node/39917

Επίσημο: Νέο Audi A3 Sportback 30 g-tron

Η γκάμα του Audi A3 εμπλουτίζεται με την έκδοση g-tron που κινείται με CNG.

Η Audi παρουσίασε σήμερα το A3 Sportback 30 g-tron - το νέο μέλος της οικογένειας του premium μικρομεσαίου της με κινητήρα συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG). Το μοντέλο έρχεται να αντικαταστήσει το Audi A3 g-tron προηγούμενης γενιάς που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2014 και αναβαθμίστηκε το 2019.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πρώτη γνωριμία με το νέο Audi A3 Sportback

Το νέο A3 Sportback 30 g-tron φορά τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.5 TFSI με απόδοση 131 PS και 200 Nm που χρησιμοποιεί καύσιμο CNG ή βενζίνη. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,7" και τελική ταχύτητα 211 km/h. 

Σε σύγκριση με τον αντίστοιχο βενζινοκινητήρα 1.5 TFSI 150 PS, το μοτέρ που δέχεται CNG έχει υψηλότερη σχέση συμπίεσης 12,5:1, ενώ η κυλινδροκεφαλή, το σύστημα ψεκασμού, ο υπερσυμπιεστής με στρόβιλο μεταβλητής γεωμετρίας και ο καταλυτικός μετατροπέας έχουν δεχτεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις.

Audi A3 Sportback 30 g-tron

Οι δεξαμενές CNG είναι τρεις και βρίσκονται πίσω μέρος του οχήματος - ένας χαλύβδινος κύλινδρος, χωρητικότητας 4 kg ακριβώς μπρόστα από τη δεξαμενή βενζίνης και δύο μεγάλες δεξαμενές χωρητικότητας 7 kg η καθεμία κατασκευασμένες από συνθετικές ίνες (στρώσεις CFRP και GFRP) κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών ο οποίος έχει μειωθεί στα 280 λίτρα (-100 λίτρα σε σύγκριση με τις βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις).

Η μέση κατανάλωση CNG που ανακοινώνει η Audi είναι 3,5 - 3,6 kg/100 km (NEDC) και οι εκπομπές CO2 διαμορφώνονται στα 96 - 99 g/km. Αυτό σημαίνει πως με γεμάτες τις δεξαμενές αερίου, η αυτονομία CNG φτάνει τα 495 km (NEDC) ή  τα 445 km (WLTP) ενώ υπάρχει και ένα μικρό ντεπόζιτο βενζίνης χωρητικότητας 9 λίτρων που χαρίζει επιπλέον αυτονομία μεταξύ των ανεφοδιασμών. Ο κινητήρας εκκινεί πάντα σε λειτουργία CNG, ψεκάζοντας μικρές μόνο ποσότητες βενζίνης σε σπάνιες συνθήκες λειτουργίας, ενώ όταν αδειάσουν τα ντεπόζιτα μεταβαίνει αυτόματα σε λειτουργία βενζίνης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Audi A3 Sportback [video]

Audi A3 Sportback 30 g-tron

Ο βασικός εξοπλισμός του A3 Sportback 30 g-tron περιλαμβάνει προβολείς LED, ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη αφής 10,1", πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού Audi pre sense front, lane departure warning, swerve assist and turn assist. Προαιρετικά διατίθενται φώτα matrix LED, τριζωνικό κλιματισμό, head-up display, σπορ καθίσματα, πανοραμική ηλιοροφή και σύστημα υποβοήθησης adaptive cruise assist. Η έκδοση κινητήρα g-tron συνδυάζεται με τρια εξωτερικά και τρια εσωτερικά πακέτα που συνδυάζονται όπως επιθυμεί ο αγοραστής.

Οι πωλήσεις του νέου A3 Sportback 30 g-tron θα ξεκινήσουν από το φθινόπωρο του 2020 στη Γερμανία με τιμή από €30.705,88. Όπως ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Audi, το μοντέλο αναμένεται στη χώρα μας στις αρχές του 2021 ενώ η τιμή του στην ελληνική αγορά θα ανακοινωθεί πιο κοντά στο λανσάρισμα.

[Πηγή: Audi]

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.