node/37268

Επίσημο: Ferrari Roma

"la Nuova Dolce Vita" από τη Ρώμη με αγάπη.

Τη Ρώμη επέλεξε η Ferrari για να παρουσιάσει το νέο της μοντέλο με το όνομα Roma - ένα εμπροσθιομήχανο  και πισωκίνητο 2+2 coupé το οποίο ουσιαστικά αποτελεί την κλειστή έκδοση της Portofino.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε τη Ferrari Portofino

Όπως αναφέρει η ιταλική εταιρεία, η Roma εκφράζει τη σύγχρονη έννοια της "Dolce Vita", συνδυάζοντας αρμονικές γραμμές με κορυφαίες επιδόσεις για την κατηγορία της. Για τη δημιουργία της, οι σχεδιαστές της Ferrari πήραν έμπνευση από τον τρόπο ζωής που χαρακτήριζε την ιταλική πρωτεύουσα τις δεκαετίες του '50 και του '60.

Ferrari Roma

Το σπορ coupé έχει μήκος 4656 mm, πλάτος 1974 mm, ύψος 1301 mm και μεταξόνιο 2670 mm - δηλαδή ταυτόσημο με αυτό της Portofino στην οποία βασίζεται. Η Roma έχει λιτό σχεδιασμό και παραδοσιακές αναλογίες grand tourer. Το αιχμηρό ρύγχος παραπέμπει σε μοντέλα της Ferrari από το παρελθόν, με μια μάλλον ασυνήθιστη διαμόρφωση της γρίλιας, λεπτές λωρίδες LED στη μέση των φωτιστικών σωμάτων και ένα μεγάλο σπλίτερ στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Στην ουρά τα τετραπλά φώτα έχουν το ελάχιστον δυνατό πάχος ενώ το παρόν δηλώνουν και οι τέσσερις στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης που βρίσκονται εκατέρωθεν του διαχύτη.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας χωρητικότητας 3.855 cc με απόδοση 620 PS (+20 PS σε σχέση με την Portofino) και 760 Nm ροπής ο οποίος συνεργάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο DCT 8 σχέσεων που εγκαινίασε η SF90 Stradale. Αυτό σημαίνει πως το όχημα βάρους 1.472 kg επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,4" και από τα 0-200 km/h σε 9,3". Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η τελική ταχύτητα του μοντέλου αγγίζει τα 320 km/h.

Ferrari Roma

Στην καμπίνα, καμπύλες γραμμές χωρίζουν τον οδηγό από τον συνοδηγό. Εκτός από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη αφής με κάθετη διάταξη που ενσωματώνεται στη λεπτή κεντρική κονσόλα, υπάρχει και μια τρίτη οθόνη μπροστά από το συνοδηγό (όπως μας έχει συνηθίσει η Ferrari σε όλα τα σύγχρονα μοντέλα της).

Το πέμπτο κατά σειρά νέο μοντέλο από το Maranello μέσα στο 2019 μετά από τις F8 TributoSF90 StradaleF8 Spider και 812 GTS, ίσως αποτελεί ένα άνοιγμα στο άνω άκρο της κατηγορίας των sportscars, κοιτάζοντας στα μάτια τις κορυφαίες εκδόσεις των Aston Martin Vantage, Porsche 911 και Mercedes-AMG GT. Η Ferrari δεν αποκάλυψε περισσότερες πληροφορίες για την τιμή της Roma η οποία αναμένεται να βρίσκεται κοντά σε αυτήν της συγγενικής Portofino.

node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS
node/39672

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Η επόμενη διετία αναμένεται ιδιαίτερα παραγωγική για την γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Σάββατο, 08 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Με την γκάμα της αυτήν τη στιγμή να περιλαμβάνει δύο μοντέλα, τα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback και η επερχόμενη ναυαρχίδα DS 9 να προστεθεί σε αυτά στις αρχές του 2021.

Ωστόσο μιλώντας στο βρετανικό Auto Express, ο επικεφαλής της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε πως το πλάνο περιλαμβάνει έξι μοντέλα συνολικά. Χωρίς να το επιβεβαιώσει συγκεκριμένα, ο Alain Descat δήλωσε πως σαφώς θα ήθελε ένα τέτοιο συμπλήρωμα στην γκάμα.

Μάλιστα θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο πως μιλάμε για ουσιαστικά για δύο εκδόσεις του μοντέλου, μια συμβατική χάτσμπακ και μια με crossover χαρακτήρα. Το πιθανότερο είναι επίσης πως το μοντέλο θα βασιστεί στην νέα γενιά της πλατφόρμας EMP2, η οποία θα έχει χώρο για μεγαλύτερη μπαταρία άρα και συμβατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αντί μόνο για την plug-in δυνατότητα που έχει η σημερινή.

Όσο για το έκτο μοντέλο, αυτό όλα δείχνουν πως θα είναι ένα μεγάλο SUV. Αν και ο Descat δεν επιβεβαίωσε καθαρά ούτε αυτή την είδηση λέγοντας πως η γκάμα δεν είναι ακόμα αυστηρά αποφασισμένη, συμφώνησε πως «Ένα τέτοιο μοντέλο έχει ιδιαίτερο νόημα όταν μιλάς για μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε παγκόσμια βάση».