την Alfa Romeo. Ειλικρινά, είχαμε ένα meeting πάνω σε μια πιθανή Stelvio GTA αλλά κάτι τέτοιο δεν θα ήταν σύμφωνο με τις προσδοκίες των πελατών μας. Πρέπει να είναι το καλύτερο δυνατό μέσα στην πίστα. Στη Stelvio, έχουμε υψηλότερο κέντρο βάρους από την Giulia, οπότε δεν θα πετυχαίναμε τους ίδιους στόχους.»

«Η ιδέα για την επέτειο 110 ετών ήταν να επαναφέρουμε το GTA ως ένα σημαντικό ορόσημο για την Alfa Romeo. Η πρώτη Giulia GTA του 1965 ήταν πραγματικά σημαντική. Αν σκεφτείτε για τα εμβληματικά μοντέλα στην ιστορία της φίρμας, είναι GTA. Αποφασίσαμε να φέρουμε πίσω τις παλιές αξίες. Το αυτοκίνητο έπρεπε να είναι ιδιαίτερο συγκριτικά με την Quadrifoglio. Έπρεπε να είναι ελαφρύτερο. Δουλέψαμε σκληρά για να μειώσουμε το βάρος και να έχουμε καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά τους χρόνους στην πίστα σε σχέση με την Quadrifoglio

Alfa Romeo Giulia GTAm

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Όλες οι Alfa Romeo GTA που αγαπήσαμε

Οι Giulia GTA και GTAm θα παραχθούν σε περιορισμένο αριθμό 500 μονάδων, όμως η Alfa Romeo έχει ήδη λάβει πάνω από 500 αιτήσεις ενδιαφέροντος, με την αναλογία μεταξύ των δύο να γέρνει υπέρ της πιο πιστάδικης και ακραίας GTAm. Κάτω από το καπό και των δύο εκδόσεων βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του Bi-Turbo κινητήρα V6 2,9 λίτρων της Quadrifoglio, με απόδοση 540 PS (+30 PS), το ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό πακέτο προσφέρει αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης, το στήσιμο είναι πιο επιθετικό ενώ το συνολικό βάρος έχει μειωθεί στα 1.520 kg (-100 kg). 

Αναφερόμενος στην κρίση του κορονοιού που έχει χτυπήσει πολύ σκληρά την Ιταλία, ο Migliavacca είπε «Σε αυτή τη στιγμή, οι άνθρωποι θέλουν να δουν κάτι θετικό σε αυτή την πολύ δύσκολη πραγματικότητα. Πολλοί σηκώνουν το χέρι και λένε "Θέλω να αποκτήσω μία", "Θέλω να αποκτήσω τέσσερις". Είναι μια πραγματικά απίστευτη αντίδραση του κοινού αν σκεφτούμε και τη χρονική συγκυρία.»

[Πηγή: Autocar]

TAGS
node/39159

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Πληροφορίες που διέρρευσαν από αντιπροσώπους της εταιρείας στις ΗΠΑ, κάνουν λόγο για μια κορυφαία σπορ έκδοση του Mazda3.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Η Mazda φαίνεται πως ετοιμάζει μια υπερτροφοδοτούμενη, τετρακίνητη έκδοση του Mazda3 όπως αποκαλύπτουν πληροφορίες που διέρρευσαν από το αμερικανικό δίκτυο αντιπροσώπων και έφερε στη δημοσιότητα το Jalopnik.

Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 και θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με πεντάθυρο και τετράθυρο αμάξωμα. Όσο για τον κινητήρα, είναι πολύ πιθανό να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων με 231 PS και 420 Nm που γνωρίζουμε ήδη από τα Mazda6, CX-5 και CX-9. Το μοτέρ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Αν κρίνουμε από τη στρατηγική της Mazda και τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της, η έκδοση επιδόσεων του Mazda3 θα έχει αρκετά διαφορετικό προσανατολισμό από τις εκρηκτικές εκδόσεις MPS των προηγούμενων γενιών. Με άλλα λόγια, οι θαυμαστές της ιαπωνικής φίρμας δεν πρέπει να περιμένουν έναν ανταγωνιστή των Hyundai i30N, Ford Focus ST και Renault Megane RS, αλλά ένα μοντέλο με πιο ήπιο χαρακτήρα και προσέγγιση κοντά σε αυτήν ενός Grand Tourer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aγωνιστικό Mazda3 TCR με 350 PS

Δε γνωρίζουμε αν η Mazda σκοπεύει να φέρει την εν λόγω έκδοση και στην Ευρώπη, καθώς οι αυστηρότεροι περιορισμοί για τις εκπομπές ρύπων στη Γηραιά Ήπειρο και το μειωμένο εμπορικό ενδιαφέρον για τέτοιου είδους μοντέλα ίσως την αποτρέψουν από μια τέτοια κίνηση.

*Στις εικόνες βλέπετε την αγωνιστική έκδοση του Mazda3 προδιαγραφών TCR που παρουσιάστηκε το 2019.

node/39158

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Βελτιωμένοι κινητήρες και μεγαλύτερη άνεση για το Toyota Hilux, που φρεσκάρεται για μια ακόμη φορά.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Μετά από τη διαρροή και το teaser video, η Toyota παρουσίασε και επίσημα το ανανεωμένο Hilux με φρεσκαρισμένη εμφάνιση, βελτιωμένους κινητήρες και νέα ρύθμιση της ανάρτησης. Να θυμίσουμε πως η σημερινή, 8η γενιά του Toyota Hilux παρουσιάστηκε το 2015 και δέχθηκε ένα facelift το 2017, κάτι που σημαίνει πως αυτή θα είναι η δεύτερη ανανέωση για το ιαπωνικό pick-up.

Αισθητικά, το Hilux απέκτησε ανασχεδιασμένη μάσκα που παραπέμπει στο αμερικανικό Tacoma. Ο νέος προφυλακτήρας φιλοξενεί μεγαλύτερη εξάγωνη γρίλια και λεπτότερες πλευρικές εισαγωγές αέρα ενώ νέα είναι και τα φώτα με τεχνολογία bi-LED εμπρός (αλογόνου στις βασικές εκδόσεις) και πιο σύγχρονα γραφικά LED πίσω. Την εικόνα συμπληρώνουν νέες εξωτερικές αποχρώσεις και νέα σχέδια τροχών 17" και 18".

Επιπλέον, στην κορυφαία έκδοση Rocco ή  Invincible X (ανάλογα με την αγορά), το Hilux έχει ακόμα πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση χάρη στην πιο επιβλητική γρίλια, τους προβολείς ομίχλης, την αλουμινένια προστατευτική ποδιά, τις πλαστικές προεκτάσεις στα φτερά, τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, την Sport Bar και το κάλυμμα στην καρότσα, τον μεγαλύτερο πίσω προφυλακτήρα και τις ζάντες αλουμινίου διαφορετικής σχεδίασης.

Toyota Hilux

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων που πλέον αποδίδει 204 PS (+15,3%) και 500 Nm (+11,1%) μεταξύ 1.600-2.800 rpm, ενώ παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Βελτιωμένος είναι και ο turbo diesel 2,4 λίτρων ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει 150 PS και 400 Nm.

Σημαντικές επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση Super Flex με μεγαλύτερη διαδρομή των αμορτισέρ και νέα ρύθμιση για τις σούστες. Όπως αναφέρουν οι μηχανικοί της Toyota, το ανανεωμένο Hilux προσφέρει άνεση που παραπέμπει σε SUV, χωρίς να θυσιάζονται οι μεταφορικές δυνατότητες και η εκτός δρόμου συμπεριφορά του σκληροτράχηλου pick-up. 

Η δυνατότητα ρυμούλκησης κυμαίνεται από 2.800 kg για τις πισωκίνητες εκδόσεις, έως και 3.500 kg για τις τετρακίνητες. Επιπλέον το υδραυλικό τιμόνι έχει τεχνολογία VFC (Variable Flow Control) η οποία μεταβάλλει το βάρος του ανάλογα με την ταχύτητα.

Toyota Hilux

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8" στην κεντρική κονσόλα με υποστήριξη συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και μια νέα έγχρωμη οθόνη 4,2" για τον υπολογιστή ταξιδιού στον πίνακα οργάνων. Το Hilux επωφελείται επίσης από την προσθήκη του πακέτου συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει τα Pre-Collision System, Dynamic Radar Cruise Control και Lane Departure Alert.

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Hilux θα ξεκινήσει σε ορισμένες αγορές από τον Ιούνιο του 2020, ενώ δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει στη χώρα μας.