node/38490

Ένα λάθος υπαλλήλου της Lamborghini οδήγησε σε ανάκληση 26 Aventador SVJ

Οι πόρτες του υπεραυτοκινήτου μπορεί να μην ανοίγουν από μέσα.

Η National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) ανακοίνωσε την ανάκληση 26 Lamborghini Aventador SVJ Coupe και Roadster στις ΗΠΑ, λόγω ενός λάθους στη γραμμή παραγωγής που είναι πιθανό να οδηγήσει σε αδυναμία ανοίγματος των θυρών μέσα από την καμπίνα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Τι σχέση έχει η Lamborghini Aventador SVJ με το F-35; [video]

Σύμφωνα με την Lamborghini: «Κατά τη διαδικασία της συναρμολόγησης, ένας νέος εργαζόμενος που δεν είχε λάβει τη σωστή εκπαίδευση, μπορεί να μην τοποθέτησε σωστά τον πίρο του καλωδίου στις εσωτερικές χειρολαβές των θυρών». Αυτό σημαίνει πως οι ιδιοκτήτες των μοντέλων που επηρεάστηκαν είναι πιθανό να μην μπορούν να βγουν από την καμπίνα σε περίπτωση ανάγκης - εκτός βέβαια αν χρησιμοποιήσουν τις εξωτερικές χειρολαβές οι οποίες ευτυχώς δουλεύουν κανονικά. Το πρόβλημα εντοπίστηκε κατά τη διάρκεια του εσωτερικού ελέγχου ποιότητας και οδήγησε στην ανάκληση.

Τα μοντέλα που επηρεάστηκαν βγήκαν από το εργοστάσιο στη Sant'Agada τον Δεκέμβριο 2019 και τον Ιανουάριο 2020. Η Lamborghini θα επικοινωνήσει με τους ιδιοκτήτες και θα αλλάξει τις εσωτερικές χειρολαβές τον ερχόμενο Μάη. Όσο για τον υπάλληλο που έκανε το λάθος, ελπίζουμε η εταιρεία να περιορίστηκε σε συστάσεις.

Η παραγωγή της Lamborghini Aventador SVJ είναι περιορισμένη σε 900 μονάδες για την Coupe και σε 800 μονάδες για την Roadster. Να θυμίσουμε πως το υπεραυτοκίνητο φορά ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα 6,5 λίτρων με απόδοση 770 PS ενώ διατηρεί το ρεκόρ του ταχύτερου μοντέλου παραγωγής στην πίστα Nürburgring-Nordschleife με χρόνο 6:44:97.

[Πηγή: NHTSA μέσω Motor1]

node/39718

Πρωτόγνωρο επίπεδο άνεσης στην καμπίνα της νέας Mercedes-Benz S-Class

Οι νέες εικόνες δείχνουν πως ο συνδυασμός σχεδίασης και τεχνολογίας θα είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί μέχρι σήμερα.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Πρωτόγνωρο επίπεδο άνεσης στην καμπίνα της νέας Mercedes-Benz S-Class

Με το ντεμπούτο της να είναι προγραμματισμένο για το Σεπτέμβριο, η Mercedes-Benz έχτισε σοφά τη σταδιακή αποκάλυψη των βασικών στοιχείων της. Τώρα σειρά είχαν εικόνες από το εσωτερικό, το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία είναι «κάτι άλλο» από ό,τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Για την ακρίβεια το χαρακτηρίζει ως ένα καταφύγιο μεταξύ του σπιτιού και του γραφείου, το οποίο αποτελεί την αποθέωση του «Luxury & well-being». Έχοντας σχεδιαστεί λαμβάνοντας εξίσου υπ’ όψη εκείνους που κάθονται στα εμπρός και στα πίσω καθίσματα, η καμπίνα της νέας S-Class χρησιμοποιεί τη δεύτερη γενιά του διαδραστικού συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX. Και κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί πως η εικόνα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή, με έως πέντε οθόνες εκ των οποίων εκείνη που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό είναι τοποθετημένη κατακόρυφα. Υπάρχουν επίσης στοιχεία από εσωτερικούς χώρους σπιτιών, γραφείων αλλά και σκαφών, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με τα υλικά, αρκεί να αναφέρουμε πως θα υπάρχει επιλογή έως και για ξύλο με ανοιχτούς πόρους και ενθέσεις από πραγματικό αλουμίνιο.

Ο ατμοσφαιρικός εσωτερικός φωτισμός έχει ενσωματωθεί στον έλεγχο Energizing Comfort, με 250 LEDs να είναι τοποθετημένες σε απόσταση 1,6 cm και να λειτουργούν σε συχνότητα 25 Hz, ελεγχόμενες σε πραγματικό χρόνο μέσω CAN data bus. Επιπλέον η ολιστική «Fit & Healthy» προσέγγιση φροντίζει ώστε το περιβάλλον να προσφέρει πάντα αυτό που χρειάζονται οι επιβάτες. Για παράδειγμα να σε τονώνει εάν αντιλαμβάνεται πως είσαι κουρασμένος ή να σε χαλαρώνει εάν βλέπει πως είσαι στρεσαρισμένος. Τα δεδομένα για να φτάσει σε αυτά τα συμπεράσματα τα συλλέγει σε συνεργασία με ειδικές εφαρμογές smartphone και wearables συσκευές.

Mercedes-Benz S-Class

Η τελευταία λέξη της εξέλιξης υπάρχει και στα καθίσματα, τόσο σε ό,τι έχει να κάνει με τη σχεδίασή τους, όσο και με τις λειτουργίες τους. Για παράδειγμα υπάρχει δυνατότητα αυτόματης ρύθμισης (!) εάν απλώς εισάγεις στο MBUX το ύψος σου, καθώς και προγράμματα μασάζ ανάλογα με το εάν η διαδρομή είναι σύντομη, μέτρια ή μεγάλη. Με την ενεργοποίηση του συστήματος Energizing μάλιστα, οι ρυθμίσεις του καθίσματος αλλάζουν ελαφρώς για λίγο, προκειμένου το σώμα να ξεπιαστεί. Είναι περιττό να αναφέρουμε πως η θέση οδήγησης είναι μελετημένη ώστε να κουμπώνει τέλεια σε κάθε σώμα και δέχεται τις μικρορυθμίσεις που χρειάζεται ακόμα και ο πιο απαιτητικός.

Ασφαλώς, όλα τα παραπάνω συστήματα λειτουργούν σε πλήρη αρμονία με το MBUX, ώστε κάθε φράση προς το αυτοκίνητο να ερμηνεύεται με το σωστό τρόπο. Για παράδειγμα εάν ο οδηγός πει «είμαι κουρασμένος» τότε ενεργοποιείται αυτόματα ένα «Energizing» πρόγραμμα για να τον τονώσει. Και εάν ένας επιβάτης πει το ίδιο, τότε ενεργοποιείται διαφορετικό πρόγραμμα για τη δική του ευεξία.

Mercedes-Benz S-Class

Μέρος των αναβαθμίσεων του MBUX αφορά και στην προστασία απέναντι σε επιθέσεις, ενώ για μερικές ειδικές ρυθμίσεις και λειτουργίες όπως οι ηλεκτρονικές πληρωμές θα απαιτείται η αναγνώριση δακτυλικού αποτυπώματος, προσώπου ή φωνής.
Ενδεικτικό της προσοχής στην λεπτομέρεια είναι και το νέο σύστημα φιλτραρίσματος του αέρα, το οποίο σύμφωνα με την Mercedes-Benz είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό απέναντι στη σκόνη, τη γύρη και τις οσμές. Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τον κορυφαίο δείκτη NVH του νέου μοντέλου αλλά και το σύστημα ανάρτησης E-Active Body Control που απομονώνει όσο γίνεται την καμπίνα από το ανάγλυφο του δρόμου, υπόσχονται πως η ποιότητα κύλισης της νέας S-Class θα θέσει νέα δεδομένα στην αυτοκινητοβιομηχανία.
 

node/39716

BMW 545e xDrive: Το κορυφαίο plug-in hybrid της γκάμας [video]

Η ισχυρότερη εξηλεκτρισμένη BMW 5 Series με συνδυαστική απόδοση 394 PS!

Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW 545e xDrive: Το κορυφαίο plug-in hybrid της γκάμας [video]

Λίγο καιρό μετά από την παρουσίαση της ανανεωμένης 5 Series, η BMW παρουσίασε την κορυφαία plug-in hybrid έκδοση της με το όνομα 545e xDrive. Οι plug-in hybrid BMW 5 Series με πωλήσεις περίπου 50.000 μονάδων μέσα στο 2019, αυξάνονται από δύο που ήταν αρχικά σε πέντε (συμπεριλαμβανομένων Sedan και Touring παραλλαγών), προσφέροντας περισσότερες εξηλεκτρισμένες επιλογές.

Το υβριδικό σύστημα του μοντέλου συνδυάζει έναν εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα BMW TwinPower Turbo 3,0 λίτρων (286 PS) με έναν ηλεκτροκινητήρα (109 PS). Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 394 PS και τα 600 Nm, με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου Steptronic 8 σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης xDrive. Σύμφωνα με τη βαυαρική φίρμα, η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 4,7" (σε λειτουργία Sport) και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h.

Επιπλέον, χάρη στη μπαταρία ιόντων λιθίου 400V που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα (χώρος αποσκευών 410 λίτρα) προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 54-57 km (WLTP) με μηδενικούς ρύπους, τεχνητό ήχο που δημιουργήθηκε από το συνθέτη Hans Zimmer (μέχρι τα 30 km/h) και τελική ταχύτητα 140 km/h (σε λειτουργία Electric). Μέσα το BMW eDrive Zone, η υβριδική 5 Series μπαίνει αυτόματα σε ηλεκτρική λειτουργεία όταν εισέρχεται στα κέντρα των πόλεων, ενώ το navigation έχει χαρτογραφημένους όλους τους σταθμούς φόρτισης.

Συνολικά, στη λειτουργία Hybrid, η μέση κατανάλωση του γερμανικού σεντάν υπολογίζεται στα 2,4-2,1 lt/100km και οι εκπομπές CO2 στα 54-49 g/km.

[Πηγή: BMW]