node/37147

Alfa Romeo: Μικρότερη και πιο στοχευμένη γκάμα

Η ιταλική φίρμα θα προσφέρει τρία SUV και ένα sedan στα πλαίσια εξορθολογισμού της γκάμας της.

Η Alfa Romeo αναθεωρεί τα σχέδια της για μελλοντική επέκταση της γκάμας της μετά από τη συγχώνευση του Ομίλου FCA με το Groupe PSA που όπως φαίνεται θα έχει άμεσο αντίκτυπο στη στρατηγική των εμπλεκόμενων εταιρειών. Πιο συγκεκριμένα η νέα γκάμα της ιταλικής φίρμας θα περιλαμβάνει τέσσερα μοντέλα, εκ των οποίων τα τρία θα είναι SUV.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Groupe PSA και FCA παρουσιάζουν το πρότζεκτ συγχώνευσής τους

Ο Michael Manley, CEO της FCA, δήλωσε: «Δεν είμαι ευχαριστημένος με την απόδοση της Alfa Romeo. Παρόλο που πιστεύω σε αυτή τη μάρκα, πρέπει να σιγουρέψουμε το ότι οι επενδύσεις θα φέρουν τα αντίστοιχα κέρδη. Στο άμεσο μέλλον, τα σχέδια για επέκταση της γκάμας της Alfa Romeo θα μειωθούν σημαντικά με αντίστοιχη μείωση στα κόστη. Πρέπει να αναθεωρήσουμε τις κινήσεις της μάρκας όσον αφορά τις κατηγορίες οχημάτων και τις αγορές στις οποίες έχουμε επιτυχημένη παρουσία.»

Slide

Όπως βλέπουμε από την εικόνα, η νέα γκάμα περιλαμβάνει Giulia (D-Segment Sedan)Stelvio (D-SUV), την έκδοσης παραγωγής της Tonale (C-SUV) και ένα ακόμη μικρότερο SUV μοντέλο (B-SUV). Όσο για την Giulietta (C-Segment), το μικρομεσαίο hatchback αναμένεται να καταργηθεί, όπως συνέβη και με την MiTo (B-Segment).

Το νέο πλάνο είναι σημαντικά διαφοροποιημένο από το αντίστοιχο του 2018 το οποίο περιλάμβανε αντικαταστάτη της Giulietta, ένα μεγάλο πολυτελές E-SUV, την σπορ τετραθέσια GTV και το ανθρακονημάτινο υπεραυτοκίνητο 8C (πέρα από τις Giulia, Stelvio και Tonale που ήταν κομμάτι και του παλαιότερου προγραμματισμού). Παρά τη μείωση των μοντέλων και τα μειωμένα κεφάλαια, η φίρμα θα διατηρήσει την premium τοποθέτηση στην αγορά που αποφασίστηκε επί Marchione.

Alfa Romeo

«Πιστεύω πως αυτές οι κινήσεις θα επιτρέψουν στην Alfa Romeo να επιστρέψει στην κερδοφορία. Παρόλο που δεν υπάρχουν πλάνα για επιπλέον προϊόντα πέρα από αυτά που βλέπετε εδώ, προφανώς δεν μπορούμε να αποκλείσουμε αυτή την πιθανότητα για το μέλλον ανάλογα με την πορεία των πωλήσεων.», δήλωσε ο Manley. Ο CEO της FCA δήλωσε αισιόδοξος για το μέλλον της αρχιτεκτονικής Giorgio (που φιλοξενεί τις Giulia και Stelvio) καθώς είναι μια από τις λίγες πισωκίνητες πλατφόρμες του ομίλου.

Μένει να δούμε αν η ιταλική φίρμα θα καταφέρει αυτή τη φορά να υλοποιήσει τη στρατηγική της, ή αν ο Carlos Tavares, CEO του Grouppe PSA και υπεύθυνος ολόκληρου του νέου ομίλου που θα προκύψει από τη συγχώνευση, έχει διαφορετική άποψη.

TAGS
node/39650

Εσείς πόσα θα δίνατε για αυτήν την Lancia Delta Integrale Martini 5 Evoluzione; [video]

Είναι μια από τις 400 που παρήχθησαν το 1992 και έχει μόλις 21.000 km στο οδόμετρο.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Εσείς πόσα θα δίνατε για αυτήν την Lancia Delta Integrale Martini 5 Evoluzione; [video]

Έχει μόλις 21.000 km και είναι το #374 από τα 400 αντίτυπα Martini 5 Evoluzione που δημιουργήθηκαν το 1992 για τον εορτασμό της πέμπτης συνεχόμενης επικράτησης της Lancia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. 

Το αυτοκίνητο πωλήθηκε καινούργιο στην Ιαπωνία και εισήχθη από την Ισπανία στις ΗΠΑ. Στο οδόμετρό του έχει μόλις 21.000 km και φέρει όλα τα χαρτιά γνησιότητας, αλλά και τις ημερομηνίες που έχει κάνει την τακτική συντήρηση.

μαρτ

Τα ειδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι η ειδική βαφή του αμαξώματος που παραπέμπει στα χρώματα της Martini, με τις χαρακτηριστικές ρίγες, καθώς και μαύρο ρυθμιζόμενο πίσω σπόιλερ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Lancia Delta HF Integrale 16v

Οι λευκοί τροχοί των 15 ιντσών φορούν ελαστικά Michelin Pilot Sport 205/50. Τόσο τα αμορτισέρ όσο και οι βάσεις του κινητήρα, αναφέρεται πώς αντικαταστάθηκαν τον Δεκέμβριο του 2019. Την ίδια χρονιά αντικαταστάθηκαν και το πλαίσιο της μπαταρίας και το κάλυμμα του ψυγείου, από την Dino Motors του San Mateo στην Καλιφόρνια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Lancia Delta HF Integrale Evo 2

Ο κινητήρας πέρασε από μεγάλο σέρβις το 2017, και φέρει νέο ιμάντα χρονισμού, ρουλεμάν, αντλία νερού, εύκαμπτους σωλήνες, μίζα και φλάντζα πολλαπλής εισαγωγής. Όλα αυτά αναφέρονται λεπτομερώς στα βιβλία συντήρησης.

martin

Το αυτοκίνητο έχει βγει σε δημοπρασία από μεγάλο ιστότοπο στην Καλιφόρνια και μέχρι στιγμής η ανώτερη τιμή που έχει προσφερθεί είναι €100.000. Να σημειώσουμε πως το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ταξινομηθεί στην Καλιφόρνια, λόγω αυστηρών προδιαγραφών στις εκπομπές ρύπων που ισχύουν στη συγκεκριμένη πολιτεία. 

node/39646

To ηλεκτρικό FIAT 500 εγκαινίασε τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα

Στις 14 Αυγούστου 2018 η γέφυρα είχε καταρρεύσει στέλνοντας στο θάνατο 43 ανθρώπους. 

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To ηλεκτρικό FIAT 500 εγκαινίασε τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα

Tο νέο ηλεκτρικό FIAT 500 ήταν το αυτοκίνητο που εγκαινίασε ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο με ιδιαίτερο συμβολισμό για την Ιταλία, τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα, την οποία έχει σχεδιάσει ο διάσημος αρχιτέκτονας Renzo Piano.

Το νέο έργο αντικατέστησε τη γέφυρα Ponte Morandi μετά την τραγική κατάρρευση της τον Αύγουστο του 2018. Το νέο 500, διέσχισε την μήκους 1.067 μέτρων γέφυρα, πριν αυτή δοθεί στην κυκλοφορία.

fiat

Η εικόνα του FIAT 500 la Prima cabrio να φέρει τις σημαίες της Ιταλίας και του Δήμου της Γένοβας περνώντας πάνω από τη γέφυρα αποτελεί ένα σύμβολο της δύναμης που γεννά η συνεργασία των ανθρώπων με στόχο τη δημιουργία νέων δρόμων προς το μέλλον.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Εντυπωσιακή κατεδάφιση της φονικής γέφυρας Morandi στη Γένοβα [video]

Όπως το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της FIAT αντιπροσωπεύει το μέλλον μιας φιλικής προς το περιβάλλον αυτοκίνησης, έτσι και η νέα γέφυρα πάνω από τον ποταμό Polcevera –η οποία κατασκευάστηκε σε χρόνο ρεκόρ- αντιπροσωπεύει μια κορυφαία έκφραση της αρχιτεκτονικής, η οποία δημιούργησε ένα νέα σύμβολο για τη Γένοβα. Για την κατασκευή της San Giorgio απαιτήθηκαν μόλις 596 ημέρες, με τα συνεργεία να εργάζονται πυρετώδης σε 24ωρες βάρδιες για να ολοκληρώσουν αυτό το πολύ σημαντικό έργο. 

[Πηγή: FIAT]