Peugeot
node/45288

Το 2023 θα είναι μια ηλεκτρική χρονιά για την Peugeot

Η Peugeot ανακοίνωσε την εξηλεκτρισμένη γκάμα της για το 2023, η οποία περιλαμβάνει υβριδικές εκδόσεις για τα 3008 και 5008 αλλά και το αμιγώς ηλεκτρικό E-408.

H Peugeot αποκάλυψε τα σχέδια για μια ακόμα πιο εξηλεκτρισμένη γκάμα μοντέλων το 2023, χαρακτηρίζοντας την επόμενη χρονιά ως το «ηλεκτρικό έτος» της. 

Ξεκινώντας από το 2023, όλα τα μοντέλα του Γάλλου κατασκευαστή (επαγγελματικά και επιβατικά) θα είναι διαθέσιμα σε τουλάχιστον μια υβριδική, plug-in hybrid ή αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Επιπλέον, τα 3008 και 5008 θα αποκτήσουν νέες υβριδικές εκδόσεις, ενώ το 408 θα είναι διαθέσιμο σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που θα ακούει στο όνομα E-408.

Peugeot

Tα 3008 και 5008 θα φιλοξενήσουν κάτω από το καπό τους ένα νέο υβριδικό σύστημα που αποτελείται από έναν νέο 1,2 lt τούρμπο κινητήρα απόδοσης 136 PS, μια μπαταρία 48 V και ένα «εξηλεκτρισμένο» αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το εργοστάσιο ισχυρίζεται ότι το υβριδικό σύστημα προσφέρει μείωση στην κατανάλωση της τάξης του 15% συγκριτικά με το αντίστοιχο συμβατικό σύνολο με τον 1,2 lt τούρμπο. Το υβριδικό σύστημα μπορεί να εκκινήσει και να κινήσει σε χαμηλές ταχύτητες τα 3008 και 5008 αμιγώς ηλεκτρικά για περίπου 1 km. Αργότερα, το νέο υβριδικό σύστημα θα περάσει και σε άλλα μοντέλα της Peugeot.

Παράλληλα, το νέο 408 θα αποκτήσει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το νέο Ε-408 αναμένεται να υιοθετήσει το σύστημα ηλεκτροκινητήρα-μπαταρίας του E-308. Το τελευταίο, διαθέτει ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα απόδοσης 156 PS και 260 Nm. To μοτέρ συνεργάζεται με μια μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 51 kWh που μπορεί να φορτιστεί με ισχύ έως 100 kW φτάνοντας από το 20% στο 80% της χωρητικότητάς της σε λιγότερο από 25'.

Peugeot

Περνώντας στα επαγγελματικά της φίρμας, στην γκάμα προστέθηκε το e-Expert Hydrogen με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Με ανεφοδιασμό που διαρκεί μόλις 3', οι οδηγοί μπορούν να προσθέσουν στο βαν 400 km αυτονομίας. Το e-Expert Hydrogen κινείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 136 PS και 260 Nm ροπής στον εμπρός άξονα. To ωφέλιμο φορτίο είναι 1.000 kg και ο όγκος του χώρου φόρτωσης είναι 6,1 m3.

Ο εξηλεκτρισμός για την γαλλική φίρμα δεν αφορά μόνο τα μοντέλα της με τέσσερις τροχούς, αλλά και τα δίτροχα με την Peugeot να αποκαλύπτει το νέο e-Streetzone. Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό scooter με 70 km αυτονομίας που θα παρουσιαστεί σε λίγες μέρες στην Έκθεση του Παρισιού.

Στόχος της Peugeot είναι όλες οι πωλήσεις της στην Ευρώπη μέχρι το 2030 να αφορούν αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.