H Dacia ετοιμάζει στέισον, αντίπαλο του Škoda Octavia

H Dacia ετοιμάζει στέισον, αντίπαλο του Škoda Octavia

H Dacia εξελίσσει ένα ψηλωμένο στέισον που θα καταφτάσει το 2026 και θα ανταγωνίζεται το Škoda Octavia.

Dacia

Škoda Octavia, ένα μοντέλο συνώνυμο της πρακτικότητας, της ευρυχωρίας και της σχέσης τιμής-αξίας. Ακριβώς δηλαδή όσα αποτελούν το DNA και της Dacia, η οποία ετοιμάζει τη δική της πρόταση στην κατηγορία.

Το νέο μοντέλο, που αναμένεται να λανσαριστεί τους επόμενους μήνες, θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην επέκταση της Dacia στην πιο δημοφιλή αγορά αυτοκινήτων της Ευρώπης: Την κατηγορία C.

Αντιπροσωπεύει ήδη το 1/5 των πωλήσεων της ρουμανικής εταιρείας, μετά την κυκλοφορία του SUV Bigster φέτος. Η νέα διευθύνουσα σύμβουλος της Dacia, Katrin Adt, δήλωσε ότι η επιτυχία του Bigster έχει εμπνεύσει εμπιστοσύνη στην εταιρεία πως η μάρκα πρέπει να συνεχίσει να επεκτείνεται στην εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία C.

«Επικεντρωνόμαστε κυρίως στην κατηγορία Β, αλλά έχουμε επίσης προσφορές στην Α και έχουμε εμπλακεί και στην κατηγορία C, όπου τα καταφέραμε εκπληκτικά καλά με το Bigster», είπε.

Σημείωσε ότι ο αντίπαλος του Nissan Qashqai βρέθηκε στα 10 κορυφαία σε πωλήσεις αυτοκίνητα λιανικής για αρκετές βασικές αγορές -περιλαμβανομένων της Γαλλίας και της Γερμανίας- τον Ιούλιο

Dacia

Για να είναι επιτυχημένη αυτή η επέκταση, ωστόσο, η Adt δήλωσε: «Πρέπει να προσέξουμε ώστε κάθε αυτοκίνητο να έχει τη δική του θέση στην κατηγορία -τον δικό του σκοπό. Και μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι το νέο μοντέλο θα διαφοροποιείται εντελώς από το Bigster».

Με την κωδική ονομασία C-Neo, μοιάζει ουσιαστικά με ένα επιμηκυμένο και ελαφρώς ανυψωμένο Sandero. Αναμένεται να έχει μήκος περί τα 4,6 m.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Dacia: Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις εκδόσεις Hybrid G-150 4x4

Ο επικεφαλής απόδοσης προϊόντων Patrice Lévy-Bencheton δήλωσε: «Υπάρχει ένα σημαντικό μερίδιο της κατηγορίας C που αποτελείται από αγοραστές που δεν θέλουν SUV, οι οποίοι εξακολουθούν να αναζητούν χαμηλότερη θέση οδήγησης και πιο άμεσα οδικά χαρακτηριστικά. Για ορισμένους, ένα SUV είναι λίγο επιδεικτικό».

Ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Dacia, Frank Marotte, συμφώνησε και δήλωσε ότι η επικείμενη απόσυρση του Ford Focus και οι αυξανόμενες τιμές των ανταγωνιστικών μοντέλων -όπως τα Volkswagen Golf, Opel Astra και Toyota Corolla, αφήνουν ένα κενό στην κατηγορία. Κατά συνέπεια, το νέο Dacia θα τοποθετηθεί πιο προσιτά από τον ανταγωνισμό.

Dacia

«Αυτό που θέλουμε να κάνουμε στην κατηγορία C είναι αυτό που έχουμε κάνει στην κατηγορία B και B-plus», δήλωσε ο Marotte. «Εντοπίσαμε το κενό στα προσιτά C-SUV και το εκμεταλλευτήκαμε. Αλλά ακόμη και το C-hatch είναι μια κατηγορία όπου οι τιμές έχουν αυξηθεί τα τελευταία πέντε χρόνια».

Αναγνώρισε ότι «η κατηγορία των C-hatch αποτελεί πρόκληση για εμάς, αφού δεν έχουμε πελατειακή βάση». Αλλά πρόσθεσε ότι η επιτυχία του Bigster, με περίπου 50.000 παραγγελίες στους πρώτους έξι μήνες, δίνει στη μάρκα την πεποίθηση πως η επέκτασή της σε μεγαλύτερα μοντέλα είναι βιώσιμη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Škoda Vision O: Ριζοσπαστική αποκάλυψη για μελλοντικό Octavia [video]

Η Dacia θα ακολουθήσει παρόμοια τιμολογιακή πολιτική με το νέο στέισον βάγκον, παραλείποντας αυτό που η εταιρεία θεωρεί «μη απαραίτητο» εξοπλισμό, προκειμένου να διατηρήσει χαμηλότερη τιμή εκκίνησης από τους βασικούς ανταγωνιστές της.

Βασισμένο στην πλατφόρμα CMF-B της Renault -την οποία χρησιμοποιεί η Dacia για όλα τα μοντέλα της εκτός από το ηλεκτρικό Spring, αναμένεται να είναι τεχνικά πανομοιότυπο με το Bigster. Με επιλογή ήπιων και πλήρως υβριδικών βενζινοκινητήρων. Μένει να φανεί αν θα προσφέρεται και με τετρακίνηση.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube