Επίσημο ντεμπούτο του νέου Volkswagen Golf 2017 τον Νοέμβριο

Επίσημο ντεμπούτο του νέου Volkswagen Golf 2017 τον Νοέμβριο

Η επόμενη γενιά του Golf της Volkswagen, που θα αποκαλυφθεί επίσημα τις πρώτες ημέρες του Νοεμβρίου θα κάνει χρήση ήπιων υβριδικών συστημάτων κίνησης.

Το επόμενο Volkswagen Golf θα αποκαλυφθεί νωρίς τον Νοέμβριο και θα ενσωματώνει ακόμα πιο αδιάσειστα στοιχεία για τη νέα στρατηγική εξηλεκτρισμού της γερμανικής εταιρείας, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή με νέα υπέρ-οικονομικά ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης.

Παρότι αυτό το Golf θα είναι κατ’ ουσία ένα απλώς ένα ανανεωμένο μοντέλο, γνωρίζουμε ήδη από τον Ιανουάριο του 2016 ότι η αναβάθμισή του θα πηγαίνει σε μεγάλο βάθος και όταν αποκαλυφθεί θα πρέπει να λογίζεται ως η όγδοη γενιά του μικρομεσαίου της VW.

Πηγές μέσα από την εταιρεία διατείνονται ότι το νέο Golf θα διαθέτει και ένα νέο 48βολτο υβριδικό σύστημα με θερμικό μέρος τον 1.000άρη βενζινοκινητήρα και θα πωλείται ως κύρια έκδοση στην γκάμα του μοντέλου. Ένα αυτοκίνητο που θα αποτελεί μέρος της στρατηγικής που θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική στις ΗΠΑ, όπου οι φιλοδοξίες της VW για «καθαρά ντίζελ» βούλιαξαν στη φουρτούνα του σκανδάλου των ρύπων.

Η αρχική αναμόρφωση μέσω της πλατφόρμας MQB βρισκόταν σε καλό δρόμο πριν από το dieselgate πλήξει την εταιρεία. Ο στόχος ήταν να μειώσει το βάρος της δομής του αυτοκινήτου, αν και πολλοί αναλυτές, αλλά και ανταγωνιστές κατασκευαστές, πιστεύουν ότι παραμένει ιδιαίτερα ακριβή και πολύπλοκη μηχανολογικά για την τιμή των μοντέλων που καλείται να υποστηρίξει.

Με στόχο πραγματική κατανάλωση σημαντικά κάτω από τα 5 lt/100 km, το νέο ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης πιστεύεται ότι θα βασίζεται στο νέο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα του ενός λίτρου, με την προσθήκη ενός ηλεκτρικά ελεγχόμενου μηχανικού συμπιεστή και μιας μίζας/εναλλάκτη. Μια μπαταρία μολύβδου οξέος, χαμηλού κόστους, θα χρησιμοποιείται για να αποθηκεύει την ανακτώμενη ενέργεια, όπως για παράδειγμα όταν φρενάρει το αυτοκίνητο.



Σε αντίθεση με το συμβατικό υβριδικό σύστημα μετάδοσης, όπου χρησιμοποιείται ένας πλήρους μεγέθους ηλεκτροκινητήρας, αυτό το 48V ήπιο υβριδικό σύστημα παρέχει βοήθεια στο βενζινοκινητήρα μέσω μιας μεγάλης μίζας/εναλλάκτη. Ο ιμάντας που συνδέει τον εκκινητήρα με την τροχαλία του στροφαλοφόρου χρησιμοποιείται επίσης για να υποβοηθήσει το μοτέρ όταν απαιτείται επιπλέον ισχύς και ροπή. Η διαδικασία αυτή μπορεί να αντιστραφεί για να επιτρέπει στην τροχαλία του στροφαλοφόρου να γυρίσει τη μίζα/εναλλάκτη όταν το αυτοκίνητο φρενάρει.

Η ανακτηθείσα ενέργεια δεν χρησιμοποιείται μόνο για να υποβοηθήσει τον κινητήρα. Χρησιμοποιείται επίσης για να δώσει ισχύ σε ένα μικρό κομπρέσορα που κινείται από ένα ηλεκτρομοτέρ. Δίνοντας κίνηση στο μηχανικό συμπιεστή ηλεκτρικά αντί αυτός να είναι συνδεδεμένος με το μοτέρ και τα καυσαέρια της εξάτμισης για την κίνησή του, μπορεί να ενισχύει τις επιδόσεις του κινητήρα από πολύ χαμηλές στροφές.

Αυτοί οι δύο τρόποι ηλεκτρικής υποβοήθησης επιτρέπουν στον κινητήρα του υβριδικού 48βολτου συστήματος να είναι σημαντικά μικρότερος, κάνοντας έτσι στον 3κύλινδρο 1.000άρη να πετυχαίνει δυνατές επιδόσεις με εντυπωσιακή οικονομία.

Πηγές με πρόσβαση στη VW λένε ότι το 48βολτο υβριδικό σύστημα θα είναι ανταγωνιστικό σε κόστος έναντι ενός μοντέρνου κινητήρα ντίζελ προδιαγραφής Euro 6, διότι δεν χρησιμοποιούνται πλήρους μεγέθους ηλεκτρομοτέρ ή μια ακριβή μπαταρία ιόντων λιθίου. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό τώρα που η VW έχει ανακοινώσει ότι τα ακριβά συστήματα έγχυσης ουρίας είναι πιθανό να τοποθετηθούν σε μοντέλα του μεγέθους του Golf.

Κατά τα λοιπά, κάτω από το καπό του ανανεωμένου Golf αναμένεται να δούμε τη νέα γκάμα κινητήρων TSI και TDI με τον 4κύλινδρο 1.5, κινητήρας που θα αντικαταστήσει τους υπάρχοντες 1.4 TSI και 1.6 TDI. Από αυτά που γνωρίζουμε έως τώρα, ο 1.5 TSI βγαίνει σε δύο εκδόσεις ισχύος με 130 ή 150 ίππους, ενώ ο 1.5 TDI σε τρεις με 90, 110 ή 130 ίππους. Βέβαια, εννοείται ότι τη βάση της γκάμας κινητήρων θα καταλαμβάνει ο 1.0 TSI των 115 ίππων που εφοδιάζει ήδη την έβδομη γενιά.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube