node/38574

Alfa Romeo: Η Tonale θα αντικαταστήσει την Giulietta

Η κατάργηση του μικρομεσαίου χάτσμπακ από τη γκάμα της Alfa Romeo συμπίπτει με την πρεμιέρα του C-SUV.

Καθώς η Giulietta διανύει την τελευταία χρονιά της στην αγορά, η Alfa Romeo ετοιμάζει τον έμμεσο αντικαταστάτη της που δεν είναι άλλος από την έκδοσης παραγωγής της Tonale.

Η σημερινή γενιά της Giulietta (Type 940) πρωτοπαρουσιάστηκε το 2010 ενώ δέχθηκε μια σειρά από ανανεώσεις το 2013, το 2016 και το 2019. Μέσα στην τελευταία δεκαετία, η Alfa Romeo έχει πουλήσει πάνω από 400.000 μονάδες του μικρομεσαίου, με καλύτερη χρονιά του από πλευράς πωλήσεων το 2011 (78.911 αυτοκίνητα) και χειρότερη το 2019 (15.690 αυτοκίνητα).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Μεταχειρισμένο: Alfa Romeo Giulietta, 2010 - σήμερα

Alfa Romeo Giulietta

Είναι γνωστό πως η αναθεωρημένη γκάμα της ιταλικής φίρμας θα περιλαμβάνει την Giulia και 3 ακόμα SUV (Stelvio, Tonale και νέο B-SUV), με την Giulietta να οδεύει προς πλήρη κατάργηση μετά το τέλος του 2020. Μπορεί λοιπόν να μην υπάρχουν πλάνα για ένα αντικαταστάτη στην κατηγορία C-Segment, όμως τα στελέχη της Alfa Romeo πιστεύουν πως η Tonale θα απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος του απευθυνόμενου κοινού καθώς ανήκει στην κατηγορία C-SUV με παρόμοια στόχευση.

Ο Fabio Migliavacca, υπεύθυνος product marketing της Alfa Romeo, δήλωσε στο Autocar: «Η εμπορική πορεία της Giulietta θα ολοκληρωθεί στο τέλος του έτους που διανύουμε. Η τάση είναι να έχεις SUV στη μικρομεσαία κατηγορία (C-Segment), οπότε η Tonale θα είναι ο αντικαταστάτης της Giulietta

Alfa Romeo Tonale

Σχετικά με τον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, ο Migliavacca αναφέρει πως η Tonale θα προσφέρει εξίσου δυναμική οδήγηση με την Giulietta παρόλο που είναι SUV. Η έκδοσης παραγωγής της που θα τοποθετηθεί στη γκάμα της Alfa Romeo κάτω από τη Stelvio, αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2021 ως το πρώτο plug-in hybrid μοντέλο της εταιρείας.

Όσο για τις ομοιότητες της Alfa Romeo Tonale με το Jeep Compass PHEV, o Migliavacca δήλωσε πως παρόλο που τα δύο μοντέλα θα μοιράζονται εξαρτήματα σε τεχνικό επίπεδο, «Στο κομμάτι των επιδόσεων, θα είναι μια Alfa Romeo. Κάθε μάρκα που ανήκει στο FCA Group διατηρεί την ταυτότητά της ακόμα και με κοινά εξαρτήματα.»

[Πηγή: Autocar]

node/39093

Ford Puma ST Line Vignale: Σπορ και πολυτελές ταυτόχρονα

Η Ford επεκτείνει την γκάμα του νέου Puga με νέες εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Ford Puma ST Line Vignale: Σπορ και πολυτελές ταυτόχρονα

Η Ford παρουσίασε σήμερα το νέο Puma ST-Line Vignale που συνδυάζει τη δυναμική εμφάνιση των ST-Line και την πολυτέλεια των Vignale σε μια έκδοση.

Το ST-Line Vignale φορά τους προφυλακτήρες του ST-Line με satin aluminium φόντο για τη γρίλια, επιπλέον χρώμιο στα πλαίσια των αεραγωγών, μεγάλη αεροτομή και LED φώτα. Στο εσωτερικό βρίσκουμε τα πολυτελή δερμάτινα καθίσματα Windsor και δερμάτινο τιμόνι Manacor ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το premium ηχοσύστημα της B&O.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 155 PS [video]

Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε την επέκταση της γκάμας κινητήρων του νέου Puma με την προσθήκη του πετρελαιοκινητήρα 1.5 EcoBlue των 120 PS. Το μοτέρ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, προσφέροντας μέση κατανάλωση από 3,8 lt/100km και εκπομπές CO2 από 99 g/km (NEDC).

Τέλος, η Ford παρουσίασε και το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων που συνδυάζεται με τον μη-υβριδικό 1.0 EcoBoost των 125 PS, προσφέροντας μέση κατανάλωση από 4,9 lt/100km και εκπομπές CO2 από 110 g/km (NEDC).

Τα νέα για το Puma δεν τελειώνουν εδώ, καθώς μέσα στο 2020 θα κάνει πρεμιέρα και η ισχυρότερη έκδοση επιδόσεων Puma ST με τις περιποιήσεις της Ford Performance.

[Πηγή: Ford]

node/39092
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Επίσημο: Ανανεωμένη Mercedes-AMG E 53

To φρεσκάρισμα της E-Class έδωσε την ευκαιρία στη Mercedes-AMG να δώσει κάμποσες νότες ανανέωσης στην E 53, με το μοτέρ να παραμένει απαράλλαχτο στους 435 PS και 520 Nm.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένη Mercedes-AMG E 53

Το περασμένο Μάρτιο φρεσκαρίστηκε η μπερλίνα και χθες λανσαρίστηκε η ανανεωμένη κουπέ και καμπριολέ E-Class. Και επειδή στη χτεσινή αναφορά μας, η E 53 πέρασε μέσα στη γενικότερη ανανέωση, είπαμε σήμερα να κάνουμε μια εκτενέστερη παρουσίαση στο κορυφαίο από πλευράς απόδοσης μοντέλο. 

Η E 53 Coupé λοιπόν, όπως και κάθε ανανεωμένη κουπέ E-Class, ενσωματώνει τις εξελίξεις της μπερλίνας. Έτσι, όσον αφορά τoν εξωτερικό σχεδιασμό, η εμπρός όψη έχει υποστεί πολύ μικρές τροποποιήσεις με πιο «επίπεδα» φώτα και ανασχεδιασμό στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα για να δώσει την εντύπωση μεγαλύτερου πλάτους. 

Στο πίσω μέρος, βρίσκουμε τις διπλές μπούκες της εξάτμισης σε στάνταρ νικελένιο φινίρισμα. Ως επιλογή όμως (στο Night Pack AMG), μπορείς να τις «βάψεις» σε γυαλιστερό μαύρο. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με νέα μοντέλα σε 5άκτινες ζάντες, σε 19 και 20 ίντσες. Τέλος, η Mercedes-AMG προσφέρει επίσης το πακέτο Carbon II, με ανθρακονημάτινα καβούκια των καθρεφτών και ανθρακονημάτινο διαχύτη.

Mercedes-AMG E 53 Coupé ΜΥ2020

Στο εσωτερικό, η μεγαλύτερη αλλαγή προέρχεται από το ολοκαίνουργιο τιμόνι με τον πιο φίνο σχεδιασμό. Τιμόνι, παρόμοιο με αυτό που βρίσκουμε στην καινούργια S-Class. Η σπορ ταπετσαρία που συνδυάζει απομίμηση δέρματος/μικροΐνες με κόκκινη ραφή είναι παρόμοια με αυτή της μπερλίνας και της Cabriolet. 

Όσον αφορά το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η E 53 Coupé διαθέτει την τελευταία έκδοση του περιβάλλοντος MBUX, το οποίο ενσωματώνει ένα συγκεκριμένο προφίλ οθόνης «AMG» με τρεις λειτουργίες: modern classic, sport και supersport που θέτει σε προτεραιότητα τις στροφές του κινητήρα. Επιπλέον, υπάρχει χρονόμετρο για τη χρονομέτρηση γύρων στην πίστα.

Mercedes-AMG E 53 Coupé

Κάτω από το καπό έχουμε να κάνουμε πάντα με το 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα τούρμπο (με ηλεκτρικό έλεγχο) και με υποστήριξη mild hybrid. To ηλεκτρομοτέρ (μίζα/γεννήτρια) μπορεί να δώσεις επιπλέον boost με 22 άλογα και 250 Nm. H ισχύς του θερμικού μοτέρ παρέμεινε αμετάβλητη στα 435 άλογα, όπως και τα 520 Nm που είναι διαθέσιμα σε ευρεία κλίμακα, από τις 1.800 μέχρι τις 5.800 rpm.

Οι πιο απαιτητικοί από μια ανανεωμένη E 53 θα κατευθυνθούν προς το «Driver’s Package AMG», ανεβάζοντας τον ηλεκτρονικό κόφτη της ανώτατης ταχύτητας από τα 250 στα 270 km/h. 

Mercedes-AMG E 53 Coupé

To εργοστάσιο ανακοινώνει τιμή 4,4” για το σπριντ των 0-100 km/h (4,6” για την E 53 Cabriolet). Και οι δυο τους διατίθενται αποκλειστικά ως τετρακίνητες 4MATIC, του οποίου συστήματος το προφίλ μπορεί να ρυθμιστεί προκειμένου να προσομοιάζει σε πισωκίνητο.