node/34377

Επίσημο: Ferrari F8 Tributo

Το τελευταίο δημιούργημα του Maranello με 720 PS και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 2,9"

Η Ferrari παρουσίασε τη νέα F8 Tributo η οποία αντικαθιστά την 488 GTB και φορά τον ισχυρότερο V8 στην ιστορία της φίρμας με απόδοση 720 PS (!)

Ο υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας 3,9 λίτρων της Ferrari (ο οποίος έχει τιμηθεί με το βραβείο "Best Engine" στα International Engine of the Year Awards το 2016, 2017 και 2018) αποδίδει πλέον 720 PS στις 8.000 rpm και 78,5 kgm στις 3.250 rpm, είναι δηλαδή ισχυρότερος κατά +50 PS και με σε σύγκριση με την 488 GTB, ισοφαρίζοντας την 488 Pista.  Όσο για το βάρος της νέας Ferrari, αυτό φτάνει τα 1330 kg, δηλαδή -40kg ελαφρύτερη από τον προκάτοχό της και +50 kg βαρύτερη από την Pista.

Η Ferrari κάνει λόγο για πλήρη εξάλειψη του turbo lag και μια έντονη ηχητική εμπειρία. Το μοντέλο εξοπλίζεται με μια νέα έκδοση του συστήματος Ferrari Dynamic Enhancer (FDE+) που ενεργοποιείται όταν ο οδηγός επιλέγει το πρόγραμμα RACE, σχεδιασμένο για να βοηθήσει ακόμα περισσότερους οδηγούς να οδηγήσουν στο όριο, αλλά και το σύστημα Side Slip Angle Control (έκδοση 6.1).

Όλες αυτές οι βελτιώσεις έχουν ως αποτέλεσμα η F8 Tributo να ολοκληρώνει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 2,9", τα 0-200 km/h σε 7.8" και να επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 340 km/h σύμφωνα πάντα με τα επίσημα στοιχεία της Ferrari.

Ferrari F8 Tributo

Η διθέσια berlinetta από το Maranello απέκτησε νέο αμάξωμα με πιο εξεζητημένη αεροδυναμική (10% καλύτερη σε σύγκριση με την 488 GTB) και ακόμα πιο επιθετικό σχεδιασμό. Η συγγένεια με την απερχόμενη 488 GTB είναι εμφανής στο προφίλ (αναλογίες, τζάμια και εισαγωγή αέρα), όμως τα περισσότερα μέρη του αμαξώματος είναι καινούρια ενσωματώνοντας τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Ferrari.

Στο εμπρός μέρος εντυπωσιάζει ο νέος προφυλακτήρας με τα σύνθετα πλευρικά πτερύγια, τα επιθετικά φώτα LED με τις ενσωματωμένες εισαγωγές αέρα για την ψύξη των φρένων και το καπό με τη μεγάλη εσοχή και τα ενισχυμένα νεύρα των φτερών που θυμίζουν La Ferrari. Η τεχνολογία S-Duct που πρωτοείδαμε στην 488 Pista συμβάλει κατά 15% στην αύξηση παραγωγής κάθετης δύναμης.

Ferrari F8 Tributo

Πίσω, η F8 Tributo επιστρέφει στην παραδοσιακή διάταξη με τέσσερα στρογγυλά φανάρια (όπως η 308 GTB του 1975 που ήταν και το πρώτο μοντέλο της σειράς), ενώ το πανέμορφο διάφανο κάλυμμα του κινητήρα από Lexan είναι άμεση αναφορά στη θρυλική F40, επιτρέποντας παράλληλα στον κινητήρα να "αναπνέει" καλύτερα από τις τρεις οριζόντιες σχισμές.

Η αεροτομή σκεπάζει τα πίσω φωτιστικά σώματα και ενισχύει την παραγωγή κάθετης δύναμης, όπως και ο τεράστιος διαχύτης στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Οι εσοχές από όπου δραπετεύει ο αέρας μετακόμισαν κάτω από τα φωτιστικά σώματα ενώ παραμένουν οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης που είναι τοποθετημένες κοντά στο κέντρο.

Τέλος, ανασχεδιασμένο είναι και το εσωτερικό, όπου βρίσκουμε ένα μικρότερο σε διάμετρο τιμόνι, στρογγυλούς αεραγωγούς, νέα χειριστήρια και μια πρόσθετη οθόνη 7" για τον συνοδηγό. Περισσότερες πληροφορίες για την F8 Tributo θα έχουμε στις 5 Μαρτίου, στην επίσημη πρεμιέρα του μοντέλο στη Γενεύη.

Ferrari F8

Κινητήρας
Type 90-degree V8 turbo
Χωρητικότητα: 3902 cc
Μέγιστη  Ισχύς*: 720 PS στις 8,000 rpm
Μέγιστη Ροπή: 78,5 kgm στις 3,250 rpm

Διαστάσεις και Βάρος
Μήκος: 4611 mm
Πλάτος: 1979 mm
Ύψος: 1206 mm
Βάρος (στεγνό)**: 1330 kg

Επιδόσεις
0-100 km/h σε 2.9"
0-200 km/h σε 7.8"
Τελική Ταχύτητα: 340 km/h

* Με καύσιμο 98 οκτανίων
**Με ελαφρύτερο εξοπλισμό

node/40003

Επίσημο: Audi R8 green hell [video]

Η ειδική έκδοση του Audi R8 για την πίστα του Nürburgring θα παραχθεί σε 50 μονάδες.

Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Audi R8 green hell [video]

Για να γιορτάσει την επιτυχημένη αγωνιστική πορεία του R8 LMS στην πίστα του Nürburgring (5 νίκες από το 2012 μέχρι σήμερα), η Audi παρουσίασε την ειδική έκδοση R8 green hell που θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 50 μονάδων.

Πιο συγκεκριμένα, το αγωνιστικό Audi R8 LMS GT3 τερμάτισε πρώτο στην κατηγορία του το 2009, 2010, 2011 και πρώτο στη γενική κατάταξη το 2012, 2014, 2015, 2017 και 2019 στην "Πράσινη Κόλαση" (εκτός από το μοντέλο προδιαγραφών GT3, η Audi προσφέρει επίσης αντίστοιχες εκδόσεις προδιαγραφών GT4 και GT2).

Audi R8 Green Hell

Εμφανισιακά, το Audi R8 green hell ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Οι ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στις αποχρώσεις Tioman green, ibis white, Daytona gray ή mythos black για το αμάξωμα, σε συνδυασμό με ματ μαύρα γραφικά που ξεκινούν από το καπό, συνεχίζουν στην οροφή και φτάνουν μέχρι την ουρά. Στο παρμπρίζ βρίσκουμε αυτοκόλητο με την επιγραφή "green hell R8" ενώ με το πακέτο matt black έχουμε μαύρες λεπτομέρειες σε γρίλια, σπλίτερ, μαρσπιέ, καθρέφτες, πλευρικές εισαγωγές αέρα, αεροτομή, διαχύτη κ.α. Κάθε ένα από τα 50 αυτοκίνητα που θα πουληθούν, θα έχουν τον αριθμό τους στις πόρτες. Όσο για τους τροχούς, έχουμε νέο σχέδιο με πέντε διπλές ακτίνες και διάμετρο 20" βαμμένο σε matt μαύρη απόχρωση με κόκκινες λεπτομέρειες.

Τις ίδιες αποχρώσεις έχει και η αγωνιστική φορεσιά του μοντέλου προδιαγραφών GT3 που συμμετέχει αυτές τις μέρες στις 24 Ώρες του Nürburgring (24-27 Σεπτεμβρίου).

Audi R8 green hell

Στο εσωτερικό βρίσκουμε ελαφριά bucket καθίσματα με επενδύσεις από Alcantara, ένα υλικό που χρησιμοποιείται επίσης στη στεφάνη του τιμονιού, στο σκέπαστρο του ψηφιακού πίνακα οργάνων, στις θέσεις για τα γόνατα και τα υποβραχιόνια. Όλο το εσωτερικό είναι μαύρο, με ραφές σε γαλαζοπράσινη απόχρωση Kallash fern, ενώ τα πατάκια φέρουν το έμβλημα green hell r8.

Ο κεντρικά τοποθετημένος V10 5,2 λίτρων αποδίδει 620 PS (+10 PS σε σχέση με την επετειακή έκδοση R8 Coupé V10 performance quattro). Η δύναμη μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης quattro σε συνδυασμό με μηχανικό κλείδωμα διαφορικού στον πίσω άξονα. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,1" ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 331 km/h.

Το κόστος κάθε μιας από τις 50 μονάδες του Audi R8 green hell που θα παραχθούν στις εγκαταστάσεις Böllinger Höfe είναι 233.949,59 ευρώ στην αγορά της Γερμανίας.

[Πηγή: Audi]

node/40001

Επίσημο: Audi Q5 Sportback [video]

Πρεμιέρα για την την coupé-SUV έκδοση του Audi Q5 με το πρόθεμα Sportback.

Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Audi Q5 Sportback [video]

H Audi παρουσίασε σήμερα το Q5 Sportback, την coupé-SUV έκδοση του πρόσφατα ανανεωμένου Q5 η οποία τοποθείται στην αγορά απέναντι από τις BMW X4 και Mercedes-Benz GLC Coupe.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανεωμένο Audi Q5 [video]

Όπως συμβαίνει με τις αντίστοιχες εκδόσεις όλων των SUV, το Q5 Sportback μοιράζεται το αμάξωμα με το Q5 μέχρι τη μεσαία κολώνα, αν εξαιρέσουμε τις ελαφρώς διαφορετικές εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα που απέκτησαν πλαίσιο σε στυλ αλουμινίου, ασορτί με την εξάγωνη γρίλια Singleframe και την ποδιά.

Audi Q5 Sportback

Από τη μέση και πίσω, το Q5 Sportback υιοθετεί πιο δυναμική σχεδίαση με εντονότερη κλίση της οροφής την οποία ακολουθούν και τα πλευρικά παράθυρα με αλουμινένιο πλαίσιο. Το πίσω παρμπρίζ έχει έντονη κλίση όμως παραμένει αρκετά μεγάλο για τα δεδομένα της κατηγορίας ενώ σκεπάζεται από μια αεροτομή που εκτείνεται και στις δύο πλευρές του.

Οι τονισμένοι ώμοι του Q5 καταλήγουν σε μια ενσωματωμένη αεροτομή ενώ πιο χαμηλά βρίσκουμε τα φώτα του Q5 με γραφικά τεχνολογίας OLED (προαιρετικά). Ανασχεδιασμένος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας με μεγάλες εσοχές που περιβάλλονται από αλουμινένιο διακοσμητικό, και ενσωματωμένο διαχύτη.

Audi Q5 Sportback

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη από το Q5. Στο ταμπλό πρωταγωνιστεί η οθόνη αφής 10,1" που φιλοξενεί το αναβαθμισμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ΜΙΒ 3 το οποίο πλέον προσφέρει χειρισμό μέσω αφής και φωνητικών εντολών - ο περιστροφικός διακόπτης δεν υπάρχει πλέον δίνοντας τη θέση του σε μια επιπλέον θήκη για μικροαντικείμενα. Υπάρχει επίσης ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο έως 12,3" και το προαιρετικό head-up display. Διαφορετικό από του Q5 είναι το flat-bottom τιμόνι με ενσωματωμένα πλήκτρα που δίνει μια πιο σπορ νότα στην καμπίνα ενώ και εδώ υπάρχει ο ambient εσωτερικός φωτισμός και του προαιρετικό ηχοσύστημα της Bang and Olufsen.

Τα πίσω καθίσματα είναι συρρόμενα και έχουν ανακλινόμενες πλάτες. Η ηλεκτρική πόρτα του χώρου αποσκευών ανοίγει με μια κίνηση του ποδιού όμως δε γνωρίζουμε ακόμη πόσο έχει επηρεαστεί η χωρητικότητα των 550 λίτρων του Q5 λόγω του διαφορετικού σχήματος της ουράς.

Audi Q5 Sportback

Η γκάμα των κινητήρων θα προέρχεται από το συγγενικό Q5 και θα περιλαμβάνει τους ήπια υβριδικούς (12V) κινητήρες 2.0 TFSI (261 PS / 370 Nm) και 2.0 TDI (204 PS / 400 Nm), τον ισχυρότερο 3.0 TFSI V6 (349 PS, / 500 Nm) στο SQ5 ενώ σύντομα θα προστεθούν στη γκάμα και εκδόσεις plug-in hybrid. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων και του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης quattro.

Η ισχυρότερη έκδοση SQ5 Sportback εξοπλίζεται με ενεργές αναρτήσεις ενώ προαιρετικά διατίθεται και με αερανάρτηση. Σε κάθε περίπτωση ο οδηγός έχει πρόσβαση σε έως και 7 προγράμματα οδήγησης μέσω του Audi drive select

Πλούσιο θα είναι και το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού που θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων adaptive cruise control με traffic jam assist, Audi side assist, Audi pre sense rear, lane departure warning και parking system plus.

Το νέο Audi Q5 Sportback θα κυκλοφορήσει μέσα στο πρώτο μισό του 2021. Οι τιμές του αναμένεται να έχουν κάποια επιβάρυνση σε σύγκριση με τις αντίστοιχες εκδόσεις του Audi Q5.

[Πηγή: Audi]