Bentley: Για αυτό καταργήσαμε τη Mulsanne

Bentley: Για αυτό καταργήσαμε τη Mulsanne

Η ναυαρχίδα της Bentley δεν θα δει αντικαταστάτη, με την παραγωγή της να τερματίζεται μέσα στην άνοιξη.

Ο Adrian Hallmark, CEO της Bentley, εξήγησε στο βρετανικό Top Gear τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση να καταργήσει την Bentley Mulsanne από τη γκάμα της εταιρείας χωρίς άμεσο αντικαταστάτη.

Να θυμίσουμε πως πρόσφατα η Bentley ανακοίνωσε τον τερματισμό της παραγωγής της ναυαρχίδας της μέσα στην άνοιξη, με την ειδική έκδοση Mulsanne 6.75 Edition by Mulliner να αφορά τα τελευταία 30 αυτοκίνητα του είδους που θα βγουν από το Crewe, αποχαιρετώντας παράλληλα το μοτέρ V8 6¾ λίτρων που αποτελεί τον μακροβιότερο κινητήρα του είδους. Η σημερινή γενιά της Mulsanne πρωτοπαρουσιάστηκε το 2009, με την έκδοση επιδόσεων Speed να ακολουθεί το 2014 και την έκδοση με μακρύ μεταξόνιο Extended Wheelbase να έρχεται μαζί με την ανανέωση του 2016. Το μοντέλο ήταν ο κύριος ανταγωνιστής της Rolls-Royce Phantom, στο άνω άκρο της κατηγορίας των υπερπολυτελών λιμουζίνων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η τελευταία έκδοση της Bentley Mulsanne

Bentley Mulsanne

Μιλώντας για το θέμα, ο Adrian Hallmark δήλωσε: «Ναι, η απώλεια της Mulsanne ήταν μια μεγάλη και δύσκολη απόφαση. Είναι ένα πραγματικό σύμβολο των αλλαγών στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η κατηγορία των μεγάλων σεντάν αποτέλεσε τα θεμέλια της Bentley για πάνω από 100 χρόνια, όμως οι αριθμοί έχουν μειωθεί - παρόλο που πουλάμε περισσότερα αυτοκίνητα από την Rolls-Royce Phantom

«Στην εποχή της Arnage, οι πωλήσεις ήταν 1.200 μονάδες το χρόνο. Από τότε, ο αριθμός των πλουσίων σε όλο τον κόσμο έχει τριπλασιαστεί». Παρόλα αυτά, όπως αποκάλυψε ο ισχυρός άντρας της Bentley, οι πωλήσεις της Mulsanne ήταν λίγο πάνω από τις 500 μονάδες το 2019, κάτι που καθιστά μη βιώσιμη την εξέλιξη μιας νέας γενιάς. «Η κατηγορία βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση. Αν αντικαταστήσουμε τη Mulsanne θα πρέπει να σκεφτούμε όλη τη νομοθεσία για cyber-security, ασφάλεια και εκπομπές ρύπων. Αυτό σημαίνει πως δε θα απέδιδε η επένδυση.»

Η Bentley πιστεύει πως μεγάλο μέρος των αγοραστών της Mulsanne θα απορροφήσει η Bentayga (το SUV που αφορά το 50% των πωλήσεων της βρετανικής φίρμας), ενώ η ίδια κατευθύνει το κοινό προς την ελαφρώς μικρότερη Flying Spur. «Όχι, δεν αντικαθιστά 100% την Mulsanne, αλλά είναι πολύ κοντά. Η αναλογία πωλήσεων είναι 6 Flying Spur για κάθε 1 Mulsanne. Και παρότι η Flying Spur με το black pack μπορεί να έχει πολύ δυναμική εμφάνιση, με την τετραθέσια διάταξη και όλα τα έξτρα εξαρτήματα χρωμίου είναι πιο ραφιναρισμένη από οποιοδήποτε όχημα έχουμε κατασκευάσει ποτέ.»

Κάθε Mulsanne χρειαζόταν 400 ώρες για να κατασκευαστεί, απασχολώντας μεγάλο μέρος του έμψυχου δυναμικού της Bentley. Μετά το τέλος της παραγωγής, οι πόροι θα διοχετευτούν στο τμήμα Mulliner που κατασκευάζει ειδικές εκδόσεις ή χειροποίητα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής όπως την Bacalar που έκανε πρεμιέρα την προηγούμενη εβδομάδα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Bentley Mulliner Bacalar: Επιστροφή στο coachbuilding [video]

[Πηγή: Top Gear]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube