Audi: Επίσημη επιβεβαίωση για μικρό ηλεκτρικό crossover το 2026

Audi: Επίσημη επιβεβαίωση για μικρό ηλεκτρικό crossover το 2026

Η Audi ανακοίνωσε ότι το 2026 θα λανσάρει ένα νέο, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μικρότερο από το Q4 e-tron. Ο νέος αυτός ανταγωνιστής του Volvo EX30 θα αποτελέσει στην ουσία τον διάδοχο του Q2.

Audi E3 CUV

Ήδη από το 2023, η Audi  είχε κάνει γνωστή την πρόθεσή της να αναπτύξει ένα ηλεκτρικό entry-level μοντέλο κάτω από το Q4 e-tron.

Παράλληλα με την παρουσίαση του πρωτότυπου Concept C -που προαναγγέλλει ένα ηλεκτρικό σπόρτσκαρ για το 2028- η Audi επιβεβαίωσε ότι η «μικρή» ηλεκτρική πρότασή της παραμένει στο πλάνο και θα περάσει στη γραμμή παραγωγής το 2026.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το πρότζεκτ φέρει εσωτερικά την κωδική ονομασία E3 CUV. Το μοντέλο αυτό θα αναλάβει να καλύψει το κενό που αφήνουν οι A1 και Q2, ενώ ταυτόχρονα θα προσφέρει μια ηλεκτρική εναλλακτική στο σημερινό A3 -μέχρι να παρουσιαστεί η επόμενη γενιά του που θα βασιστεί στην πλατφόρμα SSP του Ομίλου Volkswagen (η οποία έχει καθυστερήσει και δεν αναμένεται πριν από το 2029).

Το Audi E3 CUV αναμένεται να τοποθετηθεί ανάμεσα σε κατηγορίες με crossover χαρακτήρα, μπαίνοντας έτσι απέναντι στο Volvo EX30

Audi E3 CUV

Το E3 CUV θα στηρίζεται στην πλατφόρμα MEB -την ίδια που χρησιμοποιούν τα Volkswagen ID. και το Audi Q4 e-tron– με μήκος περίπου 4,25 μέτρα, δηλαδή στις διαστάσεις ενός Golf ή ενός A3. Όπως δήλωσε ο CEO της Audi, Gernot Döllner, «δεν θα αντικαταστήσουμε απευθείας τα A1 και Q2. Όμως, με την επιβεβαίωση ενός μοντέλου κάτω από το Q4, στην κατηγορία C, αυτό θα αποτελέσει τη νέα βάση της γκάμας μας».

Ο Döllner είχε υποσχεθεί το 2024 ότι το νέο κόμπακτ ηλεκτρικό Audi θα προσφέρει ένα «μοναδικό κόνσεπτ». Το αυτοκίνητο αναμένεται να τοποθετηθεί ανάμεσα σε κατηγορίες, με crossover χαρακτήρα, μπαίνοντας έτσι απέναντι στο Volvo EX30. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, θα διαθέτει ψηλό πάτωμα και οροφή, κοντό καπό και κάθετη πίσω πόρτα, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται άνετο εσωτερικό σε περιορισμένο αποτύπωμα.

Παρότι βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης, δεν θα υιοθετήσει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα που είδαμε στο Concept C, αλλά θα ακολουθεί τις γραμμές των πιο πρόσφατων μοντέλων παραγωγής της Audi. Παρά τον entry-level χαρακτήρα, θα κατασκευάζεται στη Γερμανία, στο Ingolstadt, όπου σήμερα παράγονται τα A3, A6 e-tron και Q6 e-tron. Εκεί αναμένεται να αντικαταστήσει στη γραμμή παραγωγής το Q2.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube