Επίσημο: Νέο Peugeot e-308

Επίσημο: Νέο Peugeot e-308

H Peugeot παρουσίασε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του νέου 308. Με 156 PS και πάνω από 400 km αυτονομίας το νέο e-308 ρίχνεται στην αγορά για να αντιμετωπίσει το VW ID.3.

Ο Γάλλος κατασκευαστής αποκάλυψε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του νέου 308 που έρχεται για να τα βάλει με αντίστοιχα ηλεκτρικά μοντέλα όπως τα VW ID.3 και Cupra Born. Ονομάζεται e-308 και θα είναι θα είναι διαθέσιμο τόσο με χάτσμπακ όσο και με στέισον αμάξωμα. 

Βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 του γκρουπ Stellantis και εξοπλίζεται με ένα νέο σύνολο μοτέρ-μπαταρίας. Συγκεκριμένα, το e-308 διαθέτει ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα απόδοσης 156 PS και 260 Nm, μια αύξηση της τάξης των 20 PS σε σχέση με το μικρότερο e-208.

Peugeot E-308

To μοτέρ συνεργάζεται με μια μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 51 kWh και χρησιμοποιεί μια νέα χημική σύνθεση που αποτελείται από 80% νικέλιο, 10% μαγγάνιο και 10% κοβάλτιο, αυξάνοντας την αποδοτικότητα της.

Μπορεί να φορτιστεί με ισχύ έως 100 kW φτάνοντας από το 20% στο 80% της χωρητικότητάς της σε λιγότερο από 25'. Η Peugeot υπόσχεται για το νέο e-308 μέση κατανάλωση που κυμαίνεται στα 12,7 kWh/100 km και αυτονομία που ξεπερνά τα 400 km.

Σχεδιαστικά, το Peugeot e-308 ξεχωρίζει από τις συμβατικές εκδόσεις του γαλλικού χάτσμπακ από το γράμμα "e" που συνοδεύει τον αριθμό 308 στο πίσω μέρος και μικρές αλλαγές στο εμπρός μέρος που έχουν σκοπό τη βελτίωση της αεροδυναμικής του απόδοσης.

Peugeot E-308

Ο οδηγός θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης: Εco, Normal, Sport. Επιπλέον, μπορεί να ενεργοποιήσει και την λειτουργία Brake που αυξάνει την επιβράδυνση με το σήκωμα του ποδιού από το γκάζι χάρη στην ανάκτηση ενέργειας από το ηλεκτρικό μοτέρ.

Η διάθεση του Peugeot e-308 στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει από τα μέσα του 2023, τόσο στην χάτσμπακ όσο και στη στέισον εκδοχή του.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube