Test ride: Royal Enfield HNTR 350

Test ride: Royal Enfield HNTR 350

Με το Royal Enfield HNTR 350, η ινδική εταιρεία θέλει να τραβήξει το ενδιαφέρον μίας κατηγορίας αγοραστών στην οποία μέχρι στιγμής δεν είχε παρουσία: Το ευρωπαϊκό νεανικό κοινό.

Test ride: Royal Enfield HNTR 350, Photo MOTO Magazine/Yiorgos Niaounakis

Το νέο HNTR 350 καλύπτει δύο βασικά χαρακτηριστικά για την επίτευξη του στόχου της. Οδηγείται με δίπλωμα της Α2 κατηγορίας και η τιμή της βρίσκεται στις €4.390 για τα τρία χρώματα της έκδοσης DAPPER και στις €4.490 για τα τρία χρώματα της έκδοσης REBEL. 

Η αφράτη μονοκόμματη σέλα του Royal Enfield HNTR 350 στα 80 cm θα βολέψει και τους πιο μικρόσωμους αναβάτες, με το μήκος να χωρά άνετα δύο άτομα. Το μόνο της μειονέκτημα είναι ότι οι κάτω του 1,80, λόγω του ελαφρώς κατηφορικού σχήματος της σέλας, σε κάθε φρενάρισμα θα σπρώχνονται όλο και πιο κοντά στο ρεζερβουάρ. Ωστόσο, η ευκολία οδήγησης παραμένει ένα από τα χαρακτηριστικά του HTNR 350, ανεξαρτήτως εμπειρίας και σωματικής διάπλασης του αναβάτη ή αν βρίσκονται ένα ή δύο άτομα στη σέλα του.

Test ride: Royal Enfield HNTR 350, Photo MOTO Magazine/Yiorgos Niaounakis
Αφράτη η μονοκόμματη σέλα και με σωστή απόσταση από το έδαφος και τα μαρσπιέ. Αλλά στην πολύωρη οδήγηση σπρώχνει σιγά σιγά το σώμα του αναβάτη προς το ρεζερβουάρ.

Οι τροχοί των 17 ιντσών σε συνδυασμό με σπορ τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας, κάνουν το Royal Enfield HNTR 350 άμεσο και γρήγορο στις αλλαγές κατεύθυνσης και προσδίδουν ελαφριά αίσθηση στο τιμόνι.

Στη σπορ συμπεριφορά επικουρούν και οι αναρτήσεις με τη μικρή διαδρομή, οι οποίες είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας όσον αφορά την ποιότητα λειτουργίας τους. 

Test ride: Royal Enfield HNTR 350, Photo MOTO Magazine/Yiorgos Niaounakis

Έτσι το HNTR 350 δεν γίνεται πλαδαρό ακόμα και με δύο άτομα στη σέλα, ούτε παρουσιάζει έντονη βύθιση στα φρεναρίσματα. Ο μοναδικός τομέας που επηρεάζεται από τη σφιχτή λειτουργία των αναρτήσεων είναι η άνεση, όταν η μοτοσικλέτα περνάει πάνω από βαθιές εγκάρσιες λακκούβες και ψηλά εξογκώματα.

Ο μονοκύλινδρος αερόψυκτος κινητήρας των 349 κυβικών είναι κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο και έχει μοναδική αίσθηση και τρόπο απόδοσης, παράγοντας έναν υπέροχο, βαρύ ήχο. 

Test ride: Royal Enfield HNTR 350, Photo MOTO Magazine/Yiorgos Niaounakis
Λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη διαφορά τιμής από τα 350 Classic και 350 Meteor, τα όργανα και ο εξοπλισμός του 350 HNTR είναι ικανοποιητικά. Στα έξτρα υπάρχει και το πολύ πρακτικό Tripper, δηλαδή μια ξεχωριστή έγχρωμη οθόνη με πλοήγηση turn by tern μέσω App.

Η λέξη «κραδασμοί» δεν μπορεί να ειπωθεί, καθώς δεν υπάρχουν σε κανένα εύρος των στροφών δυσάρεστες δονήσεις. Μπορεί να μην είναι ο πιο γρήγορος κινητήρας της κατηγορίας, αλλά ανταμείβει τον αναβάτη του με τη χαμηλή κατανάλωσή του. 

Η ροπή και ο βαρβάτος ήχος στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, η ευελιξία του πλαισίου και οι μικρές εξωτερικές διαστάσεις κάνουν τον αναβάτη να οδηγεί με ροή, χωρίς να ανοιγοκλείνει συνεχώς το γκάζι, ρίχνοντας εύκολα την κατανάλωση κάτω από τα 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. 

Test ride: Royal Enfield HNTR 350, Photo MOTO Magazine/Yiorgos Niaounakis

Αυτό που κατάφερε η Enfield με το Royal Enfield HNTR 350 είναι να δημιουργήσει μια ποιοτική μοτοσυκλέτα που, είτε σταματημένη είτε εν κινήσει, δίνει την εντύπωση μεγάλης και ακριβής κατασκευής κι όχι ενός φθηνού μοντέλου ινδικής εταιρείας. Πιο γρήγορες μοτοσικλέτες, ακόμα και στα ίδια λεφτά, θα βρεις. Όμως, το να συνδυάζουν την ευχάριστη καθημερινή χρήση με έναν τόσο ξεχωριστό χαρακτήρα, είναι κάτι που πολύ λίγες το έχουν. 

To Royal Enfield HNTR 350 σε αριθμούς
Κινητήρας Τετράχρονος, αερόψυκτος, 1 EEK 
Κύλινδροι/βαλβίδες Μονοκύλινδρος/δύο ανά κύλινδρο
Ισχύς 20,2 PS/6.100 rpm
Ροπή 28,5 Nm/4.000 rpm
Ανάρτηση εμπρός Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι
Ανάρτηση πίσω Δύο αμορτισέρ
Τιμή Από €4.390
Αντιπρόσωπος MUVUS ΑΕ

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube