node/32186

Επίσημο: Νέα Lamborghini Aventador SVJ στο Pebble Beach με 770 άλογα

Η νέα Lamborghini Aventador Superveloce Jota (SVJ) είναι το πιο ισχυρό, ατμοσφαιρικό μοντέλο παραγωγής.

Η Lamborghini αποκάλυψε το πιο ισχυρό ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο V12 που κατασκεύασε στην ιστορία της, την Aventador Superveloce Jota των 770 PS και πλέον κάτοχο του ρεκόρ γύρου για αυτοκίνητα παραγωγής στο Nurburgring, με 6’ 44” 97 [βλ. video]. Σχεδόν δύο δευτερόλεπτα ταχύτερη από την προηγούμενη κάτοχο του ρεκόρ, την Porsche 911 GT2 RS.

Η καρδιά της Aventador SVJ είναι φυσικά ένας 6,5λιτρος ατμοσφαιρικός V12 με μέγιστη ισχύ 770 ίππων που βρίσκεται -πού αλλού;- κολλημένος στην πλάτη των επιβατών. Η μέγιστη ροπή του, 73,4 kgm, αποδίδεται στις 6.750 rpm με το κόκκινο του στροφόμετρου να ξεκινά στις 8.700 rpm. Η ροπή περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 7αριού σασμάν ISR μονού συμπλέκτη.

Lamborghini Aventador SVJ

Me 50 kg λιγότερο βάρος από την Aventador SV, το αυτοκίνητο, λέει η Sant’Agata, χρειάζεται 2,8” για το σπριντ των 0-100 km/h, 8,6” για το αντίστοιχο των 0-200 km/h, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 350 km/h -και δεν έχουμε λόγους να μην τους πιστεύουμε.

Lamborghini Aventador SVJ

Η Aventador SVJ υπέστη πλήρη αεροδυναμική αναθεώρηση σε σύγκριση με τη στάνταρ Aventador με απλό στόχο τη βελτίωση των απόλυτων επιδόσεων. Το μπροστινό σπόιλερ είναι εντελώς νέο, όπως και οι διπλές αεροεισαγωγές στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου. Ακόμη υπάρχουν νέες πλευρικές «φούστες», όπως και εισαγωγές αέρα τοποθετημένες σε κάθε πλευρά του ανθρακονημάτινου καλύμματος του μοτέρ και μεγαλύτερες πλευρικές εισαγωγές. Στο πίσω μέρος, υπάρχει μια τεράστια νέα πτέρυγα και μεγαλύτερος διαχύτης.

Lamborghini Aventador SVJ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Lamborghini Huracán Performante

Όπως ακριβώς και η Huracán Performante, η Aventador SVJ διαθέτει ενεργές αεροδυναμικές επιφάνειες που περιλαμβάνονται στη σπουδή Aerodinamica Lamborghini Attiva (ALA). Το κάτω μέρος του αυτοκινήτου έχει τροποποιηθεί επίσης, σε μια προσπάθεια να επιτευχθεί μεγαλύτερη αρνητική άντωση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Lamborghini: Έτσι λειτουργεί το ALA [video]

Η ανάρτηση έχει ανασχεδιαστεί σε σχέση με την Aventador SV, με αντιστρεπτικές ράβδους 50% σκληρότερες και πιο σκληρά αμορτισέρ. Η Lamborghini λέει ότι το σύστημα διεύθυνσης επαναρρυθμίστηκε για να προσφέρει μεγαλύτερη ανατροφοδότηση και ακρίβεια. Ομοίως άλλαξε και τη ρύθμιση της τετραδιεύθυνσης για να αντιμετωπίσει το υψηλότερο επίπεδο downforce του αυτοκινήτου, ενώ το σύστημα τετρακίνησης βαθμονομήθηκε εκ νέου για να ανταποκρίνεται στις νέες τιμές ισχύος και ροπής.

Lamborghini Aventador SVJ 63

Με την αποκάλυψη του αυτοκινήτου, αποκαλύφθηκε επίσης και μια έκδοση περιορισμένης έκδοσης, η «SVJ 63» που αποτίει φόρο τιμής στο έτος ίδρυσης της Lamborghini το 1963, με 63 κομμάτια να βρίσκονται στο πρόγραμμα παραγωγής. Έκδοση που προφανώς αποτελεί αντικείμενο ενδιαφέροντος των απανταχού συλλεκτών. Προσώρας δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή της νέας Aventador SVJ.

node/39677

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Η Manthey-Racing βελτιώνει την κορυφαία έκδοση πίστας της Porsche 991.2 στη δύση της καριέρας της.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Μετά από τη βελτιωμένη Porsche 911 GT2 RS MR που το 2018 έκανε ρεκόρ γύρου 6’ 40” 33 στο Nürburgring (7" πιο γρήγορη από την εργοστασιακή 911 GT2 RS), η Manthey-Racing επιστρέφει με ένα πλήρες βελτιωτικό πακέτο για την Porsche 911 GT3 RS το οποίο απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν ένα όχημα απόλυτα στημένο για την πίστα.

Το μοντέλο βασίζεται στην GT3 RS της γενιάς 991.2 καθώς αυτή βρίσκεται στη δύση της καριέρας της λίγο πριν από την πρεμιέρα της αντίστοιχης έκδοσης της 992.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την 991.2 Porsche 911 GT3 RS [video]

Αισθητικά, η 911 GT3 RS MR ξεχωρίζει χάρη στους προαιρετικούς τροχούς από μαγνήσιο με αεροδυναμικά καλύμματα από ανθρακονήματα, τα επιπλέον πτερύγια στον προφυλακτήρα, τις προεκτάσεις των μαρσπιέ, τη μεγάλη σταθερή φτερούγα στην ουρά από ανθρακονήματα και το νέο ανθρακονημάτινο κάλυμμα του κινητήρα.

Porsche 911 GT3 RS MR

Όλα αυτά προστέθηκαν με γνώμονα τη βελτίωση της παραγωγής κάθετης δύναμης στην πίστα και τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, όμως οι επεμβάσεις δε σταματούν εκεί. Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ρυθμιζόμενη ανάρτηση MR coilover kit με σφιχτότερα ελατήρια και αναβαθμισμένα τακάκια των φρένων. Η Manthey-Racing εξέλιξε τα εν λόγω εξαρτήματα μετά από δοκιμές σε διάφορες πίστες ανά τον κόσμο, χρησιμοποιώντας την εμπειρία της από τους αγώνες.

Όσοι ενδιαφέρονται για αναβάθμιση της δικής τους GT3 RS μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία για αγορά και τοποθέτηση του kit. Δε γνωρίζουμε το κόστος του πακέτου αλλά αν κρίνουμε από την 911 GT2 RS MR δεν θα είναι φθηνό καθώς εκεί οι επεμβάσεις κόστιζαν €95.000!

[Πηγή: Manthey-Racing]

node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS