Facelift για το Dacia Jogger, υβριδικό με 155 ίππους

Facelift για το Dacia Jogger, υβριδικό με 155 ίππους

Έφτασε η ώρα για ένα φρεσκάρισμα για το Dacia Jogger, με καίριες βελτιώσεις ουσίας.

Dacia Jogger

Το Dacia Jogger μετρά ήδη τέσσερα χρόνια στην αγορά και μια ανανέωση ήταν κάτι παραπάνω από αναμενόμενη. Το facelift δεν περιορίζεται σε αισθητικές πινελιές, αλλά περιλαμβάνει παρεμβάσεις ουσίας. 

Η σημαντικότερη αναβάθμιση κρύβεται κάτω από το καπό, καθώς το ρουμανικό πολυμορφικό υιοθετεί τον νέο κινητήρα Hybrid 155, τον οποίο γνωρίζουμε ήδη από το μικρότερο Sandero Stepway και το μεγαλύτερο Bigster.

Ο νέος υβριδικός συνδυάζει έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,8 lt και 110 ίππων με ενσωματωμένη μίζα-γεννήτρια και έναν ηλεκτροκινητήρα 50 ίππων, για συνολική απόδοση 155 ίππων και 170 Nm. Το σύστημα περιλαμβάνει και μπαταρία 1,4 kWh, επιτρέποντας μικρές αμιγώς ηλεκτρικές διαδρομές με τον θερμικό κινητήρα εκτός λειτουργίας. Η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου.

Το Hybrid 155 αντικαθιστά το Hybrid 140 στη γκάμα του Jogger. Παρά την αύξηση κατά 15 ίππους, η Dacia υποστηρίζει ότι έχει επιτύχει βελτίωση 10% σε κατανάλωση και εκπομπές CO₂

Dacia Jogger

Όπως και να ’χει, στην ελληνική αγορά η μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις θα συνεχίσει να αφορά την έκδοση διπλού καυσίμου βενζίνης-LPG, με τον 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα. 

Λέγεται ότι θα αντικατασταθεί ο σημερινός 1.000άρης των 100 ίππων με αναβαθμισμένη μονάδα 1,2 lt κι απόδοση 120 ίππων. Αναγκαία βελτίωση, δεδομένου ότι το Jogger μπορεί να φιλοξενήσει επτά άτομα, οπότε το συνολικό βάρος αυξάνεται κατά πολύ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Dacia Jogger Hybrid 140 PS

Στο αισθητικό κομμάτι, το facelift συνοδεύεται από ανασχεδιασμένη μάσκα και νέα φωτεινή υπογραφή LED σε σχήμα «ανεστραμμένου Τ», ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα ανανεώνονται για πιο σύγχρονη εικόνα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Dacia ετοιμάζει στέισον, αντίπαλο του Škoda Octavia

Τα δε εξωτερικά πλαστικά πλέον ενσωματώνουν 20% ανακυκλωμένα υλικά.

Dacia Jogger

Στο εσωτερικό συναντάμε διακριτικές αλλά ουσιαστικές αναβαθμίσεις: νέους αεραγωγούς, πιο ανθεκτικά υφασμάτινα διακοσμητικά και ανασχεδιασμένο τιμόνι που επιλέχθηκε για καλύτερη εργονομία. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Dacia Hipster: Προπομπός του EV των €15.000 που θα «χτυπήσει» τους Κινέζους

Το επίκεντρο της καμπίνας είναι το νέο σύστημα infotainment με οθόνη αφής 10,0 ιντσών, αντικαθιστώντας την παλαιότερη των 8,0 ιντσών.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube