node/37862

Η τελευταία έκδοση της Bentley Mulsanne

Η Mulsanne 6.75 Edition σε περιορισμένη παραγωγή 30 μονάδων από τη Mulliner.

Η Bentley ανακοίνωσε της τελική έκδοση της Mulsanne 6.75 Edition by Mulliner σε περιορισμένη παραγωγή 30 μονάδων, με την οποία αποχαιρετά όχι μόνο τη ναυαρχίδα της αλλά και το μοτέρ V8 6¾ λίτρων που αποτελεί τον μακροβιότερο κινητήρα του είδους.

Η σημερινή γενιά της Mulsanne πρωτοπαρουσιάστηκε το 2009, με την έκδοση επιδόσεων Speed να ακολουθεί το 2014 και την έκδοση με μακρύ μεταξόνιο Extended Wheelbase να έρχεται μαζί με την ανανέωση του 2016. Το μοντέλο ήταν ο κύριος ανταγωνιστής της Rolls-Royce Phantom, στο άνω άκρο της κατηγορίας των υπερπολυτελών λιμουζίνων.

Εξωτερικά, η Mulsanne 6.75 Edition ξεχωρίζει από τις gloss black λεπτομέρειες που συνδυάζονται με την απόχρωση που θα επιλέξει ο ιδιοκτήτης και με τις πεντάκτινες ζάντες 21" της Mulsanne Speed. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω έχουν χρωμιωμένο περίγραμμα, ενώ το έμβλημα Flying B στο καπό, η γρίλια, οι εισαγωγές αέρα και οι εξατμίσεις είναι σε γυαλιστερή μαύρη απόχρωση.

Bentley

Στην καμπίνα προσφέρεται η επιλογή ανάμεσα σε δερμάτινες επενδύσεις Imperial Blue, Beluga, Fireglow και Newmarket Tan, που συνδυάζονται με λεπτομέρειες σε αποχρώσεις Silver, Grand Black και Dark Engine Spin Aluminium.

Μικρά αντίγραφα της τάπας λαδιού του κινητήρα βρίσκονται δίπλα στους αεραγωγούς του κλιματισμού για άνοιγμα/κλείσιμο της ροής, ενώ το έμβλημα 6.75 Edition είναι ραμμένο στα καθίσματα, εντυπωμένο σε χρώμιο πάνω στον κινητήρα και προβάλλεται στο έδαφος με το άνοιγμα των θυρών. Ακόμα μια αναφορά στον κινητήρα είναι τα τεχνικά σχέδια στο εσωτερικό των ρολογιών και των οργάνων. Τέλος, μια μεταλλική πλάκα στην κεντρική κονσόλα που υπενθυμίζει το συλλεκτικό χαρακτήρα της έκδοσης.

Bentley

Ο κινητήρας V8 6¾ λίτρων που στην τελευταία και κορυφαία του έκδοση φέρει την υπογραφή του CEO, Adrian Hallmark, αποδίδει 538 PS και 1100 Nm. Το μοτέρ βρίσκεται στην παραγωγή για 60 συναπτά έτη - μέσα σε αυτό το διάστημα, ο κινητήρας έχει δεχθεί μια σειρά από ανασχεδιασμούς και βελτιώσεις, όμως έχει διατηρήσει τις ίδιες διαστάσεις και τις βασικές αρχές σχεδιασμού.

Η παραγωγή της Mulsanne θα τερματιστεί την άνοιξη, με όλο το προσωπικό να απορροφάται από άλλες ανάγκες της επιχείρησης. Όπως ανακοινώνει η Bentley, η νέα Flying Spur παίρνει τη θέση της ναυαρχίδας στη γκάμα της Bentley καθώς δεν αναμένεται αντικαταστάτης της Mulsanne. Η εταιρεία προετοιμάζεται παράλληλα για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, καθώς μέχρι το 2023 θα προσφέρει υβριδικές εκδόσεις όλων των μοντέλων της.

node/39665

Όσοι παρήγγειλαν Ferrari SF90 Stradale θα πρέπει να περιμένουν

Αυξάνονται οι χρόνοι αναμονής για την υβριδική Ferrari SF90 Stradale των 1.000 PS.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Όσοι παρήγγειλαν Ferrari SF90 Stradale θα πρέπει να περιμένουν

Η Ferrari ανακοίνωσε πως οι πρώτες παραδόσεις της SF90 Stradale θα καθυστερήσουν ως αποτέλεσμα της παύσης παραγωγής στο εργοστάσιο του Maranello λόγω της πανδημίας. Να θυμίσουμε πως το εργοστάσιο της Ferrari παρέμεινε κλειστό από τις 15 Μαρτίου μέχρι τις 3 Μαΐου, καθώς εκείνη την περίοδο ο κορονοϊός προκάλεσε σημαντικά προβλήματα στην Ιταλία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δείτε πώς παράγεται η Ferrari SF90 Stradale [video]

Η SF90 Stradale έκανε πρεμιέρα τον Μαΐου του 2019 ως η υβριδική ναυαρχίδα της Ferrari με υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 4,0 λίτρων και τρεις ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 1.000 PS. Οι παραδόσεις του μοντέλου ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσουν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020, κάτι που δεν έγινε εφικτό.

Τελικά, οι πρώτοι που παρήγγειλαν την SF90 Stradale θα παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2020 όπως προανήγγειλε ο CEO της Ferrari, Louis Camilleri. Παράλληλα, ο χρόνος αναμονής για την απόκτηση του ιταλικού σούπερκαρ θα αυξηθεί πάνω από 18 μήνες - τουλάχιστον προς το παρόν. Ενδεικτικά, να αναφέρουμε ότι η τιμή του μοντέλου στην ιταλική αγορά ξεκινά από τα €430.000.

 

node/39663

Hyundai Kona N: Δοκιμές εξέλιξης στο Nürburgring [video]

Η γρήγορη έκδοση του Hyundai Kona βρίσκεται προ των πυλών.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Hyundai Kona N: Δοκιμές εξέλιξης στο Nürburgring [video]

Από το 2018, ο Albert Biermann μας είχε προιδεάσει για το επερχόμενο Hyundai Kona N. Από ότι φαίνεται, το μοντέλο βρίσκεται πλέον σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης με τους τεχνικούς της N Performance να το οδηγούν στην πίστα του Nürburgring, εκεί όπου βρίσκονται και οι ευρωπαικές εγκαταστάσεις της εταιρείας.

Όπως βλέπουμε από το βίντεο με τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα, το Kona N διαφέρει από τα υπόλοιπα Kona χάρη στους μεγαλύτερης διαμέτρου τροχούς με ελαστικά επιδόσεων, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τη νέα γρίλια, τις προεκτάσεις των μαρσπιέ, τον διαχύτη, τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης και την αεροτομή που σκεπάζει το πίσω παρμπρίζ. Δεν έχουμε εικόνα από το εσωτερικό όμως είναι σίγουρο πως θα έχει σπορ καθίσματα, τιμόνι, πατήματα των μαρσπιέ και επιλογέα ταχυτήτων με το έμβλημα N.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάπως έτσι θα μοιάζει το Hyundai i20 N

Από πλευράς μηχανικών μερών, το γρήγορο B-SUV της Hyundai αναμένεται να φορά έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο  βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με απόδοση άνω των 200 PS που θα συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού και ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού στον εμπρός άξονα. Επιπλέον, θα έχουμε σφιχτότερη ρύθμιση της ανάρτησης, πιο έντονο ήχο από την εξάτμιση (ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης) και ισχυρότερα φρένα.

Το Kona N αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2020, μαζί με το μκρότερo i20 N, εμπλουτίζοντας τη γκάμα σπορ μοντέλων της Hyundai δίπλα στα ανανεωμένα i30 N και i30 N Fastback. Μέσα στο 2021 είναι πιθανό να δούμε και το Tucson N.

[Πηγή: Autocar]