Alfa Romeo: Μικρότερη και πιο στοχευμένη γκάμα

Η ιταλική φίρμα θα προσφέρει τρία SUV και ένα sedan στα πλαίσια εξορθολογισμού της γκάμας της.

Η Alfa Romeo αναθεωρεί τα σχέδια της για μελλοντική επέκταση της γκάμας της μετά από τη συγχώνευση του Ομίλου FCA με το Groupe PSA που όπως φαίνεται θα έχει άμεσο αντίκτυπο στη στρατηγική των εμπλεκόμενων εταιρειών. Πιο συγκεκριμένα η νέα γκάμα της ιταλικής φίρμας θα περιλαμβάνει τέσσερα μοντέλα, εκ των οποίων τα τρία θα είναι SUV.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Groupe PSA και FCA παρουσιάζουν το πρότζεκτ συγχώνευσής τους

Ο Michael Manley, CEO της FCA, δήλωσε: «Δεν είμαι ευχαριστημένος με την απόδοση της Alfa Romeo. Παρόλο που πιστεύω σε αυτή τη μάρκα, πρέπει να σιγουρέψουμε το ότι οι επενδύσεις θα φέρουν τα αντίστοιχα κέρδη. Στο άμεσο μέλλον, τα σχέδια για επέκταση της γκάμας της Alfa Romeo θα μειωθούν σημαντικά με αντίστοιχη μείωση στα κόστη. Πρέπει να αναθεωρήσουμε τις κινήσεις της μάρκας όσον αφορά τις κατηγορίες οχημάτων και τις αγορές στις οποίες έχουμε επιτυχημένη παρουσία.»

Slide

Όπως βλέπουμε από την εικόνα, η νέα γκάμα περιλαμβάνει Giulia (D-Segment Sedan)Stelvio (D-SUV), την έκδοσης παραγωγής της Tonale (C-SUV) και ένα ακόμη μικρότερο SUV μοντέλο (B-SUV). Όσο για την Giulietta (C-Segment), το μικρομεσαίο hatchback αναμένεται να καταργηθεί, όπως συνέβη και με την MiTo (B-Segment).

Το νέο πλάνο είναι σημαντικά διαφοροποιημένο από το αντίστοιχο του 2018 το οποίο περιλάμβανε αντικαταστάτη της Giulietta, ένα μεγάλο πολυτελές E-SUV, την σπορ τετραθέσια GTV και το ανθρακονημάτινο υπεραυτοκίνητο 8C (πέρα από τις Giulia, Stelvio και Tonale που ήταν κομμάτι και του παλαιότερου προγραμματισμού). Παρά τη μείωση των μοντέλων και τα μειωμένα κεφάλαια, η φίρμα θα διατηρήσει την premium τοποθέτηση στην αγορά που αποφασίστηκε επί Marchione.

Alfa Romeo

«Πιστεύω πως αυτές οι κινήσεις θα επιτρέψουν στην Alfa Romeo να επιστρέψει στην κερδοφορία. Παρόλο που δεν υπάρχουν πλάνα για επιπλέον προϊόντα πέρα από αυτά που βλέπετε εδώ, προφανώς δεν μπορούμε να αποκλείσουμε αυτή την πιθανότητα για το μέλλον ανάλογα με την πορεία των πωλήσεων.», δήλωσε ο Manley. Ο CEO της FCA δήλωσε αισιόδοξος για το μέλλον της αρχιτεκτονικής Giorgio (που φιλοξενεί τις Giulia και Stelvio) καθώς είναι μια από τις λίγες πισωκίνητες πλατφόρμες του ομίλου.

Μένει να δούμε αν η ιταλική φίρμα θα καταφέρει αυτή τη φορά να υλοποιήσει τη στρατηγική της, ή αν ο Carlos Tavares, CEO του Grouppe PSA και υπεύθυνος ολόκληρου του νέου ομίλου που θα προκύψει από τη συγχώνευση, έχει διαφορετική άποψη.

TAGS