Επίσημο: Νέο VW T-Roc R

Η κορυφαία έκδοση του T-Roc με 300 PS και 40,8 kgm ροπής

Η Volkswagen παρουσίασε το T-Roc R, την κορυφαία έκδοση του δημοφιλούς C-SUV με απόδοση 300 PS, η οποία θα κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση Γενεύης, σε μορφή πρωτοτύπου που βρίσκεται πολύ κοντά στην παραγωγή.

Το T-Roc R φορά τον γνωστό 2.0 TSI του VW Group ο οποίος αποδίδει 300 PS και 40,8 kgm ροπής (όπως και στο CUPRA Ateca) και συνεργάζεται με DSG κιβώτιο 7 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης 4MOTION. Η επιτάχυνση 0-100km/h ολοκληρώνεται σε 4,9" και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: VW T-Roc 2.0 TDI 4MOTION DSG7

Η χαμηλωμένη ανάρτηση με πιο επιθετικό στήσιμο, το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, το launch control, ο διακόπτης απενεργοποίησης του συστήματος ESC και τα μεγαλύτερα φρένα από το Golf R (330 mm εμπρός και 310 mm πίσω) εξασφαλίζουν πως η συμπεριφορά του μοντέλου στο δρόμο θα παραπέμπει περισσότερο σε γρήγορο hatchback παρά σε crossover.

VW T-Roc R

Εξωτερικά, το γρήγορο T-Roc ξεχωρίζει από τους νέους προφυλακτήρες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και ενσωματωμένα φώτα ημέρας, την ανασχεδιασμένη γρίλια, την αλουμινένια προστατευτική ποδια, τις ζάντες Spielberg 18" και τον πίσω διαχύτη που φιλοξενεί την εντυπωσιακή εξάτμιση της Akrapovic από τιτάνιο με τέσσερις απολήξεις.

Προαιρετικά διατίθενται και μεγαλύτερες ζάντες Pretoria 19" σε απόχρωση Dark Graphite με ελαστικά 235/40 R19 ενώ ειδικά για το μοντέλο θα προσφερθεί μια γκάμα από νέες αποχρώσεις που μπορεί να συνδυαστεί και με μαύρη οροφή.

T-Roc R

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα πατήματα των μαρσπιέ από ανοξείδωτο ατσάλι, οι προαιρετικές επενδύσεις nappa leather, τα σπορ καθίσματα από το υλικό ArtVelours microfibre με το έμβλημα R, το δερμάτινο τιμόνι με Crystal Grey ραφές και paddles αλλαγής σχέσεων, τα πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι, οι προαιρετικές λεπτομέρειες από ανθρακονήματα, ο ambient φωτισμός και η μαύρη επένδυση της οροφής. 

Στην εξέλιξη της έκδοσης R η οποία έγραψε πολλά χιλιόμετρα στο Nürburgring, συμμετείχε ο Petter Solberg αλλά και οι οδηγός αγώνων της Volkswagen, Benjamin Leuchter. Σύμφωνα με την Volkswagen, το μοντέλο που θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Γενεύης θα είναι σε μορφή πρωτοτύπου το οποίο όπως βρίσκεται πολύ κοντά σε στάδιο παραγωγής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Volkswagen T-Roc 1.0 TSI