Έρχεται βενζινοκίνητο Jeep Avenger στην Ελλάδα;

Έρχεται βενζινοκίνητο Jeep Avenger στην Ελλάδα;

Το Jeep Avenger, το πρώτο 100% ηλεκτρικό Jeep, είναι πλέον διαθέσιμο και με κινητήρα βενζίνης. Κάτι που φυσικά θα κάνει την τιμή αυτού του μικρού SUV πολύ πιο ελκυστική -αν θα το φέρουν τελικά στην Ελλάδα…

Έρχεται βενζινοκίνητο Jeep Avenger στην Ελλάδα;

Στον Όμιλο Stellantis, το μεγάλο γκρουπ μέλος του οποίου είναι και η Jeep, προφανώς δεν είναι και τόσο σίγουροι για την αποκλειστικά ηλεκτρική στρατηγική τους. Με ένα από τα «θύματα», το Jeep Avenger. 

Έτσι, η Citroën C4 X, με τη γαλλική εταιρεία επίσης μέλος του ομίλου, ενώ σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές ήταν αρχικά διαθέσιμη μόνο ως αμιγώς ηλεκτρικό (ë-C4 X), οι τοπικοί εισαγωγείς αναθεώρησαν περιλαμβάνοντας εκδόσεις βενζίνης, ακόμη και ντίζελ.

Το βενζινοκίνητο Jeep Avenger φορά τον Puretech 1.2 με τους 100 PS σε αποκλειστικό συνδυασμό με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο

Jeep Avenger

Παρεμπιπτόντως, το Citroën ë-Berlingo πρόσφατα – και διακριτικά- είναι και πάλι διαθέσιμο σε κάποιες ευρωπαϊκές χωρίς το πρόθεμα «ë». Και επομένως με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αν και σε αυτή την περίπτωση, ανάλογα με την αγορά, περιορίζεται μόνο στη βασική έκδοση. Ο λόγος είναι προφανής. Ως αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, έχουν δυσπρόσιτη τιμή εκκίνησης, κάτι που προφανώς δεν προωθεί τις πωλήσεις σε επίπεδο επιβατικού IX.

Το ίδιο ισχύει ως αποτέλεσμα και για το Jeep Avenger, αλλά για άλλο λόγο. Σε μια χώρα σαν την Ελλάδα, όπου ακόμα το δίκτυο φόρτισης δεν έχει λύσει πλήρως το πρόβλημα «πάω παντού χωρίς άγχος», οι €29.700 που κοστίζει το αποκλειστικά ηλεκτρικό Jeep Avenger στη βασική έκδοση Longitude (με κρατική επιδότηση), ακούγονται κάπως για ένα τζιπάκι τεσσάρων μέτρων με τους περιορισμούς που θέτει (ακόμα) η ηλεκτροκίνηση.  

Jeep Avenger

Για να διευρύνει λοιπόν το κοινό-στόχο, η αμερικανική εταιρεία αποφάσισε να προσθέσει έναν βενζινοκινητήρα στο Jeep Avenger. Με τις αγορές του Βελγίου, της Ισπανίας και της Ιταλίας να έχουν εκφράσει ήδη το ενδιαφέρον τους. Χωρίς έκπληξη, το μοτέρ του αστικού αμερικανικού SUV θα είναι ο τελευταίος 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.2 από την PSA, αλλά (προς το παρόν;) μόνο στην έκδοση των 100 ίππων.

Θα συνδυάζεται μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων -με άλλα λόγια, όσοι προτιμούν να μην αλλάζουν οι ίδιοι ταχύτητα θα πρέπει να επιλέξουν την ηλεκτρική έκδοση. 

Το Jeep Avenger με αυτόν τον συνδυασμό, σύμφωνα με τις εργοστασιακές ανακοινώσεις, φτάνει σε μέγιστη ταχύτητα τα 184 km/h και επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 10,6”, με την τυποποιημένη κατανάλωση να είναι 5,6 lt/100 km (εκπομπές CO2 125 g/km). 

Jeep Avenger

Προσώρας δεν γνωρίζουμε τις προθέσεις της ελληνικής αντιπροσωπείας σχετικά με την εισαγωγή ενός θερμικού Jeep Avenger. Ως εκ τούτου και σε ποια έκδοση εξοπλισμού θα το εισήγαγε, αν το αποφάσιζε. Αλλά, εμπορικά σκεπτόμενοι, θεωρούμε ότι θα ήταν σε βασική έκδοση και σε τιμή που δεν θα υπερέβαινε αυτή της ηλεκτρικής έκδοσης (με την επιδότηση). Δηλαδή, σε τιμή κάτω από τις €29.700.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube