node/32728

Η Nissan επιβεβαιώνει τα νέα μοτέρ και σασμάν στο Qashqai

Όπως αναμενόταν, το Nissan Qashqai θα υιοθετήσει τις πρόσφατες τεχνικές εξελίξεις που ισχύουν στο πλαίσιο της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi. Οι Ιάπωνες θα διαθέτουν το νέο μοτέρ 1.33 τούρμπο στη θέση των 1.2 και 1.6, και έχουμε κι άλλα...

Το Nissan Qashqai ξαναπαίρνει αμπάριζα, ανανεώνοντας τα κύρια μηχανικά μέρη του, καθώς εισέρχεται στη δεύτερη φάση της καριέρας του, με την άφιξη της νέου βενζινοκίνητου μοτέρ τούρμπο 1,33 lt που εξελίχτηκε από από κοινού από τη Renault και τη Mercedes-Benz. Και τα δύο μέρη έχουν κάνει ήδη χρήση αυτού του κινητήρα (στο Renault Kadjar και στη Mercedes-Benz A-Class που δοκιμάσαμε), αλλά τώρα η χρήση του επεκτείνεται στη Συμμαχία, καθώς θα εφοδιάσει την γκάμα και του Qashqai. Να θυμίσουμε ότι το ευρωπαϊκό best seller κόμπακτ SUV ήδη κάνει ήδη χρήση του νέου κινητήρα ντίζελ dCi της γαλλοϊαπωνικού γκρουπ.

Αυτός ο κινητήρας θα αντικαταστήσει τους 1.2 και 1.6 τούρμπο με τους 115 και 163 PS, διατιθέμενος σε δύο επίπεδα ισχύος: 140 και 160 PS. Έτσι, η βασική βενζινοκίνητη έκδοση κερδίζει 25 ίππους, αλλά η Nissan ανακοινώνει ότι έχει επωφεληθεί από την προηγμένη τεχνολογία και τις καινοτομίες της νέας μονάδας για να περιορίσει τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση.

Η Nissan λοιπόν με το νέο μοτέρ βελτιώνει τις επομπές διοξειδίου του άνθρακα, με τον κινητήρα 1,33 των 140 PS να μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά 5 g/km, στα 124 g/km. Η έκδοση ισχύος των 160 PS είναι επίσης πιστοποιημένη στα 124 g/km, 10 g/km καλύτερα από τον κινητήρα 1.6 των 163 PS -το μοτέρ 1,33 είναι το ίδιο και τις δύο εκδόσεις ισχύος, με μόνες αλλαγές το προγραμματισμό και τη χαρτογράφηση.

1,33 engine

Ο νέος κινητήρας θα συνεχίζει στη Nissan να ονομάζεται DiG-T, με τον ισχυρότερο κινητήρα να κάνει για πρώτη φορά χρήση αυτομάτου κιβωτίου επτά ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη. Κάτι που δεν ίσχυσε ποτέ στο απερχόμενο 1.600άρι Qashqai των 163 ίππων. Η έκδοση των 140 ίππων, εν τω μεταξύ, θα διατίθεται μόνο με χειροκίνητο 6άρι σασμάν. Κάτι που θα μπορούσε να αποτελέσει τροχοπέδη για ορισμένους αγοραστές, καθώς θα έχουν τέτοια επιλογή σε μοντέλα του ανταγωνισμού. 

Η τιμή των νέων Nissan Qashqai 1.33 DiG-T δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, κάτι που αναμένεται να γίνει σύντομα.

node/39144

Επίσημο: Νέα BMW 4 Series Coupé [video]

Η BMW 4 Series επιστρέφει με δυναμική σχεδίαση που θα συζητηθεί.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέα BMW 4 Series Coupé [video]

Μετά από τις πρόσφατες διαρροές, η BMW παρουσίασε και επίσημα τη νέα γενιά της 4 Series Coupé μέσω διαδικτύου, η οποία θα κυκλοφορήσει στην αγορά από τον Οκτώβριο του 2020.

Από πλευράς διαστάσεων, η νέα 4 Series Coupé έχει μεγαλώσει σε σύγκριση με τον προκάτοχό της, με μήκος 4.768 mm (+128 mm), πλάτος 1.852 mm (+27 mm), ύψος 1.383 mm (+6 mm) και μεταξόνιο 2.851 mm (+41 mm) ενώ αυξημένα είναι και τα μετατρόχια (+28 mm εμπρός και +18 mm πίσω). Παράλληλα, αρκετά βελτιωμένος είναι ο αεροδυναμικός συντελεστής που φτάνει τα 0.25 cd.

Οι σχεδιαστές της βαυαρικής φίρμας επέλεξαν να διαφοροποιήσουν σημαντικά το δίπορτο premium μεσαίο coupé τους από την συγγενική 3 Series όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση, κάνοντας ένα γενναίο βήμα όσον αφορά τη διαμόρφωση της γρίλιας ενώ εισήγαγαν και αρκετά στοιχεία στο αμάξωμα από τη μεγαλύτερη 8 Series Coupé. Η νέα kidney grille είναι και το στοιχείο που αναμένεται να συζητηθεί περισσότερο, καθώς καλύπτει όλο το ύψος του προφυλακτήρα όπως ακριβώς και στο πρωτοτυπο BMW Concept 4, παίρνοντας έμπνευση από τις κλασικές BMW 328 and BMW 3.0 CSi. Τα μακρόστενα φώτα LED (προαιρετικά με τεχνολογία BMW Laserlight) έχουν επιθετικό look και αγγαλιάζουν τον κοντό εμπρός πρόβολο, ενώ οι δυναμικές γραμμές στο μακρύ καπό τονίζουν τον χαρακτήρα του μοντέλου.

BMW 4 Series

Στο προφίλ οι μεγάλες πόρτες, οι τραβηγμένες αναλογίες και η γραμμή των παραθύρων που ανεβαίνει προς τα πίσω παραπέμπουν στην 8 Series Coupé, με τονισμένους πίσω ώμους και εντονότερες δυναμικές γραμμές σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Πίσω, πρωταγωνιστούν τα οριζόντια τοποθετημένα φώτα LED με σκουρόχρωμα κρύσταλλα, η έντονη κλίση της οροφής και η ενσωματωμένη αεροτομή στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών.

Το αισθητικό πακέτο M Sport διαφοροποιείται όσον αφορά το σχεδιασμό των προφυλακτήρων με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός από τις υπόλοιπες εκδόσεις που υιοθετούν ένα σαφώς πιο ήπιο look διατηρώντας όμως την μεγάλη γρίλια. Αντίστοιχα, στο πίσω μέρος οι απλές εκδόσεις έχουν στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης και πιο διακριτικές εσοχές στον προφυλακτήρα, ενώ οι M Sport έχουν μεγαλύτερο πλαίσιο για τον διαχύτη και τραπεζοειδείς απολήξεις. Τέλος υπάρχουν και τα εξαρτήματα M Performance για εξατομίκευση του οχήματος με ένα ακόμη πιο σπορ look.

BMW 4 Series

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι γνώριμη από την συγγενική BMW 3 Series, με νέο τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι, σπορ καθίσματα, ψηφιακό πίνακα οργάνων έως 12,3", μια οθόνη 10,25" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας και προηγμένο Head-Up display νέας γενιάς με 70% μεγαλύτερη επιφάνεια προβολής στο παρμπρίζ. Το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας BMW Operating System 7 υποστηρίζει όλες τις σύγχρονες επιλογές συνδεσιμότητας (Apple CarPlay και Android Auto). Έχουμε επίσης βελτιωμένη ηχομόνωση, στάνταρ τριζονικό κλιματισμό, φιμέ γυάλινη ανοιγόμενη ηλιοροφή, ambient φωτισμό, προαιρετικό ηχοσύστημα Harman Kardon και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα που δίνουν πρόσβαση στον χώρο αποσκευών.

Σημαντικά αναβαθμισμένο είναι και το πακέτο των συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας που προσφέρει δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης, κάμερες περιμετρικά του οχήματος και προαιρετικά αυτόνομο παρκάρισμα.

BMW 4 Series

Το πλαίσιο της νέας 4 Series έχει βελτιωμένη ακαμψία σε σύγκριση με το μοντέλο που αντικαθιστά, η αναλογία βάρους είναι 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες ενώ το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει κατά 21 mm σε σχέση με την BMW 3 Series. Η ανάρτηση έχει πιο επιθετικό στήσιμο από το τετράθυρο μοντέλο και προαιρετικά διατίθεται ανάρτηση M Sport με πιο σφιχτή ρύθμιση και ενεργή ανάρτηση Adaptive M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Επιπλέον, διατίθενται ισχυρότερα φρένα M Sport με μπλε ή κόκκινες δαγκάνες και προαιρετικό διαφορικό M Sport για τον πίσω άξονα με κλείδωμα.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα σε σειρά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου τα οποία συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων (προαιρετικά Steptronic Sport). Τα εξακύλινδρα μοτέρ διαθέτουν επίσης ήπια υβριδική τεχνολογία 48V που προσφέρει επιπλέον 11 PS και συμβάλλει στη μείωση εκπομπών ρύπων. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς ενώ υπάρχει και η επιλογή για τετρακίνητα μοντέλα με το σύστημα xDrive για ορισμένες εκδόσεις.

BMW 4 Series Coupe

Αναλυτικάλ έχουμε τις παρακάτω εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου (όλες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων Steptronic):

  • BMW 420i Coupé: τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων με απόδοση 184 PS και 300 Nm, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,5" και τελική ταχύτητα 240 km/h.
  • BMW 430i Coupé: τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων με απόδοση 258 PS και 400 Nm, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,8" και τελική ταχύτητα 250 km/h.
  • BMW M440i xDrive Coupé: εξακύλινδρος σε σειρά βενζινοκινητήρας 3,0 λίτρων με απόδοση 375 PS και 500 Nm, ήπια υβριδικό σύστημα 48V (+11 PS), επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,5" και τελική ταχύτητα 250 km/h.
  • BMW 420d Coupé: τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 2,0 λίτρων με απόδοση 190 PS και 400 Nm, ήπια υβριδικό σύστημα 48V (+11 PS), επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,1" (7,4") και τελική ταχύτητα 240 km/h (238 km/h). Διαθέσιμη και σε πισωκίνητη έκδοση ή σε τετρακίνητη xDrive.
  • BMW 430d xDrive Coupé (διαθέσιμη από τον Μάρτιο του 2021): εξακύλινδρος σε σειρά πετρελαιοκινητήρας 3,0 λίτρων με απόδοση 286 PS και 650 Nm, ήπια υβριδικό σύστημα 48V (+11 PS), επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,2" και τελική ταχύτητα 250 km/h.
  • BMW M440d xDrive Coupé (διαθέσιμη από τον Μάρτιο του 2021): εξακύλινδρος σε σειρά πετρελαιοκινητήρας 3,0 λίτρων με απόδοση 340 PS και 700 Nm, ήπια υβριδικό σύστημα 48V (+11 PS), επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,7" και τελική ταχύτητα 250 km/h.

[Πηγή: BMW]

node/39139
Geely Geometry C

Η Geely ανακοίνωσε το ηλεκτρικό Geometry C

Πέρυσι, η κινεζική Geely, ιδιοκτήτης της Volvo ανακοίνωσε τις ηλεκτρικές φιλοδοξίες της με το Geometry A. Τώρα ήρθε η σειρά του Geometry C, στοχεύοντας τα Nissan Leaf και Kia e-Niro.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Η Geely ανακοίνωσε το ηλεκτρικό Geometry C

Σήμανε πια η ώρα για τον εξηλεκτρισμό όλων των Κινέζων κατασκευαστών που στοχεύουν να δημιουργήσουν ένα ισχυρό προγεφύρωμα στην κατηγορία των EV. Πολλά νέα προϊόντα γεννιούνται, μπερλίνες ή SUV/crossover, και σε αυτήν την τελευταία κατηγορία καταφθάνει η Geely με το Geometry C -Geometry ονομάζεται η ηλεκτρική φίρμα της Geely.

Αυτή η νέα πρόταση βασίζεται στο Geely Emgrand GS, μια ψηλωμένη κόμπακτ μπερλίνα με θερμική γκάμα. Συνεπώς, το Geometry C διατηρεί τις διαστάσεις της, με μήκος 4,43 m, μεταξόνιο 2,70 m και ύψος 1,56 m. Και αν στρατηγικά ο στόχος του νέου ηλεκτρικού Geely είναι το Nissan Leaf, το κινεζικό EV έρχεται να πέσει ταμάμ στο μπόι του Kia e-Niro.

Το Geometry C διαθέτει ηλεκτρομοτέρ 200 ίππων και 300 Nm. Επισήμως δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη οι επιδόσεις του, με την Geely να αρκείται να σημειώσει ότι η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 150 km/h.

Ούτε οι τεχνικές λεπτομέρειες των μπαταριών έχουν γίνει γνωστές σε αυτό το στάδιο, με την Geely να μιλά για αυτονομία 400 έως 500 km σε κύκλο NEDC. Αν όμως ανατρέξουμε στις παρόμοιες προδιαγραφές του Geely Geometry A, τότε μπορούμε να μιλάμε για συστοιχίες με ενεργειακή πυκνότητα 51,9 kWh και 61,9 kWh.