To Dacia Duster γίνεται διπλοκάμπινο αγροτικό με το ίδιο μήκος

To Dacia Duster γίνεται διπλοκάμπινο αγροτικό με το ίδιο μήκος

Το Dacia Duster απέκτησε εργοστασιακή έκδοση pick-up, η οποία θα πωλείται αποκλειστικά στη Ρουμανία.

Dacia Duster

Το Dacia Duster αποτελεί ένα εξαιρετικά δημοφιλές off-roader και θα πουλούσε ακόμα περισσότερο, αν ήταν διαθέσιμο σε περισσότερα αμαξώματα. Το διπλοκάμπινο Duster αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στην γκάμα.

Τη μετατροπή ανέλαβε η Romturingia, μια ρουμανική εταιρεία που μετασκεύαζε σε pick-up και τις προηγούμενες γενιές Duster. Εκείνες όμως χρησιμοποιούσαν διάταξη μονής καμπίνας με μεγάλη καρότσα, αλλά αυτή τη φορά η φόρμουλα άλλαξε.

Το νέο Dacia Duster Pick-Up διατηρεί τη διαμόρφωση διπλής καμπίνας, η οποία αναγκαστικά περιορίζει τον χώρο φόρτωσης

Dacia Duster

Η πιο αξιοσημείωτη αλλαγή είναι η ανασχεδιασμένη ουρά. Η οροφή έχει κοπεί ακριβώς μετά τις πίσω κολόνες, αφήνοντας το υπόλοιπο αμάξωμα άθικτο. Συμπεριλαμβανομένου του κοντού πίσω προβόλου. Θεωρούμε ότι το διπλοκάμπινο Duster της X-Tomi Design είναι πιο αρμονικό, αν και μεγαλύτερο σε μήκος.

Η καρότσα φέρει πλαστική επένδυση κατά μήκος του δαπέδου και των πλευρών κι ολοκληρώνεται με μια ανοιγόμενη προς τα κάτω πόρτα. Τα επίσημα στοιχεία αναφέρουν ότι το μέγιστο μήκος φόρτωσης φτάνει τα 1.050 mm, το πλάτος τα 1.000 mm και το ωφέλιμο φορτίο τα 430 kg.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 20 ίππους ισχυρότερο το Dacia Duster με εργοστασιακό LPG

Για να διατηρούνται τα πράγματα ασφαλή, η καρότσα διαθέτει δύο μεταλλικές ράγες και τέσσερις δακτυλίους αγκύρωσης για την πρόσδεση του φορτίου.

Dacia Duster

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube