
Πότε θα δούμε την ανανεωμένη Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα;
Η ανανεωμένη Alfa Romeo Tonale παρουσιάστηκε χθες, ούσα ακόμα πιο μοντέρνα και ισχυρή, τουλάχιστον στη βασική έκδοση.


Η Alfa Romeo Tonale παρουσιάστηκε ως concept car στο Σαλόνι της Γενεύης το 2019, με την έκδοση παραγωγής, που φέρει τη σφραγίδα του Αλέξανδρου Λιώκη να κάνει πρεμιέρα το 2022.
Από την αρχή, οι άνθρωποι της φίρμας κατέστησαν σαφές το πόσο σημαντικό ήταν το μοντέλο μιας και αποτέλεσε το πρώτο C-SUV στην γκάμα των Ιταλών. Για να μπορέσει να παραμείνει ανταγωνιστικό σε μια κατηγορία που παρουσιάζει έτσι κι αλλιώς μεγάλο ενδιαφέρον, η Alfa Romeo προχώρησε στο πρώτο ήπιο φρεσκάρισμα της Tonale.
Όπως διαβάσατε και χθες, οι κυριότερες αλλαγές εντοπίζονται στο εμπρός μέρος, όπου βλέπουμε έναν αναθεωρημένο προφυλακτήρα και μια μουσούδα που χαρίζει μια πιο σπορ εσάνς στο σύνολο. Θυμίζοντας την Junior.
Οι πρώτες παραδόσεις της ανανεωμένης Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα αναμέμονται το πρώτο τρίμηνο του 2026
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε στη Σκωτία τη νέα γενιά του Audi Q3
Μπαίνοντας προς τα μέσα, ο οδηγός έρχεται σε επαφή με ένα πλήρως ψηφιακό εσωτερικό που δεν διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με το εν κυκλοφορία μοντέλο. Ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3” και η κεντρική οθόνη αφής 10,25” που υποστηρίζει όλες τις σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητας καθώς επίσης και Over-The-Air ενημερώσης.
Κάθε μοντέλο της Alfa Romeo ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό για το οδηγικό του ταμπεραμέντο. Και η Tonale δεν αποτελεί εξαίρεση. Οι μηχανικοί των Ιταλών έχουν φροντίσει για την καλύτερη δυνατή κατανομή της μάζας ενώ τα φρένα με τις τετραπίστονες δαγκάνες φέρνουν την σφραγίδα της Brembo.
Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη και αποτελείται από γόνατα Μακφέρσον σε κάθε τροχό και το τιμόνι είναι το πιο γρήγορο της κατηγορίας, με λόγο μετάδοσης 13,6:1. Τον ρόλο της παίζει και η αύξηση στα μετατρόχια, κάτι που μειώνει ακόμα περισσότερο τόσο τις κλίσεις στις στροφές όσο και την υποστροφή.
Το «παρών» εξακολουθούν να δίνουν στοιχεία όπως τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ Dual Stage (DSV) ή τα παθητικά με Frequency Selective Damping (FSD) αλλά και το σύστημα brake-by-wire που χρησιμοποιεί ηλεκτρική αντλία για πανίσχυρο φρενάρισμα με αναλλοίωτη αίσθηση στο πεντάλ, ανεξάρτητα από τις συνθήκες.
Το κερασάκι δεν είναι άλλο από την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση Q4 της έκδοσης plug-in hybrid, η οποία εξασφαλίζει τη μέγιστη πρόσφυση χωρίς σημαντική αύξηση στο βάρος και την κατανάλωση.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η ανανεωμένη γκάμα κινητήρων που περιλαμβάνει τρεις επιλογές, πλήρως εναρμονισμένες με το πρότυπο Euro 6E bis. Στη βάση τοποθετείται η ήπια υβριδική Ibrida με 175 ίππους, 15 περισσότερους από την βασική έκδοση της προ facelift Tonale. H κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Στην κορυφή, παίρνει θέση η Ibrida plug-in hybrid Q4 με 270 PS (από 280 PS).
Διαθέσιμη είναι και μια έκδοση ντίζελ με 130 ίππους και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων, ιδανική για όσους διανύουν μεγάλες αποστάσεις.
Πότε όμως θα δούμε την ανανεωμένη Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα; Το πρώτο τρίμηνο του 2026, όταν και θα ξεκινήσουν οι πρώτες παραδόσεις. Μένει λοιπόν να μάθουμε την τιμή της…