node/14048

DS: Αναβάθμιση σε μάρκα κύρους, έξι νέα μοντέλα μέχρι το 2020

Στην κατασκευή SUV και πολυτελών οικογενειακών θα επικεντρωθεί η premium μάρκα της PSA, DS, όπως ανακοίνωσε ο επικεφαλής διεθνών πωλήσεων και marketing, Arnaud Ribault.

 Η DS θα διαθέτει μια ολοκαίνουργια σειρά έξι νέων μοντέλων μέχρι το 2020, συμπεριλαμβανομένων και κάποιων που θα προορίζονται αποκλειστικά για την κινεζική αγορά.

Σε ομιλία του στη «Εβδομάδα DS», μια έκθεση με αφορμή τα 60χρονα από την παρουσίαση της αυθεντικής Citroën DS το 1955, ο Ribault είπε στο Autocar τα εξής: «Στις κατηγορίες B, C και D η DS θα επικεντρωθεί στην κατασκευή SUV και σεντάν. Αυτές είναι οι πιο σημαντικές κατηγορίες για εμάς. Επιπλέον θα λανσάρουμε ένα μεσαίο SUV στην Ευρώπη. Πρόκειται για το DS 6WR, το οποίο είχε εξελιχθεί ειδικά για την αγορά της Κίνας στην οποία θα προσφέρεται αποκλειστικά με κινητήρες βενζίνης και αυτόματα κιβώτια. Για την Ευρώπη ωστόσο θα χρειαστεί να τοποθετήσουμε και πετρελαιοκινητήρες».

Απ’ ό,τι φαίνεται από τις παραπάνω δηλώσεις το DS 3, το τρίθυρο σουπερμίνι της DS, μάλλον θα αντικατασταθεί από ένα μικρό crossover και το πιθανότερο το ίδιο να γίνει και με το μεγαλύτερο DS 5. Τα υπόλοιπα τέσσερα μοντέλα μάλλον θα είναι οικογενειακά σεντάν, αν και κάποια από αυτά δεν πρόκειται να βρουν το δρόμο τους προς την ευρωπαϊκή αγορά. Η Κίνα βλέπεται είναι μια ιδιαιτέρως σημαντική αγορά για την DS και αναμένεται να έχει τουλάχιστον ένα αποκλειστικό μοντέλο για την εκεί αγορά.

Τα μελλοντικά μοντέλα της DS θα είναι εξελιγμένα με γνώμονα τις επιδόσεις αλλά κυρίως την υψηλή άνεση. Τα ακριβή λόγια της εταιρείας είναι «διακριτική ισορροπία ανάμεσα στη σπορ συμπεριφορά και στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο άνεσης».

Ο Ribault όμως άφησε επίσης να εννοηθεί πως το πολύ επιτυχημένο Rally Car, DS 3, είναι πολύ πιθανόν να μην αγωνίζεται ως Citroën στο μέλλον: «Σκεφτόμαστε ότι η DS έχει πρόσφορο έδαφος στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το υπάρχον DS 3 WRC είναι ένα προϊόν της Citroën World Rally Team, η οποία είναι πολύ έμπειρη στην εξέλιξη τέτοιων αυτοκινήτων».

Ο Ribault παραδέχθηκε ευθαρσώς ότι είναι πιθανόν να χρειαστούν 15 χρόνια μέχρι η DS να καθιερωθεί ως premium μάρκα, αλλά αναφέρει πως ήδη έχει το μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους ανά αυτοκίνητο σε όλο τον όμιλο της PSA.

 «Δεν έχει νόημα να είσαι premium, να δεν έχεις υψηλό ποσοστό κέρδους» αναφέρει. «Tα μισά από τα συνολικά κέρδη της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως προέρχονται από τις πωλήσεις που καταγράφουν οι μάρκες κύρους».

[Πηγή Autocar]

TAGS