
Mate Rimac: Γιατί αμφιβάλλει για τους 3.000 ίππους του U9;
Το YangWang U9 υπόσχεται 3.018 ίππους. Αλλά μερικοί -όπως ο Mate Rimac- δεν πείθονται τόσο εύκολα.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, πληροφορίες από την Κίνα αποκάλυψαν ότι το νέο YangWang U9 Track Edition θα είναι ικανό να αποδίδει συνολικά 3.018 ίππους. Εάν αληθεύει, θα επισκίαζε το νέο Nevera R κατά 900+ ίππους, αλλά ο Mate Rimac παραμένει σκεπτικός.
Θεωρεί ότι το κινεζικό hypercar δεν θα μπορεί να αποδώσει στην πράξη τόσο υψηλή ισχύ. Σε ένα σχόλιό του στο Facebook, ο Κροάτης επεσήμανε ότι «τα περισσότερα κινεζικά ηλεκτρικά χρησιμοποιούν μπαταρίες LFP. Αμφιβάλλω αν κάποια από αυτές μπορεί να προσφέρει ακόμα και για ένα δευτερόλεπτο ρυθμούς εκφόρτισης 20+C. Που απαιτούνται για να αποδώσουν πάνω από δύο MW ισχύος».
Θα καταφέρει το U9 να γίνει το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με περισσότερους από 3.000 ίππους;
Ο Mate Rimac πρόσθεσε ότι το Nevera R διαθέτει «την πιο πρόσφατη και κορυφαία σε απόδοση τεχνολογία κυψελών μπαταρίας» και περιορίζεται σε 2.107 ίππους.
Εξήγησε ότι ενώ η μπαταρία μπορεί να παρέχει περισσότερη ισχύ, οι κινητήρες και τα ινβέρτερ βρίσκονται στα όριά τους. Κατά την άποψή του, το σύστημα «πιθανώς θα μπορούσε να αποδώσει δύο MW για μερικά δευτερόλεπτα», αλλά όχι χωρίς να ενισχυθεί πρώτα το υπόλοιπο σύστημα μετάδοσης κίνησης.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Rimac Nevera R, 100-200 km/h σε μόλις 2,22”
Έπειτα, υπάρχει και το θέμα των ελαστικών. Το Nevera R «βρίσκεται ήδη πάνω από το όριο της πρόσφυσης των καλύτερων ελαστικών δρόμου μέχρι τα 160 km/h», πρόσθεσε ο Mate Rimac.
Πράγμα που σημαίνει ότι αν το YangWang U9 Track Edition έχει 900+ ίππους περισσότερους, «πιθανότατα θα σπινάρει ασταμάτητα μέχρι τα 200+ km/h».
Τόνισε επίσης ότι η μέγιστη ισχύς είναι απλώς ένας αριθμός και ότι είναι πιο σημαντικό «το πώς αυτή η ισχύς παρέχεται και διατηρείται».
Στοιχεία που δημοσίευσε το κινεζικό Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών (MIIT) αναφέρουν ότι καθένας από τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες του BYD YangWang U9 Track Edition αποδίδει 555 kW, ήτοι 755 ίππους.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Koenigsegg Jesko Absolut: Νέο ρεκόρ στο 0-400-0 [video]
Αλλά κανείς δεν ανακοίνωσε ότι η συνδυαστική ισχύς είναι απλώς το παραπάνω νούμερο πολλαπλασιασμένο επί τέσσερα.
Ενδέχεται να μην μπορούν και οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες να λειτουργούν αποδίδοντας ταυτόχρονα τη μέγιστη ισχύ σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Αναμένουμε την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου. Το ίδιο και ο Mate.