node/40039

Έρχεται τετράθυρη έκδοση του ηλεκτρικού FIAT 500;

Εκτός από τα hatchback και cabriolet, το FIAT 500 θα αποκτήσει μια ακόμη έκδοση με 3+1 πόρτες!

Η ολοκαίνουρια και αμιγώς ηλεκτρική γενιά του FIAT 500 αναμένεται να αποκτήσει ακόμα μία έκδοση εκτός από τις υπάρχουσες hatchback και cabriolet, η οποία θα έχει δύο πόρτες από τη μία πλευρά καθιστώντας το μοντέλο τετράθυρο!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο FIAT 500 [video]

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Automotive News Europe, η νέα έκδοση θα έχει μια πόρτα από την πλευρά του οδηγού (αριστερά) και δύο πόρτες από την πλευρά του συνοδηγού (δεξιά) που θα ανοίγουν αντικριστά επιτρέποντας ευκολότερη πρόσβαση στις πίσω θέσεις. Η μικρή επιπλέον πόρτα θα ενσωματώνει στη δομή της την μεσαία κολώνα, ενώ οι απαραίτητες μετατροπές για διατήρηση της ακαμψίας θα αυξήσουν το βάρος του οχήματος κατά περίπου 30 kg. 

Οι πωλήσεις του πιο πρακτικού FIAT 500 θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2021. Η νέα έκδοση ίσως υιοθετήσει το όνομα Trepiuno (3+1) από το ομώνυμο πρωτότυπο του 2004 που είχε σχεδιαστεί από τον Roberto Giolito και εξελίχθηκε στο FIAT 500 δεύτερης γενιάς (2007). Εκεί, ο όρος Trepiuno αναφερόταν στη διάταξη των καθισμάτων (τριθέσια και τετραθέσια εκδοχή) ενώ στο νέο μοντέλο θα αναφέρεται στον αριθμό των θυρών.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο ηλεκτρικό χάτσμπακ FIAT 500 «la Prima» [video]

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε ένα μοντέλο να υιοθετεί πόρτες τύπου "suicide doors" καθώς εκτός από τα υπερπολυτελή μοντέλα της Rolls-Royce, τέτοιες πόρτες έχουν και τα Mazda RX8 (2002-2013), MINI Clubman R55 (2007–2014), Mazda MX-30 (2020) αλλά και αρκετά ημι-διπλοκάμπινα pick-up.

[Πηγή: Autonews Europe μέσω Carscoops]

node/40251
Porsche Cayenne E-Hybrid

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

Η Porsche ανακοίνωσε την αύξησης της ενεργειακής πυκνότητας των μπαταριών για τις επαναφορτιζόμενες υβριδικές Cayenne που πλησιάζουν πλέον τις 20 kWh.

Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

Σιγά σιγά, οι δυνατότητες των επαναφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων αυξάνονται στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο. Από 5 kWh, ανέβηκαν στις δέκα, ύστερα στις 15 για τα μεγαλύτερα μοντέλα και πλέον στις 17,9 kWh στην Porsche, που μόλις ανακοίνωσε αυτό το νούμερο για την Cayenne E-Hybrid. Μέχρι τώρα το επαναφορτιζόμενο υβριδικό μεγάλο SUV του Zuffenhausen φορούσε μπαταρία 14,1 kWh.

Μπορεί να μην έχουμε φτάσει ακόμη στο ψυχολογικό (και ουσιαστικό) όριο των 20 kWh, αλλά οι 17,9 kWh έχουν άμεσες θετικές επιπτώσεις στην ηλεκτρική αυτονομία των Cayenne. Έτσι, η E-Hybrid μπορεί να καλύψει έως και 48 km αμιγώς ηλεκτρικά και η Cayenne Turbo S E-Hybrid έως και 42 km. Η ιπποδύναμη για τα δύο μοντέλα παραμένει απαράλλαχτη, 462 και 680 PS αντίστοιχα. 

Προσώρας η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει την τιμή των αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες μπαταρίες. Η τιμή των υφιστάμενων μοντέλων ξεκινά από τις €108.200 για την Cayenne E-Hybrid, από €113.200 για την Cayenne E-Hybrid Coupé, από €202.900 για την Cayenne Turbo S E-Hybrid και από €207.200 για την Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé.

node/40246

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Το υβριδικό υπεραυτοκίνητο της Mercedes-AMG μπορεί να καθυστερεί να παρουσιαστεί σε τελική μορφή παραγωγής, όμως θα είναι πιο ισχυρό από όσο νομίζαμε!

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Η Mercedes-AMG Project One είναι ένα από τα υπεραυτοκίνητα που περιμένουμε εδώ και πολλά χρόνια, με τη μακρά περίοδο δοκιμών και εξέλιξης να συνεχίζεται, παρότι το μοντέλο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου στην Έκθεση Φρανκφούρτης του 2017. Σήμερα, νέες φήμες έρχονται στη δημοσιότητα για την έκδοση παραγωγής, η οποία πρόκειται να διαφέρει αρκετά από το αρχικό πρωτότυπο.

Όσον αφορά το σύστημα κίνησης plug-in hybrid που αποτελείται από υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα V6 1,6 λίτρων και 4 ηλεκτροκινητήρες, αυτό φημολογείται πως θα αποδίδει πάνω από 1.200 PS (η αρχική εκτίμηση έκανε λόγο για 1.000 PS).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Lewis Hamilton συναντά την Mercedes-AMG Project One [video]

Αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο θα έχουμε και στην εξωτερική σχεδίαση. Η σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος που είναι εμπνευσμένη από την Formula 1 θα έχει ενεργά πτερύγια, οι απολήξεις της εξάτμισης θα είναι τέσσερις αντί για δύο ενώ νέο θα είναι και το σχέδιο τροχών. Στο εσωτερικό θα έχουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη αφής, με την Mercedes-AMG να εργάζεται αυτή την περίοδο στο κομμάτι της ηχομόνωσης.

Σύμφωνα με την τελευταία επίσημη ενημέρωση της Mercedes-AMG, οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες είναι προγραμματισμένες για το 2021 - πιθανότατα στο δεύτερο τρίμηνο - καθώς η εξέλιξη βρίσκεται πλέον σε προχωρημένο στάδιο. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το τελευταίο επίσημο βίντεο από τις δοκιμές που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο του 2020.

[Πηγή: The Supercar Blog]