node/36251

Επίσημο: Volkswagen T-Roc Cabriolet

H ανοικτή έκδοση του μικρομεσαίου crossover με υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή.

H Volkswagen παρουσίασε το T-Roc Cabriolet, το πρώτο ανοικτό μικρομεσαίο crossover το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση Γενεύης τον Σεπτέμβριο. Εδώ πρέπει να διευκρινήσουμε πως το μοντέλο δεν αποτελεί μοναδική κατασκευή, αλλά μια κανονική έκδοση παραγωγής που αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική της πορεία την άνοιξη του 2020 στην Ευρώπη, συνεχίζοντας τη μακρά παράδοση των Beetle Cabriolet και Golf Cabriolet.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Volkswagen T-Roc 1.5 TSI

VW

Σχεδιαστικά, εκτός από τη μαύρη υφασμάτινη οροφή που αλλάζει σημαντικά τις αναλογίες, το μοντέλο μοιράζεται αρκετά πάνελ με το συμβατικό αδελφάκι του όμως έχει μετατραπεί σε δίπορτο και έχει αποκτήσει ορισμένες μοναδικές πινελιές όπως η νέα πόρτα του χώρου αποσκευών και η πίσω αεροτομή. Οι διαστάσεις έχουν μεταβληθεί ελαφρώς με μήκος 4.268 mm (+34 mm), πλάτος 1.811 mm (-8 mm) και ύψος 1.522 mm (-51 mm).

Η υφασμάτινη οροφή ανοίγει και κλείνει ηλεκτρο-υδραυλικά με το πάτημα ενός κουμπιού είτε μέσα από το αυτοκίνητο είτε από το κλειδί. Σύμφωνα με την Volkswagen, η διαδικασία του ανοίγματος διαρκεί μόλις 9" και μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ταχύτητες έως 30 km/h. Με την οροφή κλειστή, ο χώρος αποσκευών διαμορφώνεται στα 284 λίτρα (έναντι 415 του πεντάθυρου T-Roc), ενώ επικοινωνεί και με την πλέον τετραθέσια καμπίνα μέσω ενός ανοίγματος πίσω από τα αναδιπλόυμενα καθίσματα της πίσω σειράς.

VW

Ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει τη νέα γενιά του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MIB3 με οθόνη αφής έως 8", τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,7" αλλά και ένα ηχοσύστημα BeatsAudio με ισχύ 400 watt.

Επιπλέον, υπάρχουν τα πακέτα Style (ambient φωτισμό, ζάντες 17" Mayfield, προαιρετικά δερμάτινες επενδύσεις σε δύο αποχρώσεις κ.α.) και R-Line (ζάντες έως και 19", φώτα ομίγλης, σπορ τιμόνι, καθίσματα R-Line, σπορ ρύθμιση του κιβωτίου κ.α.) με προσθήκες στο εξωτερικό και το εσωτερικό.

VW

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Volkswagen T-Roc 1.0 TSI

Το T-Roc Cabriolet θα διατεθεί αποκλειστικά ως προσθιοκίνητο, με τον τρικύλινδρο 1.0 TSI (115 PS / 200 Nm) ή τον τετρακύλινδρο 1.5 TSI (150 PS / 250 Nm) που συνεργάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή προαιρετικά για την ισχυρότερη έκδοση με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων.

Αρκετή δουλειά έγινε για την ασφάλεια των επιβατών με ρολ μπαρ προστασίας σε περίπτωση ανατροπής πίσω από τα προσκέφαλα των καθισμάτων, ενισχυμένο πλαίσιο παρμπρίζ και άλλες επεμβάσεις στο πάτωμα, τις πόρτες και το σασί. Παρόν δηλώνουν και τα συστήματα υποβοήθησης Front Assist με αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση ανάγκης και αναγνώριση πεζών, Automatic Post-Collision Braking και Lane Assist.

Οι τεχνικοί της γερμανικής εταιρείας μερίμνησαν επίσης για την ηχομώνοση και την αεροδυναμική, με ειδικές μπάρες υποστήριξης που τεντώνουν την υφασμάτινη οροφή κρατώντας την στη θέση της ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες.

VW

To T-Roc Cabriolet έρχεται να εμπλουτίσει τη γκάμα του SUV δίπλα στο συμβατικό T-Roc που από το Νοέμβριο του 2017 μέχρι σήμερα έχει πουλήσει 360.000 μονάδες, και το κορυφαίο T-Roc R που αναμένεται να κυκλοφορήσει με κινητήρα απόδοσης 300 PS.

Μένει να δούμε αν η ανταπόκριση του κοινού θα είναι θετική. Να θυμίσουμε πως δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε ένα ανοικτό SUV στην παραγωγή, καθώς η Volkswagen ακολουθεί τα Nissan Murano Cabriolet και Range Rover Evoque Cabriolet που όμως ανήκαν σε μεγαλύτερη και πιο πολυτελή κατηγορία.

node/39179
FIAT e-Ducato

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Νέα είσοδος στον κόσμο των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων με το FΙΑΤ e-Ducato, το οποίο έρχεται να συνδράμει το Ducato CNG στην γκάμα του Ιταλού κατασκευαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Σιγά σιγά, ο κόσμος των ηλεκτρικών επαγγελματικών βαν επεκτείνεται. Η Ford, το Grοupe PSA, το Volkswagen Group, το γκρουπ της Renault… Η γκάμα της επιλογής γίνεται όλο και πιο σημαντική και σήμερα έρχεται η Fiat Chrysler Automobiles να πάρει κι αυτή μέρος στο πάρτι. 

Ο ιταλο-αμερικανικός γίγαντας βρίσκεται μάλλον πίσω από τις εξελίξεις, καθυστερώντας τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του, οπότε η άφιξη του e-Ducato είναι ένα μοναδικό γεγονός και έρχεται σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτοτύπου πριν από ένα χρόνο.

FIAT e-Ducato 

Φιγουράροντας στην γκάμα δίπλα στο Ducat GNV, το e-Ducato ήταν μια ευκαιρία για τη FIAT να παρουσιάσει έναν ολοκαίνουργιο λογότυπο που συνδυάζει ιδιαίτερη γραμματοσειρά και μπλε χρώμα.

FIAT e-Ducato

Η FIAT ανακοινώνει ότι έχει αναλύσει περίπου 28.000 σχόλια πελατών επαγγελματικών οχημάτων για να μάθει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις χρήσεις και το όριο της ηλεκτρικής κινητικότητας σε αυτόν τον τομέα: «Οι αναλύσεις επικεντρώθηκαν στα χιλιόμετρα, στη δυνατότητα διαμόρφωσης του μοντέλου για κάθε τύπο αποστολής, στα έξοδα κατανάλωσης, στη χρήση του οχήματος και στη θερμοκρασία», διευκρίνισε η FIAT.

FIAT e-Ducato

Το αποτέλεσμα είναι ένα Ducato νέου τύπου που υιοθετεί ηλεκτροκινητήρα 90 kW (122 PS) και 280 Nm, με δυνατότητα φόρτωσης μεταξύ 10 m3 και 17 m3 ανάλογα με την έκδοση, και με ωφέλιμο φορτίο 1.950 kg. Η FIAT θα προσφέρει πολλές επιλογές συστοιχιών στο Ducato, οι οποίες θα έχουν αυτονομία που θα κυμαίνεται από 220 έως 360 km για τις πιο απαιτητικές παραλλαγές.

Φανταζόμαστε ότι η FIAT θα πρέπει να επανέλθει αργότερα με περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και την γκάμα που δεν είναι ακόμη πλήρως γνωστά.

FIAT e-Ducato

node/39178
MG ZS EV

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Μέλος και ιδιοκτησία του κινεζικού ομίλου SAIC, η MG ετοιμάζει μια έκδοση με αυτονομία 500 km για το ηλεκτρικό SUV της.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Γιορτάζοντας την αναγέννηση της βρετανικής φίρμας, το MG ZS EV κυκλοφόρησε πριν από λίγες εβδομάδες σε κάποιες από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. 

Το ευρωπαϊκό μοντέλο φορά μπαταρία 44 kWh που επιτρέπει στο ηλεκτρικό SUV να έχει αυτονομία έως 260 km στον κύκλο WLTP. Μια ικανοποιητική απόδοση για την καθημερινή χρήση, αλλά αναμφίβολα περιορισμένη για ταξίδια μέσης/μεγάλης απόστασης. 

Προκειμένου να μην στερηθεί το πελατολόγιο των χιλιομετροφάγων, η MG λέγεται ότι ετοιμάζει μια νέα μπαταρία για να αυξήσει την εμβέλεια του ηλεκτρικού της SUV της στα 500 km. Σε αυτό το στάδιο ούτε η χωρητικότητα της νέας συστοιχίας έχει καθοριστεί, ως εκ τούτου ούτε πάνω σε ποιο κύκλο έχει υπολογιστεί η παραπάνω αυτονομία.

Το ινδικό πρακτορείο ειδήσεων Livemint ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί το 2022 στην ινδική αγορά, όπου οι πωλήσεις του MG ZS έχουν ξεκινήσει καλά. Αλλά μιας και όλα τα αυτοκίνητα της MG κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις ενός και μόνου εργοστασίου, μπορούμε να υποθέσουμε με μια σχετική ασφάλεια ότι αυτή η έκδοση μεγάλης αυτονομία θα φτάσει στην Ευρώπη με τον ίδιο χρονικό ορίζοντα.