node/42196

Škoda: Ετοιμάζει δύο νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα

Έρχεται η coupé έκδοση του Škoda Enyaq iV και ένα μικρότερο ηλεκτρικό crossover.

Μετά από το Enyaq iV, η  Škoda ετοιμάζεται να εμπλουτίσει τη γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων με μια έκδοση coupé του Enyaq, και ένα μικρότερο SUV/Crossover, τα οποία θα βασίζονται στην πλατφόρμα ΜΕΒ του Volkswagen Group.

Το νέο, μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο της Škoda θα έχει παρόμοιο μέγεθος με το Volkswagen ID.3, όμως θα έχει χαρακτήρα crossover. Θα είναι αποκλειστικά πισωκίνητο και θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις μπαταρίας και δύο εκδόσεις ισχύος. Ακολουθώντας τη στρατηγική της τσέχικης φίρμας θα προσφέρει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών χωρίς να ξεφεύγει σε διαστάσεις.

Όσο για την coupé έκδοση του Enyaq, αυτή βρίσκεται σε τελικά στάδια δοκιμών και αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2022. Θα μοιράζεται τα περισσότερα μέρη του αμαξώματος με το αδελφό μοντέλο, όμως θα έχει ανασχεδιασμένη ουρά με εντονότερη κλίση της οροφής και του πίσω παρμπρίζ, κάτι που θα του χαρίζει πιο δυναμική σιλουέτα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Και έκδοση κουπέ για το Škoda Enyaq iV

Skoda Enyaq iV

Όπως δήλωσε στο Autocar ο υπεύθυνος σχεδιασμού της Škoda, Oliver Stefani, τα επόμενα ηλεκτρικά μοντέλα της τσέχικης φίρμας θα έχουν πιο έντονα συναισθηματική σχεδιαστική γλώσσα που ναι μεν θα βασίζεται σε αυτή του Enyaq αλλά θα ξεφεύγει ακόμα περισσότερο από τη θερμική γκάμα: 

«Το Enyaq είναι ξεκάθαρα συνδεδεμένο με τα θερμικά μοντέλα καθώς είναι το μοναδικό αμιγώς ηλεκτρικό στη γκάμα μας και θέλαμε να μοιάζει μέλος της οικογένειας. Όταν θα έχουμε περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα, θα εξελίξουμε τη σχεδιαστική τους γλώσσα αρκετά περισσότερο. Δε γνωρίζουμε συγκεκριμένα που θα πάμε αλλά δεν μένουμε στάσιμοι. Θα τα κάνουμε πιο μοντέρνα και πιο ταιριαστά στην αγορά και τις προσδοκίες των πελατών μας, αλλά θα παραμείνουν πάντα αναγνωρίσιμα ως Škoda».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Škoda Enyaq iV 60

Επιπλέον, ο αρχισχεδιαστής επιβεβαίωσε πως η έμφαση στον χώρο αποσκευών που αντανακλάται στα Octavia και Superb θα παραμείνει προτεραιότητα και στα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας:

«Η ευρυχωρία είναι πολύ σημαντική για εμάς. Είναι η πρακτικότητα. Οι άνθρωποι τη λατρεύουν και δεν είναι κάτι που θέλουμε να εγκαταλείψουμε. Κάθε μάρκα πρέπει να παίζει το ρόλο της. Ο μεγάλος χώρος αποσκευών είναι κάτι που συναντάς και στο Enyaq. Και συγκριτικά με συγγενικά μοντέλα άλλων κατασκευαστών με τα οποία μοιράζεται την πλατφόρμα MEB, το Enyaq έχει το μακρύτερο πίσω πρόβολο. Είμαστε 100% πεπεισμένοι πως ακόμα και με μεγάλο χώρο αποσκευών μπορούμε να φτιάξουμε ένα καλό, ελκυστικό αυτοκίνητο».

Προφανώς, ο σχεδιαστής αναφέρεται στο γεγονός ότι το Škoda Enyaq iV έχει χώρο αποσκευών 585 lt που είναι κατά 42 lt μεγαλύτερος από ότι στο συγγενικό Volkswagen ID.4.

[Πηγή: Autocar]