Škoda: Θέλει να γίνει μια από τις πέντε πιο εμπορικές μάρκες στην Ευρώπη

Škoda: Θέλει να γίνει μια από τις πέντε πιο εμπορικές μάρκες στην Ευρώπη

Η Škoda ετοιμάζεται για τη μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή με φιλόδοξους στόχους.

Η Škoda έθεσε ένα φιλόδοξο στόχο για το μέλλον καθώς θέλει να μπει στο top 5 των κατασκευαστών με τις υψηλότερες πωλήσεις στην Ευρώπη μέχρι το 2030. Παράλληλα θα εμπλουτίσει τη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της μειώνοντας σημαντικά το μέσο όρο των εκπομπών ρύπων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Škoda Enyaq iV 60

Η τσέχικη φίρμα ονομάζει τη στρατηγική της "Next Level" και αναφέρει πως θα προσφέρει μοντέρνα και προσβάσιμη κινητικότητα με όλα όσα χρειάζεσαι και σου προκαλούν έκπληξη. Οι τρεις πυλώνες είναι η επέκταση, η εξερεύνηση και η δέσμευση.

Η πρόβλεψη της Škoda για το μερίδιο πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών της μοντέλων στην Ευρώπη είναι μεταξύ 50-70% μέχρι το 2030. Μέχρι τότε η εταιρεία θα παρουσιάσει τρια νέα ηλεκτρικά που θα προστεθούν δίπλα στο Enyaq iV. Αυτά θα είναι το Enyaq Coupe, ένα μικρομεσαίο ηλεκτρικό crossover βασισμένο στην πλατφόρμα MEB και ένα ακόμα μικρότερο ηλεκτρικό πόλης που πιθανότατα θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB Lite.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Škoda: Ετοιμάζει δύο νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα

Τα εργοστάσια της Škoda σε Mladá Boleslav, Kvasiny και Vrchlabí θα μετατραπούν σε εγκαταστάσεις για ηλεκτρικά μοντέλα ξεκινώντας από το 2022. Η τσέχικη φίρμα ήδη παράγει τις μπαταρίες για τις plug-in hybrid εκδόσεις των Superb iV και Octavia iV μεταξύ άλλων μοντέλων του VW Group, ενώ σύντομα θα ξεκινήσει την παραγωγή μπαταριών και για το ηλεκτρικό Enyaq iV.

Εκτός από την Ευρώπη που είναι η κύρια αγορά της, η Škoda έθεσε στόχο να γίνει ο πρώτος σε πωλήσεις ευρωπαίος κατακσυαστής σε Ινδία, Ρωσία και Βόρεια Αφρική μέχρι το 2030, κάτι που σημαίνει έως και 1,5 εκατομμύριο επιπλέον πωλήσεις το χρόνο. Σε αυτό το κλίμα το Škoda Kushaq που μέχρι σήμερα διατίθεται αποκλειστικά στην Ινδία, αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές.

Τέλος, η Škoda θέλει μέχρι το 2030 να έχει μειώσει το μέσο όρο εκπομπών ρύπων της γκάμας της κατά περισσότερο από 50% σε σύγκριση με το 2020. Από το 2030 όλα τα εργοστάσια της σε Τσεχία και Ινδία θα έχουν μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα, κάτι που έχει ήδη επιτευχθεί στο εργοστάσιο Vrchlabí (Τσεχία).

[Πηγή: Autocar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube